saatlerce deliler gibi evde sikiştik

sevgilimle 9 ayda bir görüşüyorduk farklı sehirlerde oldugumuz için bi 9 ay sonra muglaya yanına gittm. Ailesi tatile cıktıgı icin ev bostu benı…

Posted On

kendimi kadına siktirdim

Anlatacağım hikaye bundan iki ay önce başıma geldi içimde müthiş bir şekilde bir bayana sikilme arzusu vardı bir bayan tarafından    sikilmek ve…

Posted On

son bir kez uçmak istiyordu

merhaba aldatanlar.com okuyucuları ben sinan size diyarbakırdan yazıyorum bunda bir kaç yıl önce ünv. de başımdan geçen güzel bir anımı paylaşmak istiyorum belma…

Posted On

kız arkadaşım ebru

Evet slm okuyucular,hemen giriş yapmak istiyorum;evet ebru kız arkadaşımdı onunla çok samimiydik bir gün evimize davet ettim ve bende de bir porno cd`i…

Posted On

şirkette sınırsız

Merhaba arkadaşlar.Benim hikayem bundan 2 yıl öncesinde çalıştığım işyerinde oldu.Şirketin çok güzel,sarışın lokum gibi bir sekreteri vardı.İlk işe girdiğimde ben bu kızı kesin…

Posted On

azmıştı vidyodan sans bana guldu

merabalar yazdıgım olayı gecen hafta yasadım işim dolayısıyla imza attırmak için gıttıgım buroda kapıyı caldım ve cok tatlı kılıgı kıyafetı cok duzgun bı…

Posted On

takside

Bir gün izmir de bornovada taksicilik yapıyordum Ben gececiydim saat 15:00 gibi arabayı aldım saat neyse saat 22:00 da bir bayan bindi arabama…

Posted On

komsum sevil

Merhaba ben kenan.. komsumuz sevil ile yasadiklarimi anlatmistim daha önce. o günden sonra her firsatta beni eve cagirmaya basladi. bir gün sabah isyerindeydim,…

Posted On

hemşerim ayşe muhteşemdi..

mrb site okurları,uzun zamandan beri severek okuyorum hikayeleri ben de hikayemipaylaşmak istedim,umarım yayınlanır şimdiden tşk ederim neyse ben aslan 26 yaşındayım,1.77 boyundayım,78 kiloyum…

Posted On

baldizim baldan tatli

selam ben almanyada yasiyorum yasim 30 baldizimla basimdan gecen bir olayi sizlerle paylasmak istedim baldizim 25 yasinda güzel süper fisige sayip canim sürekli…

Posted On