ankara escort ankara escort ankara escort- eryaman escort- bursa escort- ankara escort- malatya escort- eskişehir escort bayan
istanbul escort, ankara escort, antalya escort, ankara escort, porno izle

annemle ablam bir harika dostum

Mrb arkadaşlar. Ben 23 yaşındayım. Annem ve ablamla birlikte yaşayan birisiyim. Babam ile annem 6 yıl önce ayrılmışlardı. Ben ise geçimimizi kendi dükkanımı işleterek sağlıyorum. Bir gün yine akşam vakti işten geldim ve kapıyı kendi anahtarımla açıp içeri girdim içerden annem ile ablamın sesi geliyordu.neler olduğunu anlamak için sesin geldiği yere doğru yöneldim. Ses annemin odasından geliyordu. Yavaş yavaş odaya doğru yürümeye başladım.kapının önünegeldiğimde kapının açık olduğunu ve içerde annem ile ablamın çırılçıplak yatağa uzanmış halde birbirlerini delicesine öpüp okşuyorlardı. Halbuki ben annem ve ablamdan böyle birşey beklemiyordum. Gördüğüm manzara karşısında adeta deliye dönmüştüm. Önce aklıma hemen olaya müdahale edip onların bu işi yapmalarını engelllemek geldi. Tam odaya girecekken içimden birses ulan oğlum bu fırsat kolay kolay kimsenin eline geçmez. Bu fırsatı değerlendir diyordu. Evet kararımı vermiştim. ikinci kez düşündüğümü yapacaktım. Bunun üzerine içeri girdim ve aaa bu ne diye bağırdım. Onlar ise dkorkarak irkilmiş şaşkın ve korkulu bakışlarla bana bakıyorlardı. bu arada ikiside elleriyle oralarını görmemem için kendilerini korumaya çalışıyorlardı. Korkudan ne diyeceklerini şaşırmış durumdaydılar. Bende onların korkularını bir nebze olsun azaltmak ve işi istediğim gibi yürütebilmek için oo kolay gelsin. Ben yokken işi büyütmüşsünüz.dedim. Annemin ve ablamın yüzü sapsarı olmuştu. Ama ben sizin rahatınızı bozmak için buraya gelmedim.Devam etsenize ne duruyorsunuz.dedim.ama onların devam edecek niyetleri hiç yoktu sanki. Bunun üzerine isterseniz size yardım edebilirim dedim. bu söz hoşlarına gitmiş olacakki annem gülümsemeye ve ellerini yavaş yavaş amından çekmeye başlamıştı. Hiç boş durmak istemiyordum. Önce çabucak elbiselerimi çıkarttım. Sonrada annemi dudaklarından öpmeye bu arada ellerimide vücüdunda gezdirmeye annemin göğüs uçlarını avuçlamayabaşladım.annemle deliler gibi sevilşiyorduk.bu arada ablamda yatağın bir köşesine çekilmiş görüslerini okşuyordu ama az evvelki şoku daha üzerinden atmadığı belliydi.ama annem zevke gelmiş benonun amını okşarken oda elini benim kamışın yanına götürmüştü.annemi ellerinin ve dizlerinin üzerinde domaltıp arkasına geçtim. Amını ve göt deliğini öpüp yalıyordum. Annem aldığı zevkle kesik seslerle ahh diye inliyordu. Ablam ise oturduğu yerde amını okşayıp bizi izliyordu. Ona gel bakalım birazda senin tadına bakalım dedim. Ablam yavaş yavaş oturduğu yerden kalkarak yanıma geldi. Ona annemin amını yalamasını söyledim.dediklerimi aynen yerine getiriyordu. Aonra bende onun arkasına geçip onun hafiften sulanmış amını okşayıp yalamaya başladım. Aradan çok az bir zaman geçmiştiki annem boşlacağını söyledi. Hemen uzandım ve ona ağzıma boşalmasını söyledim. Oda ağzımın üzerine gelip inleye inleye boşaldı. Az miktarda zevk suyu akmıştı. Ben de hepsini yutmuştum. Zevk suyunun tadı tatlıydı. Annem boşaldıktan sonra bana hadi erkeğim beni sikmeni istiyorum yarağının tamamını içime almak istiyorum dedi.Annemi tekrar öpmeye başlamıştım.bir elimkalçasnda diğer elimde göğüslerindeydi. Bu sırada ablam bir eliyle benim sikimi tutmuş diğer eliylede annemim amını parmaklıyordu.aradan bir,iki dakikageçmiştiki.anneme domalmasını söyledim. Daha sonra da sikimi amının üzerinde sürtmeyebaşladım.büyük bür zevk alıyordu. Birden belinden tutupkocaman sikimi anneminkabarık amcığına geçirdim. Ben sikimi amına koyup çıkarttıkça oda daha fazlabağırıyordu.bir süre sonra boşalacağımı anladığım sırada anneme içine boşalayımmı diye sordum oda ağzına boşalmamı, korumasız olduğunu söyledi. Boşalacağım sırada sikimi annemin amından çıkarttım ve ağzının üzerine getirerek boşaldım. Ateşim dinmemişti ve sıra ablama gelmişti. Biraz dinlendikten sonra ablamla sevişmeye başladım. Bu arada onu sikişmeye hazırlamak için amını göğüslerini ve kalçalarını okşamaya başladım. Sonra sikimi ağzına almasını ve emmesini söyledim. O dediğimi yaparken,annemde ablamın arkasına geçmiş amını yalıyordu ve baş parmağınıda balamın göt deliğine koymuştu. Sikim kıvamına gelmişti ve bende ablama yataktan inip ellerini masaya dayamasını söyledim. Sonrada arkasına geçip onu pompalamaya başladım.ablam dayanamıyor bir yandan zevkten inliyor bir yandan da hadi artık dibine kadar geçir sik beni yırt beni diyordu ve ben onunda işini bitirdim. Ablamın kız olmadığını tahmin etmiştim zaten sikimi amına yerleştirmeye başladığım zaman bana bakire olduğuna dair bir şey söylememişti. Yaptığımız sexten sonra bir güzel duşumuzu aldık.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Patronum Arzu bana amını yalatıyor

Patronum Arzu bana amını yalatıyor.
Merhaba erotik hikaye okurları, sizlere sikiş değil de sevişme anısına dair bir seks hikayemi anlatmak istiyorum. Patronum Arzuyla benim aramda yaşanan güzel sıcak bir ilişki .Ben iş yeerinde çalışan en yakışıklı en sempatik kişlerden biriyim diyebilirim. Patron sabahları işe büroya geldiğinde ilk benim odama gelir biraz muhabbet ederiz sonra kendi odasına geçerdi. Bir gün telefonum çaldı ve arayan patronum Arzuydu. Beni odasına çağırdı.
Bekar olduğumdan biraz daha rahat davranmış. Yanına gittim. Direk kapıda beni içeri alıp kapıyı kitledi ve dudağıa yapıştı elimle itip Ne oluyor Arzu hanım dedim. Tokat attı sus istiyorum seni dedi. Tekrar dudağıma yapıştı deli gibi öpüşmeye başladık elimi tutup bacağının üzerine koydu bende okşamaya başladım kucaklayıp masaya götürdüm ve oturtup bacaklarını açtım. Taze kılsız bem beyaz amı vardı külot giymemişti altına. Güzelce elimle ovalayıp biraz sulandırdıktan sonra amına dil atmaya başladım çok hoşuna gidiyor kafamı tutmuş iyice amına bastırıyordu.
Yüzüm resmen amına gömülmüş dilim amının içinde geziyordu. Bir süre böyle yaladıktan sonra tekrar kalkıp hızlı bir şekilde parmaklamaya başladım. Boşalacağım durma devam et ohh çok güzel durma diye söyleniyordu. Bende boşalacağım diyince daha fazla daha hızı bir şekilde parmaklamaya başladım bir kaç dakika sonra bacakları titredi ve bardaktan boşalırcasına yere boşaldı. Yorgun düştü sikmeme gerek kalmadı bile çünkü hevesini almıştı. Sonra çıkıp tekrar odama gittim. Akşam beni aradı yaptığım şeyden dolayı bana teşekkür edip bir gün özel evinde bir yemek daveti vereceğini söyledi sadece bana özel kim bilir o zaman ne olacak yaşadıklarımı sizlerle paylaşacağım. Beni unutmayın herkese seks dolu dakikalar.

