kudurtan kadın özledim seni

kudurtan kadın özledim seni

ben sikici ali bende anı cok bende artık bu anılarımı yazmaya karar verdim :)bitane yazmıstım 2.sine geciyorum yine arkadaslık sitesinde evli 23 yasında cok güzel bi hatunla tanısmıstık ben profesyonel pazarlamacı olduğum icin birazda yakısıklı olduğum icin kolay oluyor hatun bağlamak :)neyse bu hatunla konusuyoduk ismi birgüldü tabiki gercek değil:)konusmaya basladık evliydi 23 yasındaydı bürgül ama inanın cok güzel ve sexsiydi hertürlü sebekliği yapıyordum gönlünü kazanmak icin baya güzel muhabbetimiz oluyodu ama ağır takılıyodu ilk baslarda evliyim mutluyum cok seviyorum bende dinliyordum dedim neden sitelere giriyosun o zaman gayet memnunsun seviyosun esini ,arkadas bulmak zaman gecirmek icin giriyorum falan dedi peki dedim öle olsun icimden:)1 ay falan baya konustuk herseyden camda görüşmeye vbasladık bu basladı aldığı elbiseleri göstermeye hep acık elbiseler giyiyordu cizmeler falan ben deliriyiyordumm belllki bilerek yapıyodu hergün aynı seyi yapıyodu bugün gecelik aldım bugün bunu aldım sözde arkadası olarak benden onay alıcak:)yermiyim:)neyse artık dedim dayanamıcam cok tahrik ediyosun beni dedim:)hadi ya cokmu sexsi buluyosun beni demeye basladı dedim harikasın ya öldürüyosun beni , hergün 31 cekiyorum senin yüzünden ama cam acık nasıl gülüyo hosuna gidiyo ben evliyim cnm hic heveslenme deyip beni delirtip cıkıyodu msneden ama bende onu altımda delirtmeden vazgecmeyecektim yine msnede konusuyoruz eşi subay doğuya gidicek dedi ee dedim sende git yok ya ben istemiyorum eşimde istemiyo dedi ailem yakın bana zaten ben izmirde kalıcam dedi bende seviniyodum icten ice neyse 1 ay falan sonra msnde konusuyoduk esimde gitti cok sıkılıyorum yanlızlık cok zor falan demeye basladı camda yine acık secik giyiniyordu deliriyodum resmen ben varım arkadasın olarak gelirim yanına dedim güldü yine erkeksin sen dedi sonucta, arkadasca gelceğinden eminmisin dedi ben tabi hemen evet tabiki arkadasca baska ne olabilirki bişiler iceriz dertlesşiriz sonra arkadasca ayrılırız:)bilmemki falan demeye basladı ama kötü bi düşüncen varsa hic aklına bile getirme dedi kesin ayak yapıyodu cok belliydi :)ya sacmalama arkadasız biz gelim ne olur falan dedim 1 hafta böle inanın yalvardım en son gel dedi sevincten havalara ucuyodum eve girince gerisi gelicekti zaten adım gibi emindim gece 12 gibi gel dedi kimse görmesin yanlıs anlasılma olmasın dedi hemen absolit votka redbulları alıp gittim ama heycandan ölüyodum neyse evegirdim böle güzellik böle sexsilik olamaz ya inanın bi icim suydu bir bady giymiş göğüsleri nrdeyse dısarda kısacık bi sort resmen gel sik diyodu neyse iceri girdim oturduk cok güzelsin dedim oda sende yakısıklımısın dedi meshur gülüşüyle neyse icmeye basladık sohbet sakalar gülüşmeler süperdi hafifte cakır olmustuk ama nasıl kur yapıyodu elimi tutuyodu bişi anlatırken göğüslerini eğilip gösteriyodu ama ben sabırlıydım ondan bekliyodum neyse 2 bardaktan sonra sarhos ayakları yapmaya basladı bende tabiki salağa yatıp bende sarhos oldum diyodum birden beni gercekten cokmu sexsi buluyosun dedi sexsi ne demek ya mükemmmelsin kusursuzsun dedim ciddilesmi bu sefer ama inan sende cok yakısıklısın dedi ve dudaklarımdan öpmeye basladı kalbimnasıl atıyor nasıl sevincliyim:)hemen bende karsılık verip deliler gibi öpüşmeye basladık göğüslerini elliyodum bacaklarını oda kotun üstümden sikimi elliyodu kalına benziyo galiba dayanamıcam deyim kurtuldu pantolandan kilottan ve deliler gibi yalamaya basladı 5 dakka durmadan yaladı emdi hap atmıstım yolda ne olur ne olmaz diye:)ne olur bosal dedi ağzıma yutmak istiyorum dedi en sevdiği seymiş nasıl olsa hap attık deyip ne var ne yok bosaldım ağzına benimki inmedi tabi haliyle hala kazık gibiydi sasırdı neden inmedi bu dedi kocamınki 20 dakka kalkmaz bazen hic kalmaz seninki hala kazık gibi dedi senin yüzünden dedim cok sexsisin nasıl insin o dedim güldü hosuna gitti tektrar yalamaya basladı ama bırak artık cnm bende sıra dedim ama senden biş iistiyorum dedim gecen camda giydiğin cizmelerini giyermisin dedmi cizme manyaklığı varda bende:) güldü hınzır seni dedi beklededi bi geldi cizmeler ayağında kısacık bi etek kilodu cıkarmıs nasıl olmus askım dedi muhtesem deyim hemen cizmelerinden yalamaya basladım amına gecince nasıl inliyor harikasın askım em yala senin o bu gece erkeğim sik beni orospun yap, dedim sikicem orospu 2 aydır eziyet ettin bana msnde acısını cıkarıcam dedim cıkar askım cıkar bilerek yaptım seni deli ederken bende delirdim iinan deyip inliyodu bunu domaltıp ayakta amına dayadım yarağımı kendi itti belini ve icine aldı deliler gibi pompalıyodum kuduruyodu sik askım sokk kocam sensinnn artık sik beni erkeğimm diyodu cok atesli ve istekliydi delirtiyodu benii yarım saatt salonun heryerinde siktimmm en son ağzına bosaldımmmm yine cok seviyo cünküüü hapında etkisiyle sabaha kadar siktimmm inanın artıkkk acıdı yeter artık dediğinde sabahın 8iydi cok azgındı eşi izmire dönene kadar aradagörüşmelerimiz oldu eşi gelince hersey bitti inanın firgülüne kadar hersey doğru sexsi seviyorumm:)
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

