sekreterim ve ben..!

Slm arkadaşlar baktım herkes bir hikaye yolluyor bende yollayayım dedim.Ben serbest muhasebeciyim bundan yaklaşık 2 ay evvel yanıma bir sekreter geldi ve işe girmek istediğini söyledi benimde ihtiyacım olduğundan olabileceğini söyledim durumu kötüydü kocasından boşanmış 1 kızıyla beraber zorla yaşıyormuş ve hemen başlamasını söyledim.Gün geçtikçe işi öğreniyordu ve para kazandıkçada kendine bakmaya başlamıştı birgün işler çok yoğun olduğundan kalmamız gerektiğini söyledim ve oda olabilir dedi kaldı.Dosyayı istediğimde yanıma geldiğinde göğüsleri nerdeyse dışarı çıkacaktı baktığımı farketti ve çokmu hoşuna gitti dedi ve bende evet ama kusura bakma gözüm takıldı dedim oda daha fazlasını görmrk istermisin dedi ben şaşırmıştım ama birden sikim .    kalkmıştı ve bende olabilir dedim.Karşımda soyunmaya başladı ben dikkatle ona bakıyordum ve yanıma yaklaştı fermuarımı açtı ve bu nasıl büyümüş    böyle dedi ağzına aldı sonuna kadar almaya çalışıyordı bende o güzel göğüslerini okşamaya başladım beni çırılçıplak soydu ben uçmuştum resmen ve üstüme çıktı amının çok dar olduğunu vezor gireceğini söyledi biraz yalarmısın dedi ve bende büyük bir zevkle yalamaya başladım    resme inliyordu ve artık sok dedi dibine kadar soktum bağırıyordu boşalmamam için yalvarırken bir yandanda nolur artık çek diye inliyordu tama boşalacakken çıkardım ve memelerine doğru ne varsa bıraktım ağzına aldı yalamaya başladı ben doymamıştım ve ona arkadan girmek istedim    o ise hiç yapmadığını ama zor olacağını söyledi ters yatırdım ve götünün deliğini yumuşattıktan sonra sonuna kadar girdim gözünden yaş geliyordu ama ben durmak bilmiyordum ve o an oldu hala sikişiriz…Gönderen: cedoga
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Teyzem ve Karşı Komşusunu Birlikte Siktim

Budan 5 sene önce yazın sıcak günlerinden biriydi teyzemi ziyarete gitmiştim. Teyzem 40 yaşında afet denecek kadar güzel bir kadındı. Onlara gittiğimde teyzem karşı komşusunun çocuğu olmadığını sorunun da kocasından kaynaklandığını söyledi. Ben bunun benimle ne ilgisi olduğumu sordum teyzem bunu senin çözebileceğini söyledim dedi. Ben şaşırmıştım. Aklıma hiçgelmeyen bir şeydi.Bunu bir şartla kabul edebileceğimi söyledim. Eğer sende bize katılırsan kabul ederim dedim. Teyzem dünden razıydı. Gitti ve hemen karşı komşusunu çağırdı. Adı melekti ve melekler kadar güzeldi. Odaya girer girmez teyzem meleğin dudaklarına yapıştı. Melek çok şaşırmıştı.O sadece benim onu sikeceğimi sanıyormuş. Teyzem meleğin dudaklarından aşağı doğru inmeye başladı bende teyzemin yanına gelerek eteğini kaldırdım amını okşamaya başladım. Alttan pembe bir tanga giymişti. Teyzem bu arada kadını soymoya başlamıştı. Meleğin o iri öğüsleri karşıma çıkınca dayanamayıp teyzemin amını sıkmıştım.Teyzem ne yapıyorsun amımı çok acıttın dede ben kusura bakma taeyze manzaranın karşısında dayanamadım dedim. Ve ben meleğin yanına gelip o güzel memelerini emm eye başlamıştım. Ben emdikçe meme başları irileşti ve kara üzüm gibi oldu. Memelerinden göbeğine ordanda amına doğru indim. Kilotunu çıkarınca arşım da o muhteşem şefteli bütün ihtişamıyla duruyordu.Zaman kaybetmeden yalamaya başlamıştım. Melekten hafif hafif inlemeler geliyordu. Iyice zevke getirdikten sonra gel dedim sıra sende patolonumun fermuarını açtım ve sikimi çıkardım. Öyle güzel emiyordu ki kerhanedeki orospular bunun yanında bok yemiş gibi kalırdı. Benim ufaklık kısa sürede granit gibi sertleşmişti.Meleği koltuğa oturtup bacaklarını araladım sikimi amının dudakları arasında dolaştırıyor sonrada skacakmış gibi yapıp geri çekiyordum. 1 2 3 Derken sonseferde bacaklarını belime dolayarak birden kendine doğru çekti. Amı iyice sulandığı için benim 20lik yarak zorlanmadan girmişti ama meleğin bir ohhhhhhhhh deyişi vardıki anlatamam. Yavaş yavaş gidip gelmeye başlamıştımki teyzem gözüme takıldı o da soyunmuş bize bakarak masturbasyon yapıyordu.Gel dedim öyle yabancı gibi durma. Amını meleğin ağzına verde iniltileri biraz azalsın şimdi duyan olacak dedim. Teyzem geldi. Artık hem teyzemi öpüp okşuyor hemde meleği sikiyordum. Melek altımda titremeye başldı ve boşalmayabaşlamıştı ki bende i çine volkanımı patlattım. Çokgüzel bir duyguydu muhteşemdi.Ben sikimi dışarı çıkartmıştımki teyzem hadi sıra bende benide sikeceksin dedi ve sikimi ağzına alıp kaldırmaya başladı. Biraz sonra sikim taş gibi olmuştu. Teyzemi domaltıp sikimi amına yavaş yavaş sokuyordum ki gözüm o muhteşem göt deliğine takıldı. Teyzeme evde vazelin veya krem varmı diye sordum teyzem banyoda var dedi. Meleği gönderip hemen vazelini getirttim.Teyzem ne yapacağımı sonradan anlamış yok dyordu. götten hiç siktirmedim kendimi diyordu. Bende demekki götünü ben milli edeceğim diyerek zorunan ikna ettim. Onun göt deliğini iyice vazelinleyip parmağımla alıştırdıktan sonra sikimi dayayıp yüklenmeye başladım. Sikim girmiyord u teyzeme biraz gevşemesini söyledim. Meleği çağırarak amını teyzeme vermesini emrettim.Teyzem gevşedikten sonra sikimin kafasını yavaş yavaş götüne soktum. Ve birden yüklenerek köküne kadar soktum. Teyzem birden çığlığı bastı sikim adeta yırtarcasına girmişti götüne. Sen ne biçim yeğensin diyordu bana ama artık iş işten geçmişti. Istersen çıkarayım dedim oda bana grmiş sikin çıkması olmaz deyerek. Izin vermedi. götü sikimi adeta lastik hortum gibi sarmıştı.Yavaşyavaş gidip gelmeye başladım artık sikim yerini alıştırmış sikiyordu. Ama teyzem meleğin amını adeta hamur gibi yoğuruyodu. 10 Dakka sonra teyzemi 2 defa boşalttıktan sonra bende boşaldım. Artık üçümüzde yereyığılıp kalmıştık. Ben banyoya gidiyorum diyerek banyoya gittim.Soğuk duşun altına girmiştimki benim cücüklerim amlarını göstere göstere biz seni yıkıyaca ğız diyerek içeri geldiler. Banyodaki alemleri size birdahaki sefere yazacağım. Bu arada başından ensest ilişki geçmiş bayanların maillerini bekliyorum