yılbaşında ablam annem ve komşunun karısı bana harika hediyeler verdiler

2012’yi bitirip yeni yıla girmemize 3 gün kalmıştı. Her evde olduğu gibi bizim evde de yeni yıl hazırlıkları başlamıştı. Ben 17 yaşındaydım. Ve her sene olduğu gibi yine ailemle kalmak zorundaydım. Tüm arkadaşlarım kendi kafasına göre takılırken ben annem,babam ablam ve süpriz! Misafirlerimizle kalacaktım. Annemler yeni yıla gireceğimiz gün saçma sapan noel ağacı süslemeleri gibi salak şeylerle mutlu oluyorlardı. Ablam ise tam bir saptı. Bi bok varmış gibi en güzel şekilde giyinmiş ve yaklaşık 2 saattir aynanın karşısındaydı. Ablamın üstünde lacivert mini bir etek ve üstten beyaz bir gömlek giymişti. Benim ona bakıp güldüğümü görünce uyuz uyuz dil çıkarıp tekrar işine döndü. Annemin de ondan aşağı kalır yoktu. Hadi ablam 21 yaşındaydı ama annem 40 yaşındaydı biraz daha olgun giyinmeliyken ablamınki kadar mini üstelik bol yani dalgalanan cinsinden koyu renklerden oluşmuş bir etek giymiş ve ablamın gömleği gibi ama mor bir gömlek giymişti. Annem bana da zorla “yılbaşılık” kıyafetimi giydirmeye çalışıyordu .Ben istemeyince araya peder bey girdi ve …Babam tamamen annem ve ablamın kontrolüne girmişti. Ne deseler sadık bir hizmetkar gibi yerine getiriyordu.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Üvey abime amımı da götümüde hediye ettim

İsmin Filiz. 22 yaşında ve alımlı ve bakımlı biriyim. Ergenlik döneminden beri sürekli erotik hikayeler okur ve kendimi tatmin ederdim. Ama zaman içerisinde erkek arkadaşım ile ilişkiye girmiş ve hayal olan tüm fantezilerimi gerçekleştirmiştim.
Sizlere sevgilim ile olan seksimi değil de üvey abim Kemal ‘in beni nasıl domaltıp siktiğini anlatmak istiyorum. Açıkçası ensest hikayeler okuya okuya bu zevk dolu dakikaları sizlere anlatmaya karar verdim. Üvey annem kocası ile boşanmış ve babam ile evlenmiş. Kemal abim benden dört yaş büyük. Bana her zaman bir öz abi sahip çıkmış ve beni korumuş, her zaman üstüme titremiştir. Askerlik yaşı geldiğinde askerliğini komando olarak yapmış ve askerliğini bitirdiğinde kaslı ve seksi bir vücuda sahip olmuştu. Tüm arkadaşlarım abim ile aralarını yapmamı istiyor ve abimi arzuluyorlardı. Ama abim arkadaşlarımın içlerinden en güzeli olan Cansu’yu seçmiş ve onunla çıkmaya başlamıştı. Cansu zaman içerisinde abim ile yaşadığı seks dakikalarını anlatıyor tam bir erkek olduğunu özellikle 19 cm lik yarağının canını çok acıttığını çok büyük zevk aldığını anlatıyordu. O günden sonra sürekli abimin önüne bakıyor ve yarağını çok merak ediyordum. Bende Cansu’ya sevgilim ile yaşadığım sek dolu dakikaları anlatıyordum. Biraz da abartıyordum ama abimin kendisini nasıl siktiğini öyle bir anlatıyordu ki onu dinlerken amım sulanıyordu.
Eve geldiğimde zili çalmak gibi bir huyum yoktur. Anahtarı sokar ve kapıyı açarım. Sevgilim ile buluşmuş ve eve erken dönmüştüm. Eve girdiğimde Cansu’nu zevk çığlıklarıma işittim ve yavaşça abimin odasına doğru gidip delikten abimin Cansu’yu yatakta domaltmış ve yatağa çıkıp ayakta Cansu’yu becerdiğini gördüm. Cansu acıdan ve zevkten çığlıklar atıyor abim ise hiç durmadan koca yarağı ile Cansu’yu sikiyordu. Evde kimse yoktu. Onları seyrederken amımın sulandığını hissettim ve amımı okşamaya başladım. Abim durmadan Cansu’yu değil de sanki beni sikiyordu. Ve boşalınca duşa girmek için kapıya doğru geldiğini görünce hemen hızlı ve sesiz bir şeklide odama gidip hiç sesimi çıkarmadan kendimi okşamaya devan ettim. Cansu ile abim hazırlanıp evden çıktılar. O anları hiç unutamıyor ve abimin koca yarağı gözümden hiç gitmiyordu. Kendimi abime siktirmeli ve o koca yarağın tadına bakmalıydım. Sevgilimi aradım ve seks yapmak istediği söyleyip evine gittim ve saatlerce sikildim. Ama halen abimin koca yarağını istiyordum. Akşam eve geldiğimde herkes evdeydi.
Abim de eşofmanın giymiş ve maç seyrediyordu. Bizimkiler eğlenmek için baş başa dışarı çıktılar ve koca yaraklı abim ile evde yalnız kalmıştık. Maçın ilk yarısı bitti ve abim sigara içmek balkona gitti. Maçın ikinci yarısı kalmış sırf o koca yarapı tekrar görebilmek umuduyla abimle beraber maç seyretmeye başladım. Abim ile yan yana oturuyor o zıpladıkça bende zıplıyor ve küfürler ediyordum. Takım gol kaçırınca ayağa kalkıp küfür edip abimin kucağına düştüm. Bilerek yapmıştım tek derdim abimi tahrik etmekti. Kucağında dudak dudağa kaldık ve tekrar yerime oturup maç seyretmeye başladık. Her seferinde abime dokunuyor ve sanki heyecandanmış gibi bacaklarına sıkıyor ve abimi tahrik etmeye çalışıyordum. Başarmış ve abimi tahrik edip koca yarağını kaldırmıştım. Bir gol daha kaçırınca abimin önüne geçip domaldım ve küfürler etmeye devam edip abimin ucağına oturdum. Kemal abim niyetimi anlamıştı. Beni sehpaya doğru itti ve şortumu indirip koca yarağını içime sokup sikmeye başladı. Bir yandan abim tarafından koca yarağı ile sikiliyor bir yandan da maç seyrediyordum. Abim her gol kaçırdıkların da kızıyor ve daha sert bir şekilde sikiyor , bana zevk ile acı dolu çığlıklar attırıyordu. Maç bitene kadar hiç durmadan beni sehpaya domalmış bir şekilde sikti ve içime bir volkan misali patladı.Maç bitmiş ve kazanmıştık. Hem takımız kazanmış hem de abimden gol üstüne gol yemiştim.