komsunumun karisini her gun sikiyorum

komsunumun karisini her gun sikiyorum

oh canim komsum cok tatli cok tatli ami gotu var her gun saatlerce sikiyorum evli oldugundan cok hosuma gidiyor kocasindan alamadigi zevki benden aliyor bende onun amini gotunu yaliya yaliya saatlerce sikiyorum sikimde buyuk oldugundan dolayi cok zevk aliyor sikilmek istiyen evli bayanlar bekarlardan hoslanmiyorum
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

hastanenin çamaşırhanesinde

hastanenin çamaşırhanesinde

mrb taner ben denızlıden.daha oncede bırkac hıkayem yayınlandı,oncelıkke tesekkur edıyorum herkese.ısım gereğı kı ılaç tanıtım ışındeyım sureklı hastanelerdeyım.bırgun ziyaret edecegım doktorumun kapısında beklerken 35-40 yaslarında sarı saclı dolgun goguslu,oturdugu yerde yayılmıs kalçalarıyla bı kadın dıkkatımı cektı,bırden benım ufaklık uyanmaya basladı.farkettırmemeye calısıyordum ama ıyıce kalktı.arkamı donup sıkımı duzelttım.osırada o bayanda ayaga kalktı ve gulumseyerek ne ılacı calıstığımı sordu.cok tatlo bı gulumsemesı ve sestonu vardı.ılaçlardan ve hastalıklardan konusmaya basladık.derken sırası geldı,onla beraber bende doktorumun yanına gırdım.ıçerde ısmının banu oldugunu ogrendım.doktor ondan kan tahlılı ıstedı ve banu gulumseyerek kafasını sallayıp dısarı cıktı.bende hemen doktora alelacele calısarak dısarı cıktım ama nafıle gıtmıstı.cok uzuldum,cunku onla sohbetı ılerletmek ve hatta onu sıkmek ısterdımbıgun sonra ben yıne hastaneye gıttıgımde onu labaratuarın onunde gordum ve hemen yanına gıttım.hosbes derken bahcede cay ıcmeye cıktık.uzerınde darbır body ve dız kapagında etek vardı.benımkı yıne ayaklandı,bu sefer kapatmakta zorlandım.hemen ceketımı duğmeledım ama hınzırca gulerek bu kadar resmı olmana gerek yok ceketını duğmelemene gerek yok dedı.oturduk cak soledık,banu yanıma oturdu etegı sıyrılmıs bacagının ust kısmı gorunuyodu.gozum oraya takılıyor ama ya terslerse dıye bıseyede cesaret edemıyodum.derken benım bakıslarımı yakaladı.bırden masanın altından elını sıkıme atıp bu bana mı kalktı dedı.ben sok olmustım.kekeleyerek evet dıyebıldım.rahatlatayım ozaman dedı.bende hadı bıze gıdelım dedım o da olmaz kocam benı 1 saate kadar burdan almaya gelcek,tuvalete gıdelım dedı.bende yok yakalanırız dedım.aklıma bırden enıstemın arkadası murat geldı.hastanenın camasırhanesınde calısıyordu.banuya benı bekle gelıcem dedımmurata gıdıp durumu anlattım o da gızlıce seyredersem olur dedı,kabul ettım.banuyu camasurhaneye getırdım kapıyı arkadan kıtledım ve dudaklarına yapıstım.delı gıbı somuruyorduk dudaklarımızı.ellerım kalçalarında gezınıyor dudaklarım boynuna ındı.onun elı ıse kemerımı cozuyordu.bodysını cııardım,goguslerı sutyenden tasıyordu,hemen cozdum.