ahmet ve türbanlı karısını

mrb lar ben tolga ankaralıyım kızılayda işlerim vardı yolda yürürken uzun zamandır görmediğim arkadaşım ahmetle karşılaştık ayak üstü konuşurken bir şeyler içelim işlerim bitti dedim sakarya caddedine doğru yürüyorduk ama ahmetin konuşmaları yürüyüşü falan geğişikti kadın gibi oturduk içkilrimizi söyledik ilerleyen zaman larda ahmete kız gibisin dedim kızardı gülümsedi bana bir itifarta bulunacağını söyledi ama sır olasını istedi kabul etim erkeklere karşı uzun zamandır ilgi duyduğunu ama kimseye açıklayamadığını sadece bir kişiye sakso çektiğini götünede banyo da vibratör soktuğunu falan anlattı keni yaşam tarzıydı saygıyla karşıladım zaman ilerliyodu kalktık onu eve bırakabileceğimi teklif ettim hemen kabul etti eve yaklaşırken büfede durmamı istedi ama ahmet buram buram am kokuyodu sanki elinde bir poşet çıktı içki almıştı evde de içeriz dedi olur dedim ama ahmetin karısını hiç tanımıyordum sonra kızmasınmı dedim yok dedi eve gittik afet bir karısı vardı beni görünce içeri kaçtı türbanını takıp geri geldi ismi şerife ymiş tanıştık zaman ilerledikçe samimi olmaya başladık ben şerifeyi arzuluyordum onu sikmeliydim oda beni kesiyodu şahane kalçaları eteğinden belli idi kafamız güzel ben eve nasıl gidecem araba süremem diye zarf ladım ahmet kal bu gece dedi balıklama kabul ettim şerife bana yatak hazırlıyodu ahmet banyoyu gösterdi istesen duş al dedi canıma minnet kapıyı aralık bıraktım soyunup duşa girdim ahmat beni izliyodu gizlice farkındaydım benim yarrak dev gibi kazıklaşmıştı ahmetle göz göze geldik çağırdım içeri soyundu dudaklarıma yapıştı eliylede yarrağımı okşuyodu hemen ağzına verdim şerifeyi sikmek istediğimi söyledim olmaz dedi bende çıkardım yarrağımı tmm ben gidiyorum dedim yalvarıyordu gitme diye ama ikna ettim nasıl olacak kabul edermi dedi sen dur bekle geliyorum dedim çıplak halde salona girdim şerifenin ağzı açık şaşkınca bakıyo dudaklarına yapıştım oda saldırmaya başladı deli gibi öpüşüyoduk ahmet görür diyde bazen çekiliyodu ama hamette razı deyince bir anda çırıl çıplak kaldı muhteşem kalçaları dimdik göğüsleri karşımdaydı ben göğüslerini emerken ahmette geldi yarrağımı ağzına aldı emiyodu şerife çok şaşırdı ama umursamadı sonra şerifenin amını yalıyorum delirecek gibi inliyodu ahmet onu hiç böyle sikmemiş belliki artık sok aşkım diyodu ahmetinki 12–13 cm falan benimki 20 santim kalın şerife sok diye yalvarıyor ahmete tut yarrağımı sok karının amına dedim oda biraz amcığı yaladı beni yarrağımın kafasını amın önüne getirdi daracık zor giriyodu şerifenin gözlerinden yaş geliyodu alıştırarak sokmaya başladım bir den yüklendim derin bir oh çekti gidiş gelişlerim hızlanmıştı ahmette daşaklarıma dil atıyodu iki defa boşaldı şerife bende boşalmaya başlarken kalktım ahmetin ağzına boşaldım ahmet benide sik diye yalvrıyordu tmm dedim ahmetin ağzına verdim iştahla yalıyodu şerifede kocasını izliyodu hazırdım şerife ben sokacam orospu çocuğuna yarrağa hasret bıraktı diyodu yarrağımı eline aldı ahmeti domaltım götünün deliğine yarrağımı yanaştırdı sik kocamı dedi ama zordu girmiyordu şerife arkamdan beni hızla itti yarrak lop diye ahmete girdi çığlık atıyodu ama ben devam ediyodum sabaha kadar ahmetide şerifeyide böyle siktim şerife şimdi benim hep ben sikiyorum arada ahmetide ama ahmet rahat artık saklamıyo çok kocası var