abim ve kuzenlerim bana tecavüz etti

Merhaba arkadaşlar devamlı takip ediyorum bu siteyi yazılan hikayeler çok hoşuma gidiyorlar bende vücudumun her yerinin bakireliğinin nasıl bozulduğunu anlatacağım. Annemler ve halamlar düğün için şehir dışına gitmişlerdi. 2 Tane kuzenim ve abim bizim eve geldik. Kuzenlerimden birinin adı Kubilay diğerinin ise Eray ben 18 yaşında bir kızdım o zamanlar. Kubilay 20 yaşına yeni girmişti Eray ise 18 yaşındaydı. Abim ise en büyükleri olarak 22 Yaşındaydı. Akşam evde zaman geçirmek için oyunlar oynardık saat gece 1 olmuştu.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

mert abinin verdiğ ceza

merhaba size bir hikaye anlatacağım bu gerçek bir anıdır.adım emine 170 boyunda zayıf uzun saçlı 26 yaşında seksi olmayan bir bayanım çok siğara içtiğimden dolay biraz ağzımda kokuyor ondan pek çekici bulunmuyorumneyse ben 17 yaşında mecburen evlendim amma eşimi pek sevmiyorum eşimle evlendikten sonra hemen bir bebeğim oldu onun ardından baya bir zaman sonra ki 7 yıl sonra bir bebeğim daha oldu ve eşim rahatsızlandı kiramızı dahi ödemeyediğimiz için ev sahibi evden çıkardı anneme sığındık ve aynı mahallede oturan mert adında bir abi vardı onların kirada bir evleri vardı konuşurken abinin annesi kiracının çıkacagını ve kiminin parası kimin duası diyerek kiracı çıkınca gelin oturun dedi çok sevindim ve eşime haberi verdim aradan 2 hafta geçmeden taşındık mert abiye hayrandım ve aşık oluyordum yakışıklı değildi amma sempatik sevecen saygılı biri kimseye yan gözle bakmaz hatta küfür bile etmeyen biridir bu davranışına hayrandım ayrıca babası öldümünden hemen sonra kız kaçırıp evlendi bir çocukları oldu o yeni evli 3 yıl oldu amma eşiyle bazı sorunları oldu eşin sağlık sorunları çıktı mutlu olmalarına karşın sex hayatları bitikti aynı şekilde benimde öyleydi eşim aleti 13cm ve çok ince üzerime çıkar tepinir boşalır döner yatar yani ben hiç orgazım olmadım anlayacağınız neyse birgün onlara çıkmam gerekti kapıyı çaldığımda mert abi kapıyı açtı üzerinde bornoz vardı banyoya girdiği belliydi ve bornozun önünde kocaman duran kalkmış aleti beli belirsiz duruyordu eşinin annesiyle amcasına gittiğini söyledi bende tamam deyip aşağıya indim o anı aklımdan çıkarmadım ve hep hayal ederek boşaldım derken birgün eşi balkondan konuşurken saçını siyaha boyatacağını söyledi mert abi kızdı kestane yap dedi açık kestane saçı uzatıyordu kestirmek istediğini söyleyince çileden çıktı ve ne istersen yap tamam dedi ben aklıma koydum ve uzun olan saçlarımı açıp markete gittim bir kutu kestane rengi boya aldım ve sabahı bekledim eşim işe gidince hemen saçımı boyadım amma yukarı çıkmak için alnıma boyayı sürdüm çıkaramamış gibi yukarı çıkıp aslı abla alnımı silermisin çıkaramadım dedim oda içeri aldı ben salona geçerken yatak odasında yatakta uzanmış dizüstü pc ile oyun oynayan mert abiyi gördüm odaya girdim nasılsın diye sordum aslı abla geldi bende sil beni dedim amma içimden mert abiye sik beni dedim sonra abla sil beni diyerek yanına gittim oda eşine dönerek bu bakışını sevmedim dedi aslında lafı bana soktu amma anlamazdan geldim o gün öyle geçti benim aklım abinin önündeydi arada evde kavga sesleri geliyordu derken birgün markete giderken aslı ablayı kayınvalidesiyle giderken gördüm ve hayırdır nereye dedim oda görümceme canımdedi sonra gittiler eşimde abisin yanında çalışmaya başlamıştı oda gidince ben bir şey bahane ederk yukarı çıktım mert abi genelde gece işe giderdi amma o gün izinliydi ve gece evde kalacaktı neyse ben saçlarımı açtım güzel kokular sürdüm ağzımı ve dişlerimi fırçaladım hafif beli belirsiz makyaj yapıp yukarı çıktım amma çocukları anneme bırakıp geldim ve yukarı çıktım kapıyı çaldım mert abi açtı uzerinde eşofmanı vardı ve şeyi çadır kurmuş çok net belliydi oda soluk soluğaydı belliki mastırmasyon yaptığı belliydi keyfi kaçmıştı ve ne istediğimi sordu bende eşimin gece çalıştığını çocukları annemin aldığını ev soğuk olduğu için üşüyüp ablayla sohbete geldiğimi söyledim oda bana aslı bacıma gitti gece gelmeyecek onun misafirleri gelmiş yardım edecek gece geç işleri biteceği için annemle orada kalacak dedi ben bunu fırsat bilip ya abi çok üşüdüm birazda canım sıkkın içeri gire bilirmiyim dedim zaten gerçektende öyleydi ellerim donmuştu ev sobalıydı ve kömürümüz yoktu içeri gir dedi içeri girdim sobanın yanındaki kanepeye oturdum oda öbür kanepeye oturdu aleti inmişti önce ben başladım o dinledi sadece şöyle dedi ne diyorsun anlamıyorum bende kekeleyerek ondan hoşlandığımı eşimin beni mutlu etmediğini söyledim ve onunla yatmak istediğimi söyleyince sert bir şekilde kızım senin soğuktan beynin donmuş ben evliyim sende evlisin bu imkansız eşimi çok seviyorum işine bak benim tepemi attırma dedi bende o sözünü bitirir bitirmez ayaga kalktım oda gideceğim diye aya kalktı bu anda ben üzerimdeki bol kazağı birden tek hamleyle cıkardım ve altıma sudyen giymediğim için memelerim fora oldu tabi bana bir tokat aşkettiki kendimden geçmişim bayılmışım kendime geldiğimde onların yatagında üstüm ginik olarak kendime geldim odadan çıkınca onu tv izlerken gördüm bana kendine geldiysen