ınanamadım hem buyuk hemde cok dıklerdı.hemen uclarına saldırdım.hafıf hafıf dısleyıp emıyordum onları,elımse kılotunun uzerınden amını kurcalıyordu.ıyıce sulanmıstı.onu carsafların uzerıne yatırdım ve kılotunu cıkarıp amını yalamaya basladım.sırılsıklamdı,dılımle sıkıyordum.dıger yandanda gotunu parmaklıyordum.yeter artık sık benı dıye ınlıyordu.ayaga kalktım ve yarağımı agzına verdım.mukemmel yalıyordu,sonra goguslerının arasına alıp 31 cektırdı.yeter dedım yere yatırıp bacaklarını omzuma al9p sertçe sıkımı soktum amına duyulur dıye bagıramadı ama dudaklarını ısırıyordu,10 dakka boyle sıktıkden sonra domalttım ve amına yıne seryçe sıkmeye basladım.ensınunda dayanamayıp amına bosaldım.sıkkımı cıkardıgımda harıka bı goruntuydu ve hemen resmın cektı.bıraz dınlendıkten sonra da agzına alıp bıguzel yaladı ve tekrar kaldırdı.gotunden sıkcem dedım ok dedı alısıkmıs zaten.zorlanmadan aldı sertçe sıkmeye basladım 15 dakıka kadar sıktıkten sonra alttan tasaklarımı sıkıp oksamaya basladı.bende dayanamayıp gotune bosaldım.bıde oranın resmın cektım.bıara muratı aradı goslerım,dolabın ardına saklanmıs elı sıkınde gozlerı kaymıs bı vazıyetteydı.sonra toparlandık ve dısarı cıktık.banuyla sonralarıdefalarca sıkıstık.evlı,dul,genc,olgun tum bayanları ve cıftlerı beklıyorum, msn adresım
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

fena aldatıldım

fena aldatıldım

Ben size karımın beni nasıl aldattığını anlatmak istiyorum.Zamanın önemli olmayan bir zamandı.Sabah saat 8.00da her zamanki gibi işe gitmek için evden çıkmıştım.Eşim hala uyuyordu.Saat 9.00 gibi işyerime gittiğimde o gün yapacağım sunumu evde bıraktığımı gördüm ve geri eve döndüm.Evimiz iki katlı ve bahçeli güzel bir evdi.Eve anahtarımlar girdim ve hiç ses çıkarmadım.Dosyalar yatak odasında ve yatak odası da üst kattaydı.Saat 10.00 sularıydı.Üst kata çıktım ve ah,uh tarzı bir kaç inleme duydum.Yatak odasına yaklaştıkça sesler iyice artıyordu.Odaya geldiğimde ne görim,kapı açıktı ve adamın biri karımı çatır çatır sikiyordu.Hiç ses çıkarmadım ve olayı kapı aralığından.sanki bir porno film izliyormuş gibi izledim.Yaklaşık bir saat sikiştiler.Biraz da pozisyonlardan bahsedeyim.Odada olayı ilk gördüğümde karımı amından sikiyordu.5-6 dk. sonra sikini dışarı çıkardı ve karımın her tarafına boşaldı.Yarısını da içina boşalmış olmalı.Daha sonra karımın bana bir kez bile siktirmediği götünü sikmeye başladı.10 dk felan soktu çıkardı.Karı felaket bağırıyordu.Daha sonra onu da tamamladılar ve ben odaye daldım.Bana açıklayabiliriz diyolardı.Ne açıklayabilirsin orospu dedim ve çıktım gittim.Daha sonra onu mahkemeye verdim ve elinden tüm malı mülküyle beraber 500000 euro manevi tazminat aldım.Nasıl mı ödeyecek?Tokmakçılarına ödetir artık.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