ve erkeği yarattı

doymak bilmeyen bi göt delisi bu adam. 1 yıla yakın zamandır tanıyorum onu yaklaşik 4-5 aydır da sikişiyoruz. ama o ne doymak ne de durmak biliyo. üniversiteden arkadaslarla dışarı çıktığımız bi gece onların grubuyla karsılastık tanıdık arkadaslar sayesinde de tanışmış olduk o gece. görür görmez etkiledi beni daracık tishortundan fışkıran kol kasları vardı biraz göbekli gibiydi ama olsun o kollar bana yeterdi. 185 boyunda yaklaşık 30 yaşındaydı bense 21 yaşındaydım. 21 yaşımda olssahavadan m da bayaa bi deneyimim vardır yalnız. o gece ve sonrasında çok güzel muhabbet ettik hep aradı beni buluştuk yemekler sinemalar muhabbetler… ve tabii sonunda konu cinselliğe geldi. kendisi umniversite okumamış oyüzden o ortamı çok merak ederdi kızlar gerçekten o kadar da kolay mıydı… kendisinin gittiği kadınlardan netten düşürdüğü kızlardan fantazilerinden bahsettikçe ben kendimden geçiyordum ama ona belli etmiyordum. sonunda sordu bana yok mu hayatında birileri ya da anlatıcak bi hikayen diye.. ben de olduğunu ama ilgisini çekmiyceğini söyledim. “neden gay misin?” dedi bana ben de bi an afalladım hemen reddedemedim. o bianlık bekleme bi şeyleri belli etti. şikayetçi de değilidim aslında. önce konuyu değiştirdim sonra da onun hareketleri değişti artık karşımda değil de yanımda oturuyordu. her fırsatta kollarını bana doluyor beni kendine çekiyordu. sonunda ben ewe gitmek için ayrılıcaktım ki.bu gece yanımda kal dedi. nasıl reddederim. havadan sudan konusmaya dewam ettik . nihayet yatma zamanı geldiğinde ortada bir ikinci yatak yoktu sadece onun yatağı vardı ben de ses çıkarmadan yattım. picamalarıyla geldi yatağa girdi ışığı kapattık ve o hemen harekete geçti. belime sarıldı beni çevirdi boynumu dudaklarımı öptü her yerimi elledi, deliğimi yaladı.ve sonunda domalttı 16 cm bi yarrağı vardı daha büyüklerini almıştım ama o yarrak beni çok etkiledi kalın ve kıllıydı dayadı deliğime ve soktu başını yavaşça… inlemelerim bütün izmiri çınlattı o ggece . durmak nedir bilmeden sabaha kadar sikti beni. ben bile 4 kere boşaldım o içimi kaçkere doldurdu bilemiyorum… şimdi de ewinden yeni ayrıldım bu gece bi daha gidicem ve yine sabaha kadar sikicek beni. ahhhh o kollar yok mu hep onlar yüzünden kaslarını şişirip öpmemi koltu altlarındaki kılları yalamamı istemesi beni kudurtuyor.ve tabii ağzıma boşalması…şikayeet ettiğimi düşüğnmeyin bu adam beni sikmek için yaratılmış…

sessiz ve usulca

Merhaba ben erciyes işletme 2. sınf öğrencisi bir gencim..bugünlerde finallere az kaldı. derse girmek zorunda olduğumuzdan geliş gidiş saatlerimiz düzene    girdi anlıyacağınız. 2 gün önce durakta beklerken öğrenci işlerinden nermin abla ile laflarken nereye gideceğimi sordu.çarşıda az biraz işim var diyince. kız arkadaşınlamı buluşacksın diyip hoş bi kahkaha attı.kızardıgımı farkedince çekinme çekinme dedi. ewrak işlerinde ne zaman sıkıntım olsa kapısını çaldığımdan aramız cok iydir .. o güne kadar hep bi abla olarak gördüm kaltağı.. kız arkadaşını al da çay    içmeye gel bana dedi. masumkar bu daveti ertesi gün için kabul ettim ve ilk gelen otobüse binerek uzaklaştım. ertesi gün cumartesi olduğundan ewde olduğunu biraz erken gelebilecegimi söyledi kız arkadaşım çalıştıgı için erken gelemeyiz dedim. yalnız gel o zaman dedi. ewine yakın olduğum için bi mahzur görmeden gittim. zilini çaldım kapı açıldı meraba ablaa diycektim ki birde baktım nermin abla    değil düpedüz sexi kıyafetleri ile nermoş olmuş