evine git dedi saate baktım saat 23:00 dı bende değil bayıltmak öldürsen gitmem eğer zorla çıkarırsan tecavüz etti diye polise giderim dedim oda ne hat edersen et dedi bende üzerimdeki kazağı ve dar kot pantolonu çıkardım çırıl çıplak karşısındaydım o bana bakmadan tvde kemal sunal izliyordu ben yokmuşum gibi davranıyor hiç konuşmuyordu derken ben birden üzerine atladım ve öpmeye başladım azgınlığım o kadar artmıştıki ne yapsa kurtulamıyordu pek yakışıklıda değildi amma ölüyordum onun için gözüm dönmüştü o ne yapsa kurtulamıyor ben azdıkca o sinirleniyordu ve en sonunda lan orusbu senin pertini çıkarırım kendine gel dedi bende ne duruyorsun hadi pert et beni dedim oda kolumdan tutup beni yere attı ve üzerindeki elbiselerini çıkartıp aletini eline aldı saçımdan tutup ağzıma yanaştırdı ve aç lan kaltak dedi bende açtım ve 18 cm olan aletini gırtlağıma kadar soktu öyle zorluyorduki en sonunda kusmaya balşadım o aletini çıkarıp bi güzel tokatlamaya başladı azımdan burnumdan kan geliyordu o saçımdan tutup wc götürdü ve kafamı kulozete soktu üstüme işiyordu ben daha çok kusmaya başladım tekrar o iyice işedi sonra çevirip ağzoma soktu tekrar sonra ne kadar gitti geldi bilmiyorum amma ağzıma boşaldı ve yüzüme tükürüp yıkan ve yanıma gel şohbeni açarım dedi amma açmadı soğuk suda 15 dakika yıkandım dondum soğuktan sonra havlua sarılıp yanına gittim bana banyodan temizlik malzemelerini al ve pisliğini temizle dedi dediğini yapmaya başladım dizlerimin üzerinde yerdeki kusmuğu temizliyordum tam o anda üzerimdeki havluyu çekip aldı arkama geçip öylece durdu tabi ben olacakları beklerken durdum o benim enseme öyle bir tokat patlattıki gözlerimin önünde şimşek çaktı ve bana işine bak oruspu diye bağırdı bende dediğini yapmaya başladım derken arka deliğimde bir sertlik hissettim kendimi ileriye doğru atınca saçımdan yakalayıp hareket etmemi engelledi aniden öyle bir girdiki dünyam karardı ve çığlık atmaya başladım o sırtıma öyle bir yumruk vurdu ve sus kaltak dedi mahalleyi başımıza toplayacaksın amma acıdan ağlamaktaydım o hiç umursamadan köklüyor beni keyfince sikiyordu 25 dakika beni öylece siktikten sonra çekti bana dön dedi bende döndüm gördüğüm beni şok etti sikinde kan ve dışkı vardı açlan ağzını fahişe dedi ben istemedim o ise karnıma tekme atıtı nefesim kesildi aç ağzını dedi açtım o pislik içindeki koca siki ağzıma soktu tiskindim amma kusamadım bana kusarsan o kusmuğu dilinle temizlersin dedi şaşkındım amma kusmama engel oldum derken birden ağzıma patladı yut diyerek emretti hepsini yuttum siki ağzımla dilimle temizledim geri ye çekildi yüzüme tükürüp tuvalete git arkanı yıka gelirken buzluktan buz al bir kaba koy getir dedi dediğini aynen yaptım sonra bana etrafı temiztetti ağzımı sabunla yıkattı sonra bei yere yatırdı bacaklarını aç dedi dediğini yaptım üzerime uzandı amıma dayadı ve zorlayarak içime girdi canım yanıyor amımdan kan geliyordu bir müddet sonra acı yerini zevke bıraktı o kadar derin bir zevk alıyordumki tahmin bile edmezsiniz sanırım 3 kere orgazım oldum o çıkarıp göbeğime boşaldı sonra pantolunumla sildi bana buzu ver dedi buzu verdim tekrar yat dedi yatım buzla amımı ve götümü ovuyordu ben acımı azaltmak için sandım amma o başka sebepten yapıyormuş sonra buzları amıma ve götüme soktu uyuşmuştum ve hissetmiyordum o tv izlemeye döndü çıkartmama izin vermedi taki eriyene kadar sonra dönüp nasılsın dedi bende uyuşmuş dedim yerinden kalktı yanıma geldi domal dedi eline plastik hastane eldiveni taktı biraz zeytin yağı ileeldiveni yağladı ve arkama önce bir iki üç derken tüm parmaklarını soktu uyuşuktum hissetmiyordum sonuda tüm yumruğunu soktu ve itmeye başladı canım yanmaya başladı amma sustum o dirseğne kadar kolunu soktu ve hareket ettirmeye başladı ileri geri ben süper bir zevk dalgasına kapıldım sonra cıkardı ammıma soktu çok girmiyordu amma rahim ağzına deydiğini hissediyordum zevkten ağlamaya başladım o nun elerinde tam 8 kere boşaldım sonra çektip çıkardı ve sıra sende dedi sikini ağzımla boşaltmaya başladım onu 2 kere boşalttım amma gazımı tutamıyordum sonra bana sobanın yanında yat dedi yattım uyuya kalmışım sabaha karşı arkamda sertlikle uyandım beni sikiyordu bana uyu dedi bende uyuma numarası yaptım beni becerdi içime boşaldı üstümü örttü gitti kalktığımda saat öğlen 12 idi kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu kalktım giyinmeden yanına gittim ona seni nasıl unutacağım dedim gerek yok gene buluşacağız hazır ol daha acımasız olacağım dedi bir kez daha becerdi kucağına oturtup arkama girdi öyle yemek yedik sonra kalk git dedi kalktım döl ve pislik olan pantolonu giydim kazağımı giyıp evden çıktım 2 saat sonra aslı abla ve kayınvalidesi geldi ben 1 hafta kakamı ve gazımı tutamadım eşim şüpelendi bende doktora gittim ilaç verdi onun yan etkisi isal ve gazmış dedim eşim inandı şimdilik bukadar hikayemin devamını bir dahaki sefere anlatırım öptüm bye.  MERT ABİNİN  VERDİĞ CEZA, Sex Hikayesi, Mobil Hikaye, Mobil Sex Hikaye, Mobil Sex Hikayeleri Oku, Karışık Mobil Sex Hikayeleri, Mobil Sex Hikayesi
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