inanılmaz kadın geri döndü

inanılmaz kadın geri döndü

mereba arkadaşlar ben size bundan bir sene önceki tatilde yaşadığım ilişkiyi anlatmıştım ve beraber olduğum kadınla bir senedir nette ve telde görüşüyordum aslında mükemmel bana göre neyse uzatmadan size anlatayım betül kocası ile kocasının işi gereği bana istanbula geleceğini eşinle vakit bulursa uzaktan da olsa görüşmek istediğini söyledi ve bende bunu çok özlediğim için tabiki olur dedim iş için geldikleri istanbulda beni aradı ve bir saat vakti olduğunu taksimde meydanda buluşmak istediğini ve acele etmemi söyledi gittiğimde zaten 20 dakika geçmiş yarım saatlik bir vakti vardı betülümün ama inanılmaz güzel olmuş 37 değil sanki 18 yaşında siyah diz üstü etek siyah badi üzerinde kısacık montu uzun botları o kıvırcık saçlarına fön çektirmiş düz yaptırmış o mavi gözleri ile gördümde bile uzaktan hasret çekişim boşuna olmadığını anlamıştım meydanada buluşup sarılıp hemen bir kafeye geçelim fazla vaktinin olmadığını söyledi bende bir taksi ile beş dakika ilerde bir kafeye gittik kafeye girdik oturduk omuzuna elimi atıp onun sıcaklığını hissettim arada bir dudaktan öpüyorum gözlerine bakıyor işltifatlar yağdırıyordum ama hep si kalbimden geliyordu sözlerimin bacaklarına dokunuyorum eteğinin altından sıcaklığını hissediyordum ama vakti yoktu ve on beş dakikası kalmıştı çayımızı içince kalkalım dedi peki dedim taksi ye bindik aldığım yere bırakmak için yola çıktık giderken elele tutuşurken bu kadını nasıl bırakabiliyodum isyandaydım elini tutuyodum takside ve tam mesafemiz bitmiştiki telofonu çaldı arayan kocası işi tam üç dört saat uzamış betüle sen otelden çık gez diyordu o zaten benle idi inanın betül öyle bir sevindiki takside yarrağımı tutup benim olanı ver dedi taksiyi direk zeytinburnuna yönlendirdim ve orda özel bir hastande yönetici olan bir arkadaşımı aradım sevgilisiyle yaşıyodu sevgiside stajer doktordu onun evini istedim üç dört saat kadar beni kırmadı çünkü ne olur ne olmaz önceden haber vermiştim ve istediğim şeyler oluyordu ben çalıştığı yere gidip evin anahtarlarını aldım ve evine gittik taksi ile ev yedi kattaydı üçüncü klatta otuyodu arkadaşım asonsöre bindik asonserde deli gibi öpüşmeye başlamıştık betülle aşkım diyordu erkeğim çok özledim seni bende dedim üçüncü kata çıktık ve anahrımla açtım kapıyı içiri girdim kapıyı kapattımki betül beni kapıya yaslayıp kemerimi çıkartmaya başladı yarağımı ağzına aldı özlemişim erkeğim bir senedir bu anı istiyorum diyordu öyle yalıyodu zevk yana acı çekiyodum ısırır gibiydi sanki hiç yarak görmemiş gibi emiyor zıvazlıyordu artık ağzına boşalıcakken sıkıyor boşalmamı engelliyor alta eğilip taşaklarımı emiyordu yeter artık dedim boşalıcam aşkımmm dedi ve hızlıca emmeye başlarken ağzına boşalım inanın bir tek döl damlasını bile dışarı çıkartmadı hepsini yuttu sonra ben alt taraf çıplak üst taraf giyinik çekyata uzandım bitmiştim erimiştim yanıma uzandı aşkım çok özlemişim seni dedi bende hayatım dedim bende seni hep arzuladım bekledim üstümü çıkartım giyinikti veyanımda uzanırken yarrağımla oynuyordu devamlı sohbet ederken eli hep sikimde idi beş dakika sonra hareketlenmeye başlamıştım ve dudaklarımız yavaşça birleşiyor açılıyor göz göze geliyo tekrar öpüşürken yavaşçao siyah badisinde boyun altına inyordum hakimeyi almıştım elimle bacaklarının arasını kasıklarını okşuyordum ve üsütndeki badiyi çıkartım süteynin üzerinden gögüsierni emiyordum ve çıkartım sütyenini gögüsuçlarını emyey başladım onları emmek bana öyle vek veriyorduki saçlarımı okşuyor erkeğim diyordu ve göbek deliğine indim emiyordum sımsıcacıktı ve o mini eteğini çıkarttım yavaşça jartiyerini açtım o simsiyah çorabını çıkartım ve kilodunun üzerinden amını yalıyodum kilodu yavaşça çıkartıp o muhteşem amını emmeye başladım kafamı amına bastıyordu dilimi içine sokuyodum ve amının sulandığını görüyodum yavaşça kendimi doğrultup sertleşmi yarağımı amına yavaşça sokup ileri geri yapmaya başlamıştım bacaklarını belime dolamış gidip gelirken gözlerime o mavi gözlerinle bakmasını untamıyorum hala hadi aşkımdaha hızlı diyorduve bende hızlanıyordum çok sert giriyodum şap şuk sesler geliyordu gidip gelirken aniden bunu ters döndürdüm arkasına geçtim arkadan amıcığını emeye başlarken parmağımlada göt deliğine baskı yapıyordum arkasına geçip amının yarığına yavşça yarağımı soktum ve kalçalarından tutup hızlanmaya başladım ve hızlıca girip çıkıyordum biryandan kalçalarını sıkıyor bir yandanda olduğumca hızlı sokup çıkarıyodum ve hızlandım artık boşalmak üzere idim o zaten kaç kere boşalmıştı belli değil aşkım hepsini içimde istiyorum dedi içime boşal beni sözleriyle tahrik ediyordu bende artık gelmek istiyordum hızlandım hızlandım ve sonunda nihayet içine boşaldım ama birde bana sorun o zevki inanılmazdı ve gitmeden bir kez daha seviştik sonra ellerimden uçtu gitti taksime bıraktım eve döndüm hala aklımda betülüm sevişmesi
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Kocamı gizliden ortağıyla aldattım