kuzenime uyku ilacı verdim ve tecavüz ettim hamile kaldı

merhaba benim adım eflatunn istanbul silivride oturuyorum 17 yaşındayım 1 75 boy 60 kiloya sahibim çok abartıya kaçmasada yakışıklıyımdıryine buralarda takılırken 15 tatilde yaşadığım bir olaydan bahsetmek istiyorum babam iş nedeniyle erzuruma gitmişti tamda 15 tatile denk gelmiştitatil zamanında da dayım istanbula gelmişti tatil için 24 yaşındaki evli kızı burada oturuyorlar bağcılarda 3 kardeşlerbu anlatacağım olay 24 yaşında ortanca olan la geçti dayımlar gelince biz de istanbul bağcılara gitmiştik 15 gün tatilimizi orada geçirmiştikkuzenim ilkay 24 yaşında kapalı 1 70 55 60 kilo arasında boyunda ince fit diri bi vicuda sahip kumral bi kadındı 19 yaşında evlenmişti kocasının tekstil fabrikası vardıama enişte ilkaya göre baya kiloluydu neredeyse 13 falan vardı 1 tane çocukları vardı ama kuzenim hamile kalmasına rağmen diri vicudunu korumayı başarmıştı o zamanlaraklımdan onunla ilgili kötü hiç birşey geçekmemişti taaa ki mutfakta annemlerin yanında yemek yiyene kadar bi anda mutfağa ilkayın girmsiyle üzerinde sadece sütyenini denemesi tama zamanama olmuştuo an utanmıştım ama akşamında aklımdan binbir türlü cinfikirlikler geçmişti onu düşünerek neler yapmadım var ya, kapalı olmasına rağmen evde dar taytlarla dolanıyordu benim bu hareketler karşısındacevapsız kalmamam lazım dı evde tek erkek dayım ve bendim ama datım hep geceleri dışarıya çıkmaya gidiyo sabaha kadar gelmyoduyengem desen migreni var erkenden yatıyodu annem uyku ilacı ile uyuyodu , kardeşim zaten erkenden yatıyodu enişte izmire gitmişti iş için fabrikası var yao gün eczaneye anneme uyku ilacı almaya gitmiştim unisom diye hafif uyku ilacı ama eczanede yoktu anneme sorduğumda aropaxadlı sert bi ilaç al demişti 2 kutu almıştım eve geldim yemek yedik ardından sıra çay içmeye gelmişti ki çayı ben götürecektim kitam annemde ilaçları istedi benden ama 1 kutu fazla aldığımdan haberi yoktu kutuyu verdim annnem hapı içti 30 dk sonra uyku geldi diyerek yattı yengemin baş ağrıyoduo da yattı zaten bi kardeşim ben ilkay kalmıştık çay içiyoduk daha sonra bi kahve içelim sabaha kadar uyumayalım sohbet edelim dedik kahveler benden diyerek kalktımtam bardağa koydum gidiyorum cebimdeki fazladan uyku ilacı yere düşmüştü o anda aklıma bi ibnelik geldi ve kahvelerinii içine normalde 2 tane si sabaha kadar uyumamasınayetrdi ama ben 2 bardağada 5 er tane uyku ilacı attım niyete bak kahve içip uyumayacağız dedik , kahveleri içtik 40 45 dksonra uykumuz geldi dediler yataklarına yatmaya gittiler giderkende kahve içtik uykumuz geldi dediler kıllandılar ama olayıı çakmadılar ev çok geniş olduğundan ilkayın odası arka tarafa bakıyodu vecocuğun odasıda hemen yan taraftaydı ve bizimkilerin yatağı ön salon tarafındaydı ve hayatta bağırmadan hiç bi sesiduyamazlardı neyse ilkay gitti yatağına yattı kardeşimde öyle annem zaten hap almıştı top atsan uyanmaz kardeşime ve ilkaya ben vermiştim ilacı onlar 2 gün kendilerine gelemezlerdi zaten bi tek yengem sorunduo da zaten migreninden dolayı erkenden yatmıştı ama ben kahveleri yaparken kalkıp gelmişti yatamıyorum şu migren yüzünden deyipannemin hapından 1 tanede o atmıştı aslında bu olayları beklemezken kendiliğinden gelişmişti şansım yaver gidiyodu herkes hap almış uyuyo dayım sabaha kadar gelmez zatençocuk uyuyu uyanmaz uyansa bile neyin ne olduğunu asla farkedemezdi ilacın tam etki göstermesi için 15 20 dk daha bekledim sonra ilkayın yattığı odaya gimiştim kocamanyatakta tek başınaydı ve yatağı ortalamış ona sahip olmamı bekliyordu yatağa usulca yanaştım ve altındaki taytın üzerinden yavaşta o güzel çekici vicudunu hissetmeye başlamıştımo anda benim erkeklik zıpkın gibi olmuştu yavaşça yüz üstü çevirdim ve üzerindeki tişörtü usulca yukarıya çektim ve işte o muhteşem göğüsler avuçlarımınarasındaydı derin uykuda olduğu için hiç bir şey farketmiyordu yavaşça dudaklarından başlayarak bütün vicudunu dilimle gezerek zevke getirdim o anda göğüsleri dikleşmişhafifçe kasılmaya başlamıştı artık bende dayanamıyordum ateş basıyordu içimi ve uygun pozisyon aldım bacaklarını ayırdım ve üzerine uzandım önde yine dudaklardan başlayarakaşağıya doğru indim sabaha kadar vaktim vardı tabi dayım erken gelmezse ama gelse bile sanki yatak odasına girecekti ama o an bu aklımda değildi çünkü o güzel vicuda az sonra tamamen sahip olacaktım ama bundan kendisininbile haberi olmayacaktı acı hisettmediği sürece , dudaktan başlayatak amına kara yalanarak indim sonra ufak dil darbeleriyle ilkayı kasmadan zevke getirmeye çalışıyordumama o sanki rüyasında ilişkye giriyomuş gibi hareket ediyodu ve işte o can alıca ana geldim yavaşça erkekliğimi sürtmeye başaldım aynı tempoda içine doğru git gellerebaşladım ilkay kasılıyordu ama bu bana engel değildi ve hızlı tempoda olmadan bi 20 dk ilkaya ilk postayı atmıştım içine akıtmıştım bütün döllerimi ve 2. postaya geçmedenerkekliğimi ilkayın ağzına sokmuştum ağzında git gellere başlamıştım tam boşalacakken ilkay penisimi ısırmaya başlamıştı acı hissettim ve o an kendimi kaybettim acıdan2 dk sonra ilkay ağzını açmıştı ve aynı yavaş tempoda ağzına sokmaya devam ediyordum 2. postayıda ilkay ın saçlarına attırdım ve bi 10 dk ilkayın içine girip bekleyerekmola verdim bu arada emmeye ve yalamaya devam ediyordum 3.postayı da analdan sokacaktım ve deliğini yalamaya başladım orta parmağımı soktuğumda dar olduğunu anladım vekomidinin üzerinde bulduğum arko yumuşatıcı kremi hem deliğine hemde deliğine iyice sürmüştüm bu arada ilkay çok hareketlenmişti neden bilmiyorum sesleniyorum ama ses vermiyodugaliba rüyasındada biriyle ilişkiye giriyo diye düşündüm ve arkasına yavaşça dayandım ve bu sefer hızlı bir şekilde arkadan içeriye hücum ettim sesi çıkmasın diye ayağımdançıkardığım çorabımı top edip ağzına sokmuştum zaten ama hızla içine girince ığğğğhh diye bi ses çıkarmıstı ve hızlı şekilde git gellere başlamıştım 15 dk sonra götünden çıkıp amına soktuğum andapatladım ve böyle devam ederek 5 posta attım amı ve götü kıpkırmızı olmuştu ve hafif kıllı olduğu için meniler kılların arasında toplanmıştı patladıktan sonra içine tekrargirerek 35 40 dk içinde bekledim o arada sarılmıştım ona doyasıya dudaklarından öpmüştüm göğüslerini emmiştim sonra kaltım ve ıslak mendille her tarafını iyice temizledimve bende temizlenerek odaya girdiğim gibi bırakarak çıktım tek yaptığım eşşeklik korunmadan ilişkye girmiş olmamdı allah benim belamı versin kızın içine 2 3 kere patlamıştımhiç birindede korunmak aklıma gelmemişti ah eşşek kafam kız şimdi doğurdu doğuracak ama haberi yok ki çocuk benden….. Kuzenime Uyku İlacı Verdim ve Tecavüz Ettim Hamile Kaldı,tecavüz hikayeleri,tecavüz hikayesi,,Sex Hikayeleri,Porn Hikaye,Sikiş Hikayeleri,Seks Hikayeleri,Erotik Hikayeler,+18 Hikayeler,Adult Hikayeler,
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