zorla kızlıgımı aldı şerefsiz

Merhaba sex hikayesi seven www.Mobil Porno Hikayeleri okuyucuları size başımdan geçen bir hikayemi anlatacağım öncelikle bu siteden okuduklarım sayesinde içimde kalan bi anımı anlatmak ve paylasmak istiyorum ve yazdıklarım kesinlikle dogrudur. adım aslı şu an 23 yasındayım basımdan gecen olay 2 sene önce oldu lisede erkek arkadaslarım oldu fakat hiç öpüsmekden ileri gitmedim üniyi kazandım ve gittim 21 yasında kayıt oldum fizigim iyi sayılır esmer tenli bi kızım 156 boy 49 kiloyum kalcalarım cok güzel olduğunu söylerdi arkadaslarım ve cok güzel olduğunu bende biliyorum gögüslerim büyük değil fakat çok dik ve dolgunlar saclarım siyah ortasında kızıl var ve belime kadar her neyse konuya gecelim ilk gün mehmet die birisiyle tanısdım uzun boylu fizigide cok düzgün birisi ve arkadas olduk tel no istedi bende kimseyi tanımadım için verdim. okul dan 3 hafta sonra tanısmak içn bi gün düzenlendi ve bende mehmetle gitmek istedim ve mehmete sordum kabul etti bengiyinmek için hemen banyoya gittim ve kılları temizledim dus aldım ve giyinmeye basladım ( bu arada apartta kalıyorum ) altıma siyah tangamı giydim ve siyah sütyen ve yeni aldım elbisemi giydim etek boyu süper mini seklinde gögüs dekoltesi de acıkdı kuaförden sonra mehmeti aradım ve beni almasını söyledim kuaförün önünden beni aldı ve çok güzel olmussun dedi tsk ederim dedim sende cok iyi olmussun dedm ve mekana gittik ve müzik falan dans ve alkol almaya basladım alkole fazla alısık olmadım için fazla içmediğim halde çarptı ve eglence bitince mehmet bana bende kal istersen dedi bende olur dedm ve mehmete gittik mehmet beni banyoya soktu ve basımı yıkadı ve her yerim ıslanınca elbise vucutuma yapıstı ve bütün hatlarım ortaya cıktı mehmet beni yataga yatırdı ve yanıma yattı hafif hafif kulagıma senden cok hoslanıyorum die fısıldıyordu ve yavasca elini bacagıma attı ve oksamaya basladı ben yavas yavas kendime geldim ama mehmet elini amımın hemen altına kadar getirmişdi ben ne yapıyosun dedim ve hemen toplandım ve mehmette ne var beni çagırıyon ya ne olcak sanki hiç yarrak yemedin mi dedi bende ewet yemedim dedim mehmette iyi o zaman bu ilk olucak dedi ben yapma ne olur bak ben kızım ne olur dedim oda tmm o zaman agzınla beni bosaltcan dedi ben yine yalvardım ister dediğim gibi yap istersen seni zorla sikicem dedi bende mecbur kabul ettim ve bana sen cıkar dedi hadi ve pantolonunu çıkardım ve boxer içine elimi soktum ve mehmetin siki elim de ama cok kalın ve uzundu yaklasıp 24 cm falan ve cok kalın dı bi an bana girerse ne byük acı duycamı düssündüm mehmet hadi yala dedi ben acemi bi sekilte agzıma aldım emiyodum fakat ancak yarısı agzıma giriyodu ve mehmet ses cıkarta cıkarta titremeye basladı dizleri tutmuyodu sallanıyodu ve sakın cıkarma agzına bosalcam ve yutacaksın dedi bende mecbur tmm dedim ve agzıma bi volkan gibi patladı ve hepsini yuttum ve beni tuttu yataga fırlattı ben hani gidecektim dedim bana seni sikmeden bırakırmıyım dedi ve üstüme abandı elbisemi çıkartı vay orospu vay sende ne am varmıs bu am sikilmezmi hiç dedi ve dudaklarımı emmeye basladı ben kaçmaya calıssamda cok güçlü oldugu için işe yaramadı ve gögüslerimi sıkıyo boynumu emiyodu gögüslerimin uçlarını yalıyor emiyor ve ısırıyordu elini amıma attı ve oksamaya basladı bende zevk almaya baslamısdım ve amımı yalamaya basladı cok güzel yalıodu sonra beni domaltı sanki az önce agzımı dölle dolduran o deilmis gibi hala siki kazık gibi idi bana istersen götünden sokabilirim ve amına dokunmam dedi bende kabul ettim fakat canımı yakma dedim tmm dedi ilk 1 parmak sonra 2 sonra üç göt deligim iyice alısdı ve sikini götümün deligine dayadı tek hamlede içime soktu öyle bi çıglık attım ki evde yankılandı gözlerimden yaş geldi acıdan aglıordum mehmet hiç aldırmadan götüme git gel yapıyodu ve cok kötü sikiyodu ne yaparsa yapsın siki tam girmedi ve bende zevk almaya basladım acıyla karısık zevk almaya basladım 15 dk beni götten sikti ve sonra götüme bosaldı hemen sikini agzıma verdi bende yalamaya basladım yine kazık gibi oldu ve amını sikicem dedi yalvardım ama dinlemedi amıma tek hamlede basını soktu ben yine cıglık attım ve yine yüklendi amımdan akan kanları hissettim ve beni amıdan 25 30 dk sikti ve banyoya getirdi yıkamak için banyoda 2 kere daha sikti bende sabaha kadar 3 kere aldım zevk karsısında bosaldım 1 daha sikti ve uyudum uyanınca bi agrı vardı yine beni sikiyordu sonra eve gittim 1 gün oturamadım kalcam çok kötü agrıyodu ama yinede sikişmek cok güzelllllll
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Sokakta Vermediğim Kalmadı 2017

Merhaba takipçileri. Ben henüz 19 yaşında kendisini alkole ve uyuşturucuya vermiş bir genç kızım. Benim bu duruma gelmeme ise en büyük sebep ailemdir. Çünkü hep iş güç derdine düştüler, beni ihmal ettiler. Ben de onlarda bulamadığım mutluluğu sokaklarda aramaya başladım. Maddi durumu iyi olan bir ailenin kızı olmama rağmen uyuşturucuya o kadar çok para harcadım ki artık param yetmez duruma geldi. Ben de o günden sonra sokaklarda kimi görsem amımı siktiriyor ve bu sayede de kendime uyuşturucu parası kazanıyordum.
Yine böyle bir gecede sokakta yürüyor ve kendimi siktirecek birilerini arıyordum. Kadıköy’ün ara sokaklarından birinde yürürken birden önüme alkolikler çıktı. Ne demek istediğimi siz anlamışsınızdır. Ellerinde şişe şişe şaraplar vardı ve hepsi de henüz yaşça küçüktüler. Ben de alkolü görünce durur muyum hemen bunların yanına gittim ve onlarla birlikte içmeye başladım. Tabi bunlar durmuyor, bir yandan benimle şaraplarını paylaşırken bir yandan da her yerimi elliyorlardı. Onlar 3 kişiydi ben tek kişiydim. Ama fark etmezdi zaten artık sikilmeye alışmıştım. Bunlar da beni sikmek isterse hayır demeyecek ve onlarla da sex hikayeleri yaşayacaktım. Çünkü o an aklımda olan tek şey içmek içmek ve yine içmekti. Öyle de yaptım her kafama dikişte kafam biraz daha güzel oldu. Tabii ki artık onların isteklerine sıra gelmişti.
Hemen hepsi üzerime çullandı ve benimle seks hikayesi yaşamak için beni soymaya başladı. Ben de onlara eşlik ediyor ve bir yandan da kafamın güzelliğinin keyfini sürüyordum. Beni sokak ortasında çırılçıplak soydular ve daha sonra da sıra ile amıma sokmaya başladılar. Zaten işini bitiren içime boşalıyordu. Onlar sokup çıkardıkça ben de zevke geldim ve artık bırakın inlemeyi çığlıklar atmaya başladım. Hepsi amımın içine boşaldı. Amım kaç defa sikildi kaç posta siktiler bilmiyorum ama her yanım dölle dolmuş ve amım da artık parçalanmıştı.