Kocamı gizliden ortağıyla aldattım

Kocamı gizliden ortağıyla aldattım.
Merhaba aldatan kadınlar hikaye okurları. İsmim Aylin 36 yaşında balık etli bakımlı ve çekici bir bayanım. Sizlere geçen hafta kocamın iş ortağı Serkan ile yaşadığımız yasak ilişkiyi anlatmak istiyorum. Bu yasak ilişkimizi yazıp yazmamak konusunda çok tereddüt ettim ama yaşadığım zevkin doruklarına çıkmak ve farklı bir deneyim yaşamak adına ilişkimizi sizlerle paylaşmaya karar verdim. Tabi isimleri değiştirerek anlatıyorum. Serkan kocam ile beraber 6 senedir ortaklar. Serkan uzun boylu gayet yakışıklı ve çekici bir adam işleri gereği sürekli olarak kocam ayda bir defa il dışına çıkar ve yaklaşık bir hafta veya on gün gelmez.
Bu süre zarfında Serkan sürekli beni arar bir isteğin olup olmadığı sorar iki günde bir akşamları ziyarete gelir hatta özellikle kocam il dışındayken karısını daha sık bize gönderir ve benim yalnızlık çekmemi istemez. Böyle iyi kalpli bir insan. O ay kocamın il dışına çıkalı tam iki hafta olmuş ve bu süre zarfında diğer seyahatlerine göre daha az arayıp sormuştu. Açıkçası başka biri mi var diye şüphelenmeye başlamıştım. Fakat kocama yakıştıramıyordum. Serkan her zaman ki gibi gün içerisinde beni aradı ve isteğim olup olmadığını sorunca eksik bir şeyim olmadığını ama vakit bulabilirse gelmesini rica etim. Bende günlük işlerimi yapmaya devam ettim ve akşam olmak üzereydi duşa girdim.
Duştayken zil çaldı ve apar topar suyun altına girdim ve pembe bornozumu üstüme alıp kapıyı açtım. Gelen Serkan dı. Beni o şekilde görünce biraz şaşırdı. İçeriye davet ettim müsaade isteyip geri duşa girdim. Duşumu alıp üstüme bir penye ve eşofman giyip yanına gittim. Yemek hazırdı zaten beraber mutfakta yemek yedik ve çayları alıp odaya geçtik. Çaylarımızı içerken muhabbet etmeye başladık. Kaçamak gözlerle beni süzüyor ve pantolonunun önünde bir şeyler hareket ediyordu. Belli siki kalkmıştı. Erkeklerin geninde var böyle bir şey karşısındaki kadın kim olursa olsun biraz çekici ise dayanamazlar ve sikleri hemen kalkar. Kocamın durumunu kendisine anlattım beni aldatıp aldatmadığını sordum . kaçamak cevaplar vermeye başlayınca anladım ve içimde kocama karşı çok büyük bir nefret ve kin doğdu içimdeki bu kin ve nefret ile ondan bunun intikamını almalıydım. Serkan ın yüzüne baktım ve benim yerimde olsan ne yaparsın diye sordum. Oda hiç canını sıkma köpek gibi geri sana geri gelecek sen keyfine bak ne istiyorsan onu yap deyince biraz düşündüm.
Ve yüzüne bakıp senin beni arzuladığını biliyorum karın varken bile beni süzüyorsun. Bu gece burada kal ve sana muhteşem bir gece yaşatayım. Kabul etmezsen inan yola çıkar ve ilk gördüğüm adamı eve alır altına yatarım deyince. Şok oldu ve emin misin diye sordu. Ayağa kalktım üstümdeki penye ve eşortmanı ardından sütyenimi çıkardım ve meme uçlarımı okşamaya başlayıp sence dedim. Elinden tutup yatak odasına gittik. Yatağın başına geldiğimizde önce gömleğini çıkardım ardından pantolonunu çıkartıp direk gibi sikini hapis kaldığı baksırından serbest bıraktım.
Diz çöktüm ve direk bi sert olan sikini alıp okşamaya ve yalamaya başladım. Çok büyüktü. Kocamınkinden yaklaşık 3 santim daha büyük ve kalındı. Büyük bir zevkle sakso çekmeye başladım. Serkan zevkten inliyor ve beni daha da tahrik ediyordu. Bir yandan da amımı okşamaya başlayınca beni alıp yatağa sırt üstü yatırdı ve amıma yalamaya başladı. belimden tutup beni kendisine doğru çekiyor amımı kendisine bastırıyordu. Çok büyük bir zevk alıyordum. Dili ile resmen beni sikiyordu. Kocamın kocaman zannettiğim siki ile yaptığını Serkan dili ile yapıyordu.
Ve ben Serkan ın altın da çığlıklar eşliğinde kıvranıyordum. Üstüme doğru uzandı ve eli ile sikini amıma yerleştirip sikmeye başladı. benim zevk çığlıklarım daha artmış ama bir o kadar aldığım haz artmış Serkan ın altında nefesim kesiliyordu. Kocama karşı olan kin ve nefret ardından gelen intikam arzusu yerini hiç yaşamadığım bir zevkin doruklarına ulaşmıştı. Gece yarısına kadar defalarca sikiştik. Ardından duş alıp evine gitti. Artık kocamı büyük bir zevk ve heyecanla ortağı Serkan ile aldatıyorum ve hiç pişman değilim.