cansu, ahmet, cem ve ben

Selam, ben julide.iste yeni hikayem. yazlıktan arkadaslarımız cansu ve ahmet evleneli bir seneye yakın olmustu. ben de yine yazlıktan arkadasımız olan cem ile aksam yemege arkadaslarımızı ziyarete gidecektik. öglenden cem ile sözleştik. aksam cem beni aldı. sekiz gibi cansulara vardık.    daha onceden benim cem ile bir iliskim olmustu ama beraber olmamıstık, yani yatmamıstık. neyse beraber yemek yedik ve oturma odasına gectik. cansu bize icki doldurdu. yemekte zaten biraz sınırımı asmısıtım ama nasıl olsa cem beni eve bırakacak deyip şerefe dedik ve içmeye basladık. ben cem ile yanyana oturuyordum. cansu da kocasının dizinin yanına halıya oturdu. ahmet zeten hınzır bir kişidir.    hemen sakayla karısık lafı seks hayatlarına getirdi. hic beraber olamıyoruz neredeyse arkadaslar dedi. haftada bir belki dedi. gülerken kahkalarla o    ara cem ickiyi tamamen üstüme döktü. mini bir kıyafet vardı uzerimde. bacaklarımı acınca kulodum falan da ortaya cıktı. ickiyi silmeye calıstım tabi. cansu gel iceri de temizleyelim olmazsa üstüne birseyler veririm dedi. hepimiz epey sarhostuk. gozlerden belliydi. herkesin gozu biraz    kaymıstı. cansunun dedikleri zor anlasılıyordu.yatak odalarına goturdu beni cansu. cıkar ustundekilri de bir gecelik vereyim sana dedi. ben de gerek yok derken cansu onumde dolaba dogru domaldı ve kalcaları olduğu gibi ortaya cıktı. muhtesemlerdi. cansu hafif minyon bir kızdı. sarısın    ve tas gibiydi erkek tabiriyle. ickinin de etkisiyle heyecanlanmısıtım. hemen mini elbisemi bir hamlede cıkardım. vucudun da ıslandı mı diye sordu. gogsume dokuldu biraz dedim. garip bir ortam olmustu. yanıma yaklastı sonra gozlerime bakarak. heyecandan kalbim nasıl atıyordu. silmemi ister    misin dedi. sustum sadece. sonra yavasca bilmem dedim. sonra sutyenimin ustunden beni yalamaya basladı. saclarını oksuyordum. o da bana sarıldı    yavasca. belimden kavrayıp kendine cekti. dillerimizi cıkarmıs yalasıyorduk. hemen kalcalarını oksamaya basladım. iyice birbirimize yapısmıs asıklar gibi opusuyorduk. geri cekildi.    icerdeler. yeter dedi. onu o an o kadar istedim ki yarım bırakmak istemedim. ve tekrar saclarından cekip opmeye basladım. o da bundan cok tahrik olmus olmalı ki elini kulotumun içine atti. parmaklamaya calısıyordu beni. sutyenlerimizi cıkarttık. ikimiz de kulotlarla kalmıstık. içeriyi umursamadan inlemeye baslamıstık. ah askım dedim bir an ona kendimi tutamayıp. bana oyle bir zavk tattırıyordu ki. tutamadım kendimi. beni bir erkek gibi kaldırıp yataga yatırdı sonra. tam o sırada kapıda ahmetle cemi gordum. cem hala içiyordu. ahmet sikiyle    oynuyordu. dısarı cıkarmıstı onu ve inanın otuz santime yakındı. daha once bu kadar buyugunu gormemistim. cansu ayaklarımı agzına goturup yaalamaya basladı ki ben buna bayılırım. erkeklerin bizi izledigini gormek beni daha da bitirdi. sonra ahmet geldi yanıma. cansu onu gordu    ama sadece guluyordu ve yavasca diz kapaklarımı somurmaya va bacaklarımı oksamaya basladı. ahmetle opusmeye basladık bir anda. sonra agzıma versene demeden, o yaptı. cansu iyice bacaklarımı kaldırmıs, amımın sularını ıcerken ahmetin dev sikini agzıma almaya calısıyordum. sonra cemi bir an    cansunu arkasında gordum. biraz onun kalcalarını oksadıktan sonra cırılcıplak bir sekilde o da yanıma uzandı ve goguslerimi sırayla yalamaya basladı. ben kendimi kaybetmistim ama herkes de oyle. konusma hic yoktu. herkes hafif inlerken evetler ahhhler ve ohhhlar odayı sarmıstı. cem sonra beni yalaarken domalmıs olan cansunun arkasına gecti ve kulodunu kıcından sıyırdı ve kalcalarını yemeye basladı. onun amını yalıyor arada .    