baldızımla karımı kucak kucağa siktim

Merhaba grup sex hikayeleri okurları . Bende bu fantazimi yazmak istiyorum. Adım Tolgay, 8 yıldır evli ve Almanyada yaşayan bir beyim. Karım burada Almanyada doğup büyüme. Karım 26 yaşında ve çok seksi bir kadın. Ben de 28 yaşındayım, tabi ben de fena sayılmam yani. Karımla mutlu bir evliliğimiz var. Seks hayatımız da çok güzel. İlk başlarda gece gündüz demeden sadece ve sadece sikişir, birbirimizi mutlu ederdik. Son zamanlarda, yatakta karımla sikişirken, değişik değişik seks fantazilerimiz ortaya çıkmaya başlamıştı. Benim takıntı haline gelen fantazilerimden birisi de, karımla birlikte ikinci bir kadınla “üçlü seks” üzerine kurulmuştu. Karımla sikişirken, karıma “Karıcığım, ben seni sikerken yanımızda bir hatun daha olsaydı ve seninle ilgilenseydi, ne güzel olurdu. Senin amını poposunu bir kadına yalatmak istiyorum.” der kendimdem geçerdim. Karım ilk başlarda bu fantazime pek alaka duymuyordu, ancak son zamanlarda benimser olmuştu. Hatta bana “Yapalım bunu ya… Bulalım bir kadın.” deyip durmaya baslamıştı. Tabi sikiş bitince yine hayatımız devam ederdi. Bu arada karımın ailesi de burada, Almanyadalar. Baldızım daha evli değil ve ailesi ile hiç geçinemez. Yine bir gün ben işten gelince karım “Tolgay ne olur kızkardeşimi yanımıza alalım, bak böyle giderse fahişeolacak. Annemle telefonda konuştum, kızın yemediği bok kalmamış.” diye ağlıyordu. Ben de “Canım kızkardeşin tabiki gelebilir, hem sormana bile gerek yok, gidelim getirelim burda bizimle kalsın.” dedim ve karım çok mutlu bir şekilde beni yalayarak öpmüştü. Hemen hazırlandık kaynanamlara gidip baldızımı yanımıza almaya ikna ettik. Baldızım Selda 19 yaşında, sülün gibi bir kız. O boy, o endam… iri memeleri dışarı fırlayacak gibi duruyor, dar kot pantolonundan vajinasının izleri belli oluyordu. Yolda baldızım, annesinin onu çok bunalttığını, dışarı çıkmasına bile izin vermediğini sölyeyip ağlıyordu. Karım da, “Tamam, bundan sonra bizimlesin, dışarı da çıkacağız, gezeceğiz de, ancak bize dürüst ol, tamam mı?” deyip baldızımı rahatlattı ve eve geldik. Karım o gece benle sikişirken bir diğer iştahlıydı. Tabi kardeşinin bizde kalmasına izin verdim ya Karımla yatakta sikişirken yine fantaziye dalmıştık ve ben yine “Senin amını bir kadına yalatacağım… Ben onu sikerken o da senin amını yalayıp yutacak, ikinizi de sikip döllerimi yalatacağım… ” diye başlamıştım. O da, “Ben de ozaman bugün sana kendi fantazimi anlatayım.” diye başladı ve devam etti “Ben de iki erkek, iki yarak istiyorum! Beni götümden ve vajinamdan sikin istiyorum!” diye… Bu fantazi bana, önce şaşkınlık, sonra da zevk, heyecan vermeye başladı. O gün sabaha kadar üç kez boşaldım! Sabah kalktığımda baldızım gecelikle odasından çıkıp “Günaydın Enişte.” derken gözlerim fal taşı gibi açılıverdi. O ne bacaklar öyle… Sülün gibi karşımda bembeyaz bacaklar ve güzel bir ahu. Gözlerimi alamadım baldızımdan. O gün işyerinde akşama değin baldızımı düşündüm. Tuhaf bir istek vardı içimde. İşten bir iki saat erken çıkıp bir an önce eve gidip baldızımı görmek için can atıyordum. Ve eve geldim. Karım çalışıyordu ve daha üç saat sonra çıkacaktı işten. Kapıyı çok yavaş bir şekilde açtım. Baldızım yoktu içerde. Ben de ses çıkartmadan banyoya bakmaya gittim. Baldızım banyodaydı ve evde kimse yok nasılsa diye banyonun kapısını kapatmamıştı. Amını traş ediyordu. O an şaşkınlıkla ve içimi gıcıklayan bir duyguyla hemen mutfağa geçtim. Su vanasını kapatıp, hemen kahvemi ve gazetemi alıp beklemeye başladım. Baldızım söylenerek geldi mutfağa. Mutfakta beni görünce saşırdı. Amı poposu yarı köpüklü bir şekilde ortada, “Enişte?!? Sen ne arıyorsun bu saatte evde!?!” diyerek şaşırdı ve baka kaldı. Ben de “Hayırdır ne oldu?” diye sordum. Baldızım da elindeki havluyla amını kapatıp “Sular kesildi sorma, duş alıyordum, yarım kaldı.” deyip hemen banyoya geri döndü. Ben iyice azmıştım artık, onu sikecektim. Baldızıma “İstersen bir bakayım, belki arıza banyodadır.” deyip hemen banyoya daldım. Orada jileti görünce “Ooooo, amını mı traş ediyordun güzelim?” deyince, utandı ve kafasıyla yere doğru bakarak evet anlamında işaret yaptı. Ben de “Garip, ancak iyiki de sular kesilmiş, yoksa seni nasıl görürdüm bölye… Ben bir su vanasına bakayım.” diye banyodan çıktım. Bu ona ilk yaklaşmamdı ve olumlu idi. Hemen mutfaktaki vanadan suyu açıp tekrar banyoya daldım. “Sular geldi mi, bir baksana Selda.” dedim. Selda suya bakmak için eğilirken, yarım köpüklü amı arkadan ayna gibi ortaya çıkmıştı. Bu arada kalkan sikimi saklamam imkansızdı. “Evet sular geldi Enişte.” deyip döndüğünde, gözlerini alamayıp kalkmış sikime bakıyordu. Ben, “Hadi sen amını traş etmeye devam et tatlım.” deyip çıktım ve salonda televizyonu açıp TV seyretmeye başladım. Ama kafam her zaman baldızımdaydı. Tazecik vücudu beni etkilemişti. O tazecik vajinasının suyunu mutlaka yalamak istiyordum… Bir süre sonra banyodaki işini bitirip üzerinde bir bornozla salona geldi. “Eee, nasıl gidiyor bakalım, alıştın mı eve?” diye sordum, “Evet alıştım sağol Enişte.” dedi ve yanıma oturdu. Şampuan ve krem kokusunu alan benim yarrak adeta kudurmuştu. Gerçekten çoktandır böyle kalkmamıştı yarrağım. Baldızım da çaktırmadan yarrağıma bakıp yanıma yaklaşıyordu. Baldızıma “Gerçekten anlattıkları kadar çok erkek dostun oldumu?” diye sorunca, “Yoooo! Olmadı!” diye korku dolu cevap verdi. Ben de “Korkma, sen yetişkin bir kız oldun, tabiki olacak. Maşallah her şeyin yerinde bak.” deyip saçlarını okşamaya başladım. Ona birden “Bak Selda canım, sana bir şey söylemek istiyorum, ancak bu bir sır olarak aramızda kalacak, tamam mı? Seni çok beğeniyorum, senin için erken geldim bu gün eve.” dedim. O da hafif kızararak, “Enişte ben de seni çok beğeniyorum, ancak ablamla evlisin.” dedi. Ben de “Düşündüğün şeye bak. Hem bir başkasına vereceğine, bana ver tatlım. Ne de olsa eniştenim senin.” deyip iyice yaklaştım. Dudaklarından öpmeye başlayınca titremesini hissettim bir ara. Ama ben artık duramıyordum. Ona “Seni şu an yedi kat göklere çıkaracağım birtanem.” dedim. O da kendini iyice bıraktı zaten. Ben, hafiften