sitenin güzelliği

sitenin güzelliği

Merhaba sevgili arkadaşlar. ben 27 yaşında bir avukatım. daha önce iki tane hikayem yayınlanmıştı. burdaki hikayemi okuyan bursadan bir bayan arkadaşla msn ( )yardımıyla bağlantı kurduk. eşiyle olan sorunlarından bahsediyodu genelde cinsellikten konuşuyoduk bazen de telefonda sevişiyoduk. uzun güzel sohbetlerden sonra buluşmaya karar verdik. bu bayan evli ve iki çocuk sahibi 40 yaşındaydı. ismini yazmıycam çünkü ona söz verdim:) arabamla bursaya gittim onun tarifleriyle evinin önüne kadar gittim. dışarda kimseye görünmek istemiyodu. bana kapıyı açtı yukarıya çıktım. kapıdan içeri girer girmez saldırdı üzerime öylesine güzel öpüyoduki dudaklarımı yerinden kopartcak sandım. beni gelecek diye etek giymiş altında kilot yoktu. hemen yukarıya sıyırdım onu kucağıma aldım sikime oturttum ateş gibi yanıyodu. inlemiyodu zevkten bağırıyodu. 40 yaşında ve 2 çocuğu olmasına rağmen genç kızlara taş çıkarcak vucudu ve amı vardı. evin her köşesinde zevkle seviştik. ben uzun yıllardır sadece mastürbasyon yapıyodum bu zevki bana yaşattın teşekkür ederim dedi. şimdi yine arada görüşüyoruz ama ben farklı bayanlarala farklı zevkler yaşamak istiyorum. ilgilenen bayanlar lütfen eklesin teşekkürler
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