da kalcalarını hafifce tokatlıyordu. cansu yukarı cıkmıs, bacaklarımın arasında arada benimle opusuyor benimle beraber kocasının sikini agzına alıyordu. cansu tasakları    somuruken ben siki, ben tasakları agzıma alınca da cansu bostaki siki emiyordu. ahmet de yalanan karısının gotunu, amını ızlıyordu. sonra cansu bir anda agzıma oturdu, 69 olmustuk. cemin benim amımı cansuyla yalamaya basladıgını hissettim. ahmet de agzımın içindeki cansunun amına gecirmeye basladı. cem de benim icime girdi sonra. dortlu bir yalama ve sikis icinde artık ben bagırmaya basladım. evet    asklarım diye. beni duyunca hepsi heyecanlandı. herkes birbirine hitap ediyordu. ceme sik beni kocacım dedim bir ara. cansu da evet    sen de kocacıgım dedi. cansu sikilirken amımın onunde cemi yalıyor ve ona evet askım, sik su kaltagı dedi. cansu ustumden kalktı sonra, pozisyon degisitirken herkes zevkten cıldırıyordu hala. ben domalırken herkes bana dokundu gulerek. ahmet altıma ters yattı. ahmetle 69    olduk bu sefer. ben o koca siki elime alıp gel guzelim dedim cansuya. ustune oturttum sonra onu. cem de hemen arkama gecti. icime girdi o da yavasca. onunki de superdi. eski askım beni sikerken, tasakları da ahmetin yuzune degiyordu. ama o hala benim sikilen amımı yalamaya calısıyordu. cem de hem sikiyor, hem de ahmet tarafından garip bir sekilde yalanıyordu. bu    goruntu beni inanın cıldırttı. cansu ahmetin uzerinde zıplarken, bir elimle goguslerini sıkıyor, ve onu yalıyordum. yavasca kocana bak nasıl sik    yalıyor dedim. sonra ikimiz de baktıgımızda ahmetin benim amımı bırakıp, tamamen cemin gotunu oksayıp, tasaklarını yaladıgını gordum. ahhh ahmetim, kocam    dedi cansu. sonra yine kalktık. cemi opsene dedi ahmete cansu. hepimiz yatakta cıplak dururken, cem ahmeti optu bir anda. beni de cekti yanlarına ucumuz deli gibi dillerimiz dısarıda birbirimzi yalamaya basladık. cansu bizi izliyor onuyle oynuyordu. bir an onlara agzımdan kacırıp ibnelerim benim dedim. haddimiz acmıstık. bana baktılar ve beni bir anda domalttılar. biri arkama gecti . bu cemdi. biri .    de ahmet yani altıma yatı ve amımdan, gotumden sikmeye basladılar. cok bagırmaya baslamıstım. cansu hemen ben iopmeye agzımı yalamaya basladı. bu arada ahmetle cemin akılları birbirnde kalmıs olmalı ki. ahmet arada bir cemi de oksuyor onu opmeye calısıyordu. sonra cem    arkamden cıktı ve yanımıza cansuyu yatırdı. bacaklarını omzuna atıp icine girdi cansunun. ben altımdaki ahmete bak ibenm benim, karını nasıl sikiyorlar , guzel değil mi dedim. ahhhhhh askım dedi bana . daha da hızlı sikmeye basladı. cok ama cok azmıstık. herkes bagırıyor artık birbirine kufur ediyordu. cem oyle hızlı sikiyordu ki cansuyu gogusleri yerinden fırlayacaktı sanki. sonra cansunun ustune yattım vucudumun onun vucuduna, gogsumun onun gogsune degmesini istiyordum. ahmet hemen karısını siken cemin kalcalarını oksamaya basladı. cemi bir kız gibi    yalıyordu. tum vucudunu. karısı da bu goruntuyle daha azıp, cemin kalcalarına kilitli ayaklarını daha da kıtleyip cemi kendisine cekiyordu. cem    de elleriyle cansunun baldırlarını kavrıyor rahat etmeye calısıyordu. ahmetin sikini agzımıza almaya basşladık sonra cansu ile. cem egildi sonra bir    ara yanımıza. tadına bakmak ister misin diye sordu cansu. cem kafasını salladı sadece. o da hafif yalamaya basladı. artık bu kadarına dayanamıyordum. nedense cemin ahnetin sikini agzına alması,bizimle o otuzluk siki paylasması beni fazla fazla azdırdı. sanırım her kızın hosuna gidiyor bu goruntu. yazlıkark adaslarımı tanıyamıyordum artık. ceme gel buarya ibnem dedim. boyle deyince daha cok azıyor ve inanılmaz sikiyorlardı. aynı pozisyonda ustume cektim cemi. bacaklarımı kaldırıp, beline doladı. ben de kollarını sıkıyor sik beni askııııııım diye inliyordum. cemin yerini    ahmet aldı . o da karısını hemen yanımızda sikmeye basladı. biz cansu ile arada bir goguslerimizi oksuyor dillerimizle birbirimizi yalıyorduk. cem beni sikerken arada cansunun ayakalarını yalıyor, ahmet de benim bacaklarımı kaldırıyor o da benim bacaklarımı yalıyordu. dordumuz de birbirimize    girmistik. dordumuzun de bagırtıları nasıl siddetlenmis. asklarım, kocalarım, kaltaklaaaaaar havada ucuyordu. en sonunda hızlı hızlı evet evet evet diye bagırken    once cansu bosaldı ahmetle kacıncı defa kimbilir. cem de bosalıp ustume yıgıldı. ben de o an sarsılmıstım askımla beraber. nasıl    yataga yıgılmıstık dordumuz de . cıtımız cıkmıyordu.. sabaha kadar herkesin amı, gogsu, siki birbirine degerek uyuduk. sabah kalkınca olanları anlatmamı ve sonra olanları anlatmamı ısteyenler bana bir mail atsınlar yeter. .    hayatımız ahmet ve cansu ile cok degismisit cunku. beraber neler    konustuk sabah, neye karar verdik? hepsini yazarım. julidemre Gönderen: julide