dudaktan boyundan derken, o arzuladığım nemli ve kaymak gibi vajinasının dudaklarını öpmeye başlamıştım bile. Tertemizdi amı. Yeni banyodan çıktığı için vücudu daha bir diri idi. Artık o da rahatlamış ve bana karşılık veriyordu. Bir ara kemerimi açıp hemen benimkini eline aldı. Aman Tanrım, o da neydi, baldızım sikimi öyle güzel yalıyordu ki, sanki dondurma yalar gibiydi. Kesin daha önce yarrak görmüştü bu zilli. “Daha önce yarrak yedin mi hiç?” diye sordum. Kafasını aşağı sallayıp “Evet aşkım, ben başkalarıyla sikiştim, rahat rahat sik beni, kız değilim ben!” deyince rahatlayıp hemen vajinasına girmeye başladım. Ben soktukça baldızım Selda zevkten çılgınlar gibi bağırıyordu. Taze ve dar am sikmek gerçekten güzeldi, sanki daracık bir göte girer gibi giriyordu vajinasına sikim. Amında gidip gelmelerde onun boşaldığını hissedebiliyordum. Ve sonunda ben gelmek üzereyken yarrağımı vajinasından çıkarıp ağzına dayadım ve ağzına boşaldım. Selda azgın bir oruspu gibi hepsini yalayıp yuttu ve hemen banyoya koştu. Baldızımı o günden sonra fırsat buldukça sikiyordum. Tabi karımı da sikiyordum, ancak karımın baldızımı becerdiğimden haberi yoktu. Karımı sikerken, yine yatakta her zaman ikinci bir kadını hayal edip hem karımı hem kendimi çıldırtıyordum. Yine bir gece karımı sikerken yine fantazimi anlatmaya ve karımı kendinden geçirmeye başladım: “Seni ikinci kadınla beraber sikmek arzuluyorum aşkım. Ben seni sikerken onun da seni yalamasını istiyorum!” diyordum. Karım kudurmuş gibi sikimi yalıyor, “Bende arzuluyorum kocacığım, ne olur yapalım bunu artık!” diyordu. O gece birara yatak odamızın kapısına gözüm takıldı, anahtar deliğinde hareket eden bir karartı gördüm. Baldızım gizlice bizi izliyordu. Ben de karımı oldukça sert sikiyor, özellikle bağırmasını ve inlemesini sağlıyordum. Bir ara tuvalete gitmek için kalktığımda, salonda baldızım büyük bir hışımla amını ovalıyordu. Beni görünce “Ne olur, bende sikişmek arzuluyorum Enişte, bende yarrak istiyorum!” diye yalvarıyordu bana. Ben de “Benim için hava hoş, ablan kabul etse ben dünden razıyım!” dedim ve ekledim “Sen yarım saat sonra bir bahane uydur yanımıza gel, bir bakalım.” dedim. Elimde bir şişe şarapla geri girdim yatakodasına. Karıma hemen bir duble verdim ki maksadım sarhoş etmekti. Karım geri arkaya yuvarladı şarabı. Ben tabi boş durmuyor karımı yalayıp yutuyorum ve her zaman ikinci kadından bahsediyorum. Karım da, “Tamam, vajinamı yalasın, götümü yalasın!” diye çıldırıyordu. Karım baktım iyice çakırkeyif oldu, ben başladım yine aynı fantaziyi anlatmaya. O sırada baldızım da kapıya vurdu, “Abla, ben korktum, yanınıza gelebilirmiyim?” diye. Karım sarhoşluğun verdiği rahatlıkla “Canım tabiki gelebilirsin, ancak şu an üstümüz başımız dağınık…” dedi. Harika, işte benim için filim burada başlıyordu. Baldızım yatağa girer girmez başladı ablasına sarılmaya. Karımla sikişmemiz yarım kalmıştı ve istekli karım da kendinden geçercesine bana bakıp kıvranıyordu. Ben başımla karıma baldızımı işaret ettim ve “Öpsene kardeşini.” dedim. Karım başladı kardeşini öpmeye. Tabi baldızım durur mu, o da başladı ablasını öpmeye ve yalamaya. Ben bir ara ikisini seyretmeye dalmışım. Tanrım ne güzel bir manzara! Karım ve baldızımla aynı yatakta idim. Biraz onları seyrettikten sonra ben de karıma yaklaşarak “Ne güzel, sanki iki karım var yatakta!” diyerek karımı öpmeye başladım. Baldızım “Abla, ben de sikilmek istiyorum. Ne olur, beni yabancı biri sikeceğine eniştem siksin. O sikmezse başkasına vericem. Canım yarrak istiyor! Nolur abla, eniştem ikimizi de siksin, lütfen abla.” deyince, karım gülerek “Demek öyle küçük orospu. Yabancı biri sikeceğine, benim eşim sikisin ikimizi…” dedi ve baldızımın vajinasına eğildi. Bu esnada ben de karımın amını yalıyordum! Odada sadece iniltiler vardı o an. Herkes inliyor, zevk alıyordu. Karım, “Ohhhh be, ne tatlı amın var senin bakiim…” deyip kardeşinin vajinasına yumuluyor, amını yalıyordu. 69 pozisyonuna geçtiler, baldızım da karımın poposunu yalıyor, götdeliğine dilini sokmaya çalışıyordu… Karım inleyerek “Hadi aslanım, sik beni! Bak fantazin gerçekleşti, iki tane hatun var artık yatakta. Hadi, tadını çıkar!” dedi. Ben de yavaş yavaş başladım karımım vajinasına sokmaya. Karımı bir güzel becerdim. Karım boşalmış, kendini yatağa atmıştı. Sıra baldızımın o küçük tatlı vajinasındaydı. Yavaş yavaş onun vajinasının içine girmeye başladım. Karıma da, “Hadi karıcığım, yalama sırası sende!” deyip baldızımın poposunu verdim ağzına. Baldızım zevkten çıldırıyordu. Karım dilini resmen baldızımın götüne sokuyor, ben de baldızımın vajinasına pompaladıkça, baldızım kendinden geçiyor, deli gibi inliyordu. Sabaha kadar ikisini de becerdim. Sonra her zaman birlikte uykuya dalmışız. Sabah uyandığımda karımdan korkuyordum. Ama öyle olmadı. Karım “Aşkım, artık kardeşim de karın sayılır. Kardeşim kendini yabancı birilerine becerdireceğine, onu da sen sik hep, ona da kocalık yap!” deyip, öperek sarıldı bana. Bunları duyan baldızım “Abla kızmazsan birşey itiraf etmek istiyorum, sen yokken ben eniştemle sikiştim, zaten benim de eşim olmuştu.” deyince karım da gülerek “Bunu hissetmediğimi mi sanıyordun, küçük orospu?” deyip baldızımı öptü ve birlikte gülüştüler. O günden sonra yatağım şenlenmişti. Artık, hergün işten erken eve nasıl giderim diye planlar yapıyor, eve biran önce varmanın yollarını arıyordum. Eeee, sikilmek isteyen iki tane am evde beni bekliyordu nede olsa Bu taa ki bir gün karımla ve baldızımla sikişirken, karımın bana “Aşkım bak, biz de iki erkek tarafından sikilmek istiyoruz. Ne olur bunu denemek istiyoruz!” demesine kadar sürdü. Şu an karımı ve baldızımı bir başkasına becerdirmem lazımdı. Bu aklıma geldikçe içim bir tuaf oluyor, ancak biryandan da tahrik oluyorum. Karımı iki yarakla sikmek… Baldızımın o küçük dar amını bir başkasına sunmak… yorumlarınızı bekliyorum..  Baldızımla Karımı Kucak Kucağa Siktim,sex hikayeleri,porno hikayeleri,sikiş hikayeleri,mobil sex,mobil sex hikayeleri
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

berna teyze ve kızını siktik ( ensest hikayeler )