türbanlı elemanım

türbanlı elemanım

BEN ÖZEL SEKTÖRDE PAZARLAMA VE SATIŞ MÜDÜRLÜGÜ YAPAN BİRİYİM.AMA SEKSE VE KADINLARA OLDUKÇA DÜŞKÜN BİRİYİM.İÇİMDE HEP BİR TÜRBANLI SİKMEK ARZUSU OLUR VE BU BENİ KUDURTUP DURURDU.FİRMAMIN ELEMAN İHTİYACINI HEP BEN KARŞILAR VE ELEMANLARLA HEP ARKADAŞÇA DOSTÇA ÇALIŞIRDIM.YENİ MÜRACATLAR GELDİ VE BUNLARDAN BİRİSİ TÜRBANLI AMA GAYET FİZİGİ VE YÜZÜ DÜZGÜN BİRİSİ İDİ.İLK ÖNCELERİ HİÇ BİR ŞEY DÜŞÜNMEDİM.AMA ÖYLE ÖNÜMDE SALINARAK GEZDİKÇE DOLAŞTIKÇA TABİİ ARZULAR ŞELALE.NEYSE NASIL OLUR NASIL OLMAZ DERKEN BİR TAŞRA GEZİSİNE BERABER ÇIKTIK.İLERİ GERİ KONUŞURKEN SÖZ SEKSE GELDİ.KOCASININ ŞEKER HASTESI OLDUGUNU EREKSİYON OLMADIGINI GECELERİ KADINA SEKS İŞKENCESİ YAPTIGINI ANLATTI DURDU.KOCASININ SİKİ KALKMIYOMUŞ.KALDIRANA KADAR SÜRTEREK VEYA AGZINA VEREREK EPEYCE UGRAŞTIGINI VE BU HALİN İŞKENCEYE DÖNÜŞTÜĞÜNÜ ANLATTI.TABİİ BEN TESELLİ AMAÇLI ELİNDEN TUTARAK KONUŞMAYA BAŞLADIM AMA BU ARADA BENİM YARAK KOL GİBİ OLMUŞ SULANMAYA BAŞLAMIŞTI.KADININ ELİNİ ARABA SÜRÜRKEN TUTUYORDUM VE ELİNİ ÇEKEREK SİKİME DEGDİRDİM.ÖNCE NE OLUYOR FALAN DEDİ AMA ALTTAN GİRDİM ÜSTTEN ÇIKTIM KONUŞUNCA HADİ BİRAZ MUTLULUK ÇALALIM BU ÜÇ GÜN BİZE AİT OLSUN DEYİNCE İKNA OLDU.GİTTİGİMİZ ŞEHİRDE DİREK OTELE GİTTİK VE İKİ ODA TUTTUK.TABİİ FİRMACI OLUNCA MECBUREN AYRI ODALAR.BENİM ODAYA GEÇTİK OTEL GÖREVLİSİ GİDİNCE ÖNCE ÖPÜŞMEYE BAŞALDIK.SONRA BEN ONU YATAGA YATIRDIM VE BOYNUNDAN BAŞLAYARAK AŞAGIYA DOGRU İNMEYE BAŞLADIM.GÖZLERİME İNANAMIYORDUM.BİR TESETTÜR VE TÜRBANIN ALTINDAN BÖYLE SEKSİ İÇ ÇAMAŞIRLARI VE İÇİNDE MUHTEŞEM BİR VUCUT VE AMCIK.AGZIM SULANARAK AMINI GÖTÜNÜ HER YERİNİ YALADIM.SONRA AGZINA VERDİM BENİM YARAGI.ÖYLE TAHRİK OLMUŞTUKİ SANKİ YALAMIYIR EMİYOR BİTİRİYORDU.VE BEN AGZINA BOŞALDIM.ÖYLE KEYİFLİ YALAYIP YUTTUKİ ANLATAMAM.SONRA İNMEMİŞ SİKİMLE AMINA GİRDİM SICACIKTI VE EPEYCE SİKTİM DAHA SONRA DOMALTIP ARKADAN AMINA GİRDİM Bİ MÜDDET SONRA O GÜZEL GÖT DELİGİNE GİRMEK İSTEDİM.ÖNCE NAZLANDI AMA SONRA TAMAM DEYİNCE YARAGIMI ÇIKARIP AMONDAN GÖTÜNE ZORLADIM.PIRT DİYE GİRDİ.DEMEKKİ BİZİM TÜRBANLI DAHA ÖNCEDE GÖTÜ AÇTIRMIŞTI.EPEY Bİ GİDİP GELİP BOŞALDIM TABİİKİ SEVGİLİMDE İKİ KERE BOŞALDI VE YAY YANA YATTIK Bİ MÜDDET.DİNLENDİL BİRAZ.BEN DALMIŞIM BİDE BAKTIM Kİ TÜRBANLI SEVGİLİM BENİM YARAGI KALDIRMAYA ÇALIŞIYOR.ALMIŞ AGZINA YALIYOR.BİR SİGARA YAKIP SİKİMİ YALAMASINI SEYRETTİM İNANILMAZ BİR ŞEYDİ VE SEYREDERKEN AGZINA BİR KERE DAHA BOŞALDIM.ÇOK MUTLU VE ŞAŞKINDIM.BÖYLESİNE KAPALI BİR KADINDAN BÖYLE BİR PERFORMANS İNANILIR GİBİ DEGİLDİ.DUŞ ALDIK VE YEMEK İÇİN DIŞARI ÇIKMAYA KARAR VERDİK.HATUN BEN ODAMA GİDİP HAZIRLANAYIM DEDİ VE ÇIKTI.AŞAGIDA LOBİDE BULUŞUNCA BİR KERE DAHA ŞOK OLDUM.İNANILMAZ BİR KIYAFETLE İNMİŞTİ AŞAGIYA.BİR SEKS İLAHESİ GİBİ DURUYORDU.OTEL PERSONELİ DAHİL HEPİMİZ ŞOK OLDUK.TÜRBANLA GİRDİGİ OTELE ÇOK ŞUH BİR KIYAFETLE AŞAGI İNİNCE ŞAŞIMIŞTIK.BEN O GÜN VE İKİ GÜN BOYUNCA TESETTÜRLÜ SEVGİLİMLE SINIRSIZCA SEVİŞTİM SİKİŞTİM DAHA SONRA BAŞKA ANILARIMIDA SİZLERLE PAYLAŞMAK ARZUSUNDAYIM.ANKARADA İKAMET EDİP MAHREMİYETE VE GİZLİLİGE ÖNEM VEREN KADINLAR ARARSA adresime ulaşabilirler.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Azgın türbanlı eskort bayan Hilal