aylin ve onur

merhaba öncelikle kendimden bahsetmek istiyorum biraz. Ben 30 yasinda evli 1.70 Boyunda 64 Kilo da esmer bir affetim : ) Yürürken dahil Kendime baktirmasini bilen bayanlardanim .Evliyim ama esim Sex Konusunda Bana yeterli gelmiyor haftada 2-3 defa Sikisiyoruz ona yetiyor Hos adam calisiyo yoruluyor ama ben calistigim halde Sex Konusunda iliskimizin ilk yilarindaki Sikislerimizi özlüyorum. O zamanlar günde 3-4 defa enaz yiyisoyrduk ve nerde olursa olsun birbirimizi kudurtup zevklerin en güzelini yasiyorduk. Sinemada , ormanda, arabada, tuvallete,misafirlikte masa altindan ayaklarimiz durmazdi elimiz mecburen dursa bile okadar uyumluyduk anlicaginiz.Neyse zamanla benim Kocam birakti ev ona yeterli geliyordu.Kocamanin yaninda o uyudugunda Kendime cok dokunup tatmin oldugum geceler hatirliyorum.Doymak Bilmyiordum Hos Hallada doymadim .arkadaslarimdan biri esinden ayrilmisti onun erkek arkadasi ile tesadüfen tanistim arkadasim aylin onurla tanistirdi 2 defa görüstük sonra aylin birgün bize geldi sana bisey söylicem nasil söylicem bilemiyorum ama söylemeliyim ben söylemesem zaten duyucaksin vs dedi. Onur ona ikimizi birden istedigini söylemis nasil felan dedim ikimiz sevisirken onur izlicekmis sok oldum ilk basta ama ayni andada amimimin sulandigini hissetim ayline olmaz dedim evliyim kocami seviyorum sert cikistim ama aklim kalmadi desem yalan söylerim. o gece kocamla cok fena sikistim azginligim defam ediyordu kocam uyudukdan sonrada amima plastik yarak sokup o ani hayal etim ama nafile birtürlü azginligim gecmedi.aradan günler gecti alisveris merkezinde onurla karsilastim tesadüf merhaba nasilsin dedi merhaba iim sen nasilsin dedim bir kahve icelimi dedi olaydan haberim yokmus gibi yaptim isim var dedim lütfen sadece bir kahve dedikabul etim Kahvemizi yudumlarken memelerime baktigini farketim sonra gözlerine baktim seni gördügüm iyi oldu sana birsey söylemek istiyorum nolur kizma ama dinle yoksa deli olucam anlat dinlyiorum dedim aklimdan cikmiyorsun seni düsünp duruyorum dedi . ben evliyim dedim olsun nolmus duygularim isteklerim söz dinlemyior dedi seninle birlikte olmak istiyorum dedi icimden bagirmak geldi ayni andada onunla surda sikisebilirdim .aylin seninle konustumu dedi evet dedim sana cvb iletmistir dedim evet kabul etmemisin ama sana dokunmam istemyiorsan dedi dedim beni istiyorsun arkadasim dokunucak biz karsinda sevisices ve sen dokunmadan durucaksin sana o ani yasatirsam ben dokunmadan duramam ama :)Kalkiyorum dedim gec kaliyorum eve dedim ve kalktim arkamdan gelyiordu alisverismerkezinde garaja cikmak icin asansöre bindim oda geldi kimse yoktu ikimizden baska kalbimin sesi duyuluyordu sanirim kapilar kapandi üstüme gelip bileklerimden tutup duvara yapistirip amima yaragini dayadi atesimi hisset kudurtuyosun surda seni sikmek var diyip dudaklarima yapisti dudagini isirdim ama amimin sulari akmaya basladi bidefa asansör acilicakti ama ben o anin durmasini istiyorudum bir yandanda istedgim halde istemyiorum dedigim icin aldigim haz cok farkliydi .Kapisi acildi beni birakti adi köpek sen kiz arkadasimin sevgilisisin dedim kulagima yaklasip o sadece bana vermiyor ki amini bizimkisi sikis iliskisi güzelim dedi. Sasirmistim ama banane diyip arabama dogru gidiyordum icimdeki ses arkamdan gelip arabada beni sikistirmasini istiyordu . nitekimde öle oldu istesem bagirip yardim isterdim ama amim yaragini yemek istiyodu. arabaya bindim oda kapiyi acti noldu dedim konusucaz dedi hayir vs bindi arabada karsi koyma sende istiyorsun dedi hayir dedim elini etegimin altindan amima götürdü yapma bagiricam dedim ama parmaklarinda amimdan akan suyum vardi yaragimi istiyor amin bak elinde sonunda sikicem seni kafama koydum gel oke de sende zevk al yoksa istemesende sikicem dediparmaklari hala amimdaydihissetirmemek icin napsamda faydasiszdi elimi yaragina götürdü pantolonunun üstünden sismisti sesizce hadi cikar senin icin kalkti oksa onu amini istiyor dedi kulagina yaklastim simdi sikebilirsen ne ala suanda kudurdum dedim amima parmagini o anda kökledi offfff dedigimi hatirlyiorum yer degiselim dedi neden dedim degis sus dedi dedigini yaptim arabayi calsitirdi ciktik garajdan sikini yemek istiyodum napsa kabul etmeye hazirdim bir apartmanin girisinde arasokakda durdu in dedi nereye dedim bodrum katina dedi olmaz dedim in simdi dedi indim arkamdan oda geldi beni duvara yapistirip etegimin altindan tangami cikartip kilsiz amimi yalamak icin diz cöktü iste budur bunu istiyorum benim kadinim olucaksin bu yaragi yedinmi kendin beni isticeksin dedi .bagirmamak icin kendimi zor tutuyordum elimi isiriyodum nefesini amcima verdigi an saclarindan cekip amimi iyice agzina dayadim suratinin üstünde git gel yapyiodum nefesiz kalmasi umrumda degildi bile bir ara kurtuldu bana bakti isini bilyiosun dedi sende yaragimi yala dudaklarinin arasina al istiyorum dedi önünde diz cöktüm dudaklarimin arasina alip yaraginla dilim dans eti bogazima kadar aldim ayagi kalktigimda domal dedi hayir dicek durumda degildim cünki o yaragi amimda istiyordum beni catir catir sikmesini istiyordum domaldim amima kökledi 5-6 kere giti geldi geliyorum dedi amimdan cikartim yaragini bas parmagimi sikinin basina bastirip dasaklarini emeye basladim tek tek napiyosun cildirtiyosun dedi ama benim niyetim agzima patlamasiydi cünki öyle bitmemeliydi tekrar dkilestirip amima alicaktim olmusken tam olucakti tadini cikarmadan olmazdi agzima alip azgima patlamasini sagladim ama cikartmadan devam somurdum basi kizarmisti o kocaman damarli yaragin simdi üstüne oturucaktim uzandi .apartmana giren cikan olmuyodu sanki siz sikisin dercesine anlasmislardi ama yakalanma korkusu daha cok azdirmisti .üstüne ter oturdum yaragini amima badana etim götümün deliginle oynuyordu sikistinmi hic göten dedi evet her deligime yarak aldim ben bende sikicem o muhtesem götünü dedi onu dedigi anda yaragini amima aldim ooo tam orospusun iyice kudurdun dedi evet orospuyum ama kocaman orospusuydum simdi seninde orospun oldum canim dedim . aylinle benim icin sevisirmisin dedi sikis esnasinda bir sartla dedim bana dokunmicaksin ama aylini sikiceksin aylinde amimi yalicak dedim olmazzzzz seni sikmeden olmaz aylini sikmesem seni siksem dedi gülümsedim olur dedim . Fayisem sen bilerek öyle dedin diyip amima basti evet ben paylasmam sikini dedim