Kaynak : Berna Teyze Ve Kızını Siktik ( Ensest Hikayeler )Alpay Adlı Kullanıcımızın Yollamış Olduğu Sex HikayesiMerhaba ben alpay 18 yaşındayım boyum 1.70 kilom 52 esmer tenliyim kısa saçlıyım. arkadaşımın adı kutay oda benim boylarımda benden biraz kilolu düz uzun saçlı beyaz tenli birisi herneyse hikayeye geçeyim kutay bi gün evine oturmaya çağırmıştı beni bende hazırlanıp evden çıktım yarım saat sonra evlerindeydim evde kutaydan başka birisi yoktu annesiyle babası başka bi şehire akraba ziyaretine gitmiş o da evde tek kalınca beni aramış neyse oturuyoduk sigara falan içiyoduk ikimizdede paket vardı önce benim pakedi bitirelim dedik akşama doğru sigara bitmeye başladı yemek falan yedik tam kutayın sigarasını açacakken kapı çaldı üst kattaki berna teyze geldi kutaya ”annen aradı sobayı yakıcam” dedi içeri geçtik berna teyze 30lu yaşlarda kocaman memeli orta boylu bi kadın fazla güzel değildir ama vücudu çok güzeldir neyse o sobayı yakarken bizde koltukta oturup berna teyzenin götünü izlmeye başladık harbiden çok güzel götü vardı o gün siyah tayt ve siyah kolsuz bluz giymişti ben yardım etmek için yanına gittim eğilmiş şekilde duruyodu memeleri aşağıya sarkmıştı acayip azmıştık ikimizde sonra benden odun getirmemi istedi dışardan getirdim kutayda yanımdaydı ben odunları sobaya atıyodum bi odun daha atarken berna teyzede sobanın içindeki gazeteyi yakmak için elini sobaya sokmuştu tam odunu sobaya koymuştum elimi çekerken elim memesine değdi aslında bilerek yapmıştım ama berna teyze anlamadı sonunda sobayı yaktık sonra evine gitti bizde oturup berna teyzenin vücudunu konuşmaya başladık birazda 31 çektik neyse sonra kutay para varmı diye sordu 10 lira var dedim tamam bendede 15 var bira alalımmı dedi olur dedim mahallede bakkal tekel karışımı bi yer vardı ordan 2 tane bira alıp eve gittik içmeye başlamadan önce kutay bana bu gece burda kalırmısın dedi ben tamam dedim babama sorayım dedim aradım kabul etti sonra içmeye başladık biraya ikimizde alışık değildik hemen kafayı bulduk zaten aşırıda azmıştık gece 3 e kadar sigara içmiştik biraz ayılmıştık sonra kutay berna teyzenin evine girelimmi bizde anahtarı var dedi napıcaz olum orda dedim elleriz dedi kocası yok bu gece dedi hem kızıda var onuda elleriz hadi dedi normalde hayatta böyle bişey yapamam götüm yemez ama biranın etkisiyle kabul ettim sessiz sessiz üst kata çıktık kutay yavaşca kapıyı açtı içeri girdik berna teyzenin odasını aradık bulunca sessizce içeri girdik berna teyzenin üstünde hiçbirşey yoktu sütyen bile yoktu altında mini bi şort vardı yan yatıyodu arkası bize dönüktü ben bişey yapmıycaktım kutay elliycekti kutay yanına gidip götünü elledi sonra şortu yavaşça çıkarmaya başladı 5 dkda zor çıkardı çünkü çok yavaş yapıyodu yoksa uyanırdı sonra kutay götünü ellemeye başladı aradı yalıyodu sikini sürtüyodu falan bi ara berna teyze uyanır gibi oldu yan döndü şimdi yüzü bize dönüktü bi bacağınıda biraz aralamıştı amı gözüküyodu kutay amını elledi biraz sonra meme uçlarını falan yaladı sonra yanıma geldi bide kızına bakalım dedi tamam dedim yan odada kızı vardı kızının adı şule şule 18 yaşında annesinden dahada tipsiz ama vücudu annesinin on katı daha güzel bi kız ama kutayın ilgisini hiç çekmiyodu çünkü kutay olgun kadınları seviyomuş öyle dedi benim için fark etmezdi çünkü aşırı abazayım neyse odaya girdik şulenin üstünde kısa t-shirt altında mini şortu vardı ikiside girydi sırt üstü yatıyodu kutay bu sefer sen yap dedi ben kabul ettim biraz memelerini sıktım ama kıyafetlerinin üstünden yapıyodum sonra ellerimi içine soktum ordan elledim sonra şortunun içine elimi soktum ordan amını ellemeye başladım yumuşacık bişeydi ellemeye devam ediyodum şule uyandı bağırmaya başladı ağladı falan biz hemen kaçtık galiba görmemişti bizi çok karanlıktı çünkü koşa koşa eve gittik hala yukardan çığlık sesleri geliyodu biz hemen ışıkları kapattık uyuyo sansınlar diye ben çok korkmuştum kutayda korkmuştu ya gördüyse naparız diyip duruyodu ben sakinleştirmeye çalıştım aradan 1 saat falan geçti biz sakinleşmiştik görmüş olsalardı gelirlerdi diye düşünüyoduk sonra kapı çaldı kutayla birbirimize baktık sonra yeni uyanmış gibi yapıp kapıyı açtık berna teyzeyle şule karşımızda çıplak duruyodu ben çok şaşırmışdım içeri daldılar berna teyze koltuğa domaldı şulede diğer koltuğa domaldı bizim yaptığımızı anlamışlardı kutay salağı hala berna teyze napıyosunuz gidin şurdan falan diyodu berna teyzede çok konuşmada ne istiyosan yap dedi ben şuleninin arkasına geçtim göt deliğini yalamaya başladım sonra şule bakire değilim rahat ol dedi bende hemen amını tükürükleyip sokmaya başladım hızlı hızlı sikiyodum kutaysa çoktan başlamıştı ikisinide bağırta bağırta gecenin o saatinde siktik hatta kutayla ben berna teyzeye aynı anda girmiştik sabaha kadar sikiştik bütün günüde evde beraber geçirdik akşam olnca ben eve gittim kutay sonra ne yaptı bilmiyorum ama istediğimiz zaman sikişiyoruz onlarla artık…
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

ankara escortsex izleankara escortankara escort