evli çiftle muhteşem dakikalar

Merhaba.Siteyi devamlı takip edenlerdenim.Site sahibine sonsuz şükranlarımı sunuyorum.Güncelliği her an taze olan tek sitesiniz.Ben deniz Ankara`dan Kadir.180 boy 84 kg yim.Dostlarım yakışıklı olduğumu söylerler.Kendimle barışık ve bende kendimi beğenirim.Üniversite mezunu ve evli 3 çocuk babasıyım.Her karadeniz erkeği gibi debizim bir gözümüz kalk gidelim der diğer gözümüz de …? yeme otur diyenlerdenim.Dolayısıyla bir çok macera yaşıyoruz.Size … Devamını oku…evli çiftle muhteşem dakikalar

kocamınki çok ufak diyince verdim agzına

Ben işyerinde muhasebede çalışıyorum. Aynı iş yerinde çalışan nazlı isminde benim yaslarımda bir bayan var. Yaklaşık 6 aydır samimiyetimiz var. Nazlı evli ve bir çocuğu var. İşyerinde sigara içmek yasak olduğundan sigarayı birlikte yukarıdaki çay ocağında içiyoruz. Bir gün yine sigara içerken çay ocağında bizden başka kimse olmamasından da cesaret alarak Nazlıyla daha samimi konuşmaya … Devamını oku…kocamınki çok ufak diyince verdim agzına

17 lik lolita komşum

Slm.size geçen yaz basımdan olayı anlatmak istiyorum.bizim alt komsumuz olan canan adında bir kız var.Canan beyaz tenli,portakal kadar gögüsler,kalçalar yuvarlak cok güzel bir kızdı.Yazın benim antremanlarım oldugu için yazlıgımızdan dönmüştüm.canangilde burdaydı.adananında yazları sıcak oldugu için sadece üzerimde short vardı.birgün kapı çaldı ve canan geldi.biraz oturduktan sonra bilgisayarı kurcalarken sex filmi açıldı.bana terbiyesiz dedi gülerek.Cananı hemen … Devamını oku…17 lik lolita komşum

maras sikis

Slm ben bagcilarda konfeksiyon atelyesinde calisan 26 yaslarinda 185 boylarinda atletik yapili bir gencim.Size basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum.atelye sahibi orhan abi bana cok guvenir bana oglum derdi.Orhan abi kizini her gun okul cakisi atelyeye getirir idi.Kizi esma on yedi on sekiz yaslarinda harika vucutlu felaket memeli adeta bir lolitaydi dudaklari angeline coliydi.Atelyedeki butun … Devamını oku…maras sikis

teyzemi zorlaya zorlaya siktim

Merhaba Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.Benim hikayem teyzem ve benim aramda bi gun teyzem ile ewde tek kaldık (o bizde yaşardı bi zamanlar) ben fırsat bu fırsat deyip onubecermei kafaya koymuştum onunla çok şaklaşırdık ben o sırada onu koltuğa oturttum wede elimide altıma koymuştum tam amının oray orta parmağım denkgelmişti bende orada parmağımı oynatıp teyzemi … Devamını oku…teyzemi zorlaya zorlaya siktim

yengemin o nefis ygeni

ben rizeden bir yaz günü rize ikizdereye yengemin köyüne gittim yengemin istanbuldaki yeğenide ordaydı yengem bizi tanıştırdı taş gibi kızdı kıvırcık saçlar o güzel göğüslerini örtüyodu benden 1 yaş küçüktü ben 18 yaşındayım muhabbetimiz iyice ilerlemişti çıkma teklif ettim kabul etti birgün yengemlerin tavan arasına sigara içmeye çıktım tam sigarayı yaktım bi ses duydum meğer … Devamını oku…yengemin o nefis ygeni

Tadına Doyum Olmayan Escort Bayan Ayçin

Ateşli geceler yaşamak isteyen beylere selamlar, ben izmir escort bayan Ayçin. Tadına doyamayacağınız tek bir gecede zamanın akışına yetişemeyecek benim sihirli dokunuşlarımla bu geceyi tekrar tekrar yaşamak isteyeceksiniz. Her şeyi unutun ve bu seksi bayanın kollarında gecenin başrolünde olmak için adımlarınızı atın. escort izmir Fiziksel özelliklerimle de sizin beklentilerinizi en iyi şekilde karşılayacağıma eminim, boyum … Devamını oku…Tadına Doyum Olmayan Escort Bayan Ayçin

aşk mutsuzuyum

Aşk Mutsuzuyum (İtiraf) arkadaşlar bugün sexten bahsetmek istemiyorum.yanağına güldüşmüş bahar yüzlü tomurcuğum sabrım aklımı zorluyor sev hadi nazar boncuğum. seni gördüğüm gece ay tutulur dil yutulur bütün dertler unutulur bırak kalbim alev alsın bırak derdin beni sarsın harca beni her halinle aşkın canımı alsın…… bugün hiç aklımdan çıkmayan içimde hiç sönmeyen beş yıllık ilişkiden bahsetmek … Devamını oku…aşk mutsuzuyum

Deneyimli Rus Escort İnna

Merhaba seksi ve yakışıklı Türk erkekleri ben deneyimli Rus ankara escort İnna. Rus partner olarak bu şehirde uzun süredir hizmet veren 25 yaşında, tabii k, Rus kadınlarına yakışır fiziğe sahip 1 77 boyunda ve 63 kilo bir hatunum. Kesinlikle oldubittiye getirmediğim randevularımı sırasında sizlerle sevgili tadında ilişkiler yaşamaktan hoşlanıyorum. Sizin için özel fanteziler ve oyunlar … Devamını oku…Deneyimli Rus Escort İnna

sik beni volkanimm

Bu olayı tamamiyle yaşadım ve inanılmaz zevk aldım.Bazı hikayeler gibi düzmecede değildir.Neyse ben hikayeme başlıyım hemen.Bundan 1 sene önce çok yakın bi arkadaşım bana sınıflarındaki bir çocuğun msn adresini verdi.Ben önce napacam ki falan diyip kabul etmedim ama arkadaşım çok ısrar edince kabul etmek zorunda kaldım.Çocuğun çok yakışıklı olduğunu söleyince bende dayanamadım kabul ettim.Volkanla(işte o … Devamını oku…sik beni volkanimm