Türbanlı kadınlardan ne kadar hoşlandığını biliyorum. ataköy escort bayan Eğer profilimde isen sen de yasak olan yani kapalı olan şeylerden hoşlanıyor ve tahrik oluyorsun demektir. Tıpkı sen gibi bir çok erkek tanıdım. Türbanlı kadınların ne kadar onlara zevk verdiğini kulaklarımla duydum. Eğer o tarz kadınlardan hoşlanıyorsan tam olarak senin ağzına layığım diyebilirim. Görüşmelerimi farklı türban kıyafetlerim içinde gerçekleştiriyorum. Başımda eşarbım altımda dantelli iç çamaşırı takımım karşına escort avcılar geçtiğinde beni ne kadar beğeneceğini bir düşün ve o anları gözünün önüne getir. Fotoğraflar tamamen bana aittir. Daha fotoğraflarıma baktığında beni ne kadar istediğinin farkına varmışsındır umarım. Görüşmelerimi yalnızca evimde gerçekleştiriyorum. Bana seni otele götüreyim, seni ofisime götüreyim gibi isteklerde bulunma lütfen. Eğer bu tarz isteklerle beni aramayı düşünüyorsan hiç arama derim. bahçeşehir escort Telefonunu bekliyorum ve seni kocaman öpüyorum yakışıklım. 

sanemfo rumuzuna İthafen…

sanemfo rumuzuna İthafen…

sayın yönetici arkadaşlar yayınlarsanız sevinirim.. sanem hanım ben bu siyeyi keşfedeli 1- 2 ay gibi zaman oldu ..biriki okuduktan sonra bu iş bana ir eğlence kıvamında alışkanlık yaptı hani gunlık bulmaca meraklıları olurya sabah işime gelince ilk işim siteyi acmak gunluk hikayeleri okumak ve dudagımda yarım bir tebessum….tabi kimseyi eleştirmiyorum kimseye yorum yapmıyorum o hakkıda kendimde görmüyorum zaten ama öyle şeyler okuyorumki eşyanın tabiatına ters..o zamanda sahip olmak için 7yılımı verdiğim tıp diplomamı yırtıp atasım geliyo demek ben boşuna emek vermişim …. ben fiziktedavi uzmanıyım halen buyuk bir kurumda işime devam ediyorum..insan ruhunu ve bedenini gayet iyi bilirim..insanın bir dili lisanı olduğu gibi ruhunda bir seks dili vardır kadın bedeni okyanusa benzer her derinlikte farklı tatlar lezzetler keşfedilir..seks o değil…seks sizin yaşaığınızdan bir parca..bedenin dilini bileceksiniz.insan bedeninde öyle noktalar varki oraları iyi keşfedilirse kadın erkekorganınada ihtiyac duymadan ucabilir..ama sağolsun hikaye yazanlardan öyle şeyler okudumki…gulmemek elde değil…siz iyiki böyle bişey farkıbir lezzet tadıp paylaşdınız..bu nedenle size bir teşekur etmek istedim..buraya yazmamda aslında benimde yanlızlığımdandır bu cumlenizde etkiledi…tekrer teşekkur eder size ve site yöneticilerine saygılar sunarım….ogeday fiziktadvi1@hotmail….
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Ankara Escort ankara escort escort escort altyazılı porno kayseri escort türk porno czech Porn sex izle ankara escort sex izle ankara escort beylikdüzü escort rus porno Ankara escort brazzers porno Sex izle Beylikdüzü escort travesti Sex izle Ankara escort ankara escort Ankara escort rus porno rus porno ankara escort ataşehir escort altyazılı porno altyazılı porno