karım ve at

Ben 29 yaşında özel bir şirkette idareci olarak çalışmaktayım yaklaşık 6 yıllık evliyim ve evliliğimde çok mutluyum ama insan bazen değişik şeyler istiyor mesela eşimle sevişirken son zamanlarda bir atın veya eşeğin yatak odamızda olmasını istiyorum bu bana müthiş bir zevk veriyor ama bir türlü esraya bu durumu açamadım ve bende bir saplantı olarak kaldı Sadece onun atınkini ellemesini görmek bile beni müthiş etkiliyordu sevişirken fanteziler kuruyoruz ama onu hiç denememiştim ve müthiş heyecanlıydı mutlaka bunu yaşamalıydık köyümüzde bizim çiftliğimiz vardı yaz tatiline oraya gittik ve çok güzel yeşilliklerle kaplıydı köylüler bizleri gelmişdi ye hazırlıklar falan ben dolaşacağım dedim ve gezinmeye başladım çayır çimen derken ahıra geldim ve merakla içeri girdim ve içerde gerçekten genç gösterişli bir tay vardı genç olduğu belliydi cıva gibiydi hemen erkek olup olmadığına baktım müthiş bir heyecan kasırgası yaşamaya başladım erkekti içimi ateş basmış titremeye başlamıştım kimbilir siki ne kadar büyüktür ve eşimin amına sürtündükçe nasılda dikleşir diye düşünürken At bana bakarken ereksiyon olmaya başlamıştı genç olduğundan olsa gerek bana bile sulanmaya başlamıştı kınıdan yavaşca çıkıyordu hermilimi çıktıkça içimde şimşekler çarpıyordu sonunda iyice uzadı 25 santimetreyi buldu bir gelen olur teredtütüde var daha fazla orada duramadım durdukça azıyordum neredeyse ben eğilip tadına bakacaktım ben çıkarken nasılda mahsunca bakıyordu suratıma sanki gel senin için kaldırdım ve senin o der gibiydi bende isteksiz isteksiz gitmek zorunda kaldım eve geldim akşam oldu gençler arasında otururken tay yenimi çok güzel dedim yalnız beni görünce birden ereksiyon oldu dedim ve neredeyse 50 santim çıkardı dedim gırgır şamatayla karışık eşimin yüzünde şimşekler çaktı yeğenimde öyledir genç olduğundan dedi herkese aynı sadece sana değil dedi ben korktum ya dedim ya bağlı olmasaydı beni ne yapardı dedim gülüştük ama eşimin aklı kalmıştı belli oluyordu aradan iki gün geçti ve bizimkiler uzak köylerden birinde akrabamızın düğününe gitmeleri gerekiyordu ve cümbür cemaat gittiler tabi bizi bıraktılar çiftlikte göz kulak olun diye bulunmaz bir fırsattı bu mutlaka değerlendirmeliydim Ahır işlerine eşimi verdiler kadın olduğu için ilk gün girdi ve ban dediği dediğin doğruymuş at beni görüncede ereksiyon oldu çok korktum dedi bende neden korktun ne yapsın senin gibi güzel bir kadını görünce sikini tutamamıştır keşke rahatlatsaydın dedin ne yapacaktım ki dedi bende elleseydin oracıkta boşalırdı azmış çünki dedim hatta yalayabilirdin de dedim yok yaaa ben orospumuyum dedi ama bir yandan da yutkunuyordu bende onun orospuluğumu olurdu edim neyse deyip kapadım ama biliyorumki aklı ondaydı ben o bahçeye gittiğinde ahırın üst bölümüne balyaların arasına özel bir yer yaptım yarın mutlaka gözleyecektim onu yukarıda olduğundan rahatlıkla görecektim yarın sabah oldu bende işim var kahveye gidiyorum diye çıktım evden hemen ahırda yerimi aldım çok geçmedi geldi kıyafetini de değiştirmiş atın yanına gelince önce onu sevdi sakinlaştiriyordu her halde tabi bunu anlayan at yine ereksiyon olmaya başlamıştı eğildi ve bakmaya başladı biraz duraksar gibi oldu at siki çekilmeye başlayınca bizimki hemen atağa kalktı ve sırtından doğru arka tarafına geldi kuyruğunun olduğu yere geldiğinde atta kuyruğunu kaldırıp yapması gerekenleri gösterir gibiydi arka bacaklarının arasından aşağılara kayıp siyah taşaklarına dokunmasıyla atın siki bir fırladıki anlatamam acayip şekilde ereksiyon olmuştu bizimkinin gözleri çıkmış dikkatle inceliyordu kafası genişlemiş ve yukarı aşağı hareket ediyordu anlatılmaz bir almaya başlamıştım birazda kıskançlık duyar gibiydim yavaşca eğildi ve daha da yakından bakmaya başladı bir eliyle taşaklarını okşuyor bir elinide sikine götürdü ve hafif hafif sıkarak onu delirtiyordu o oynadıkça attan garip sesler çıkıyordu bir volkan gibi boşalmaya başladığında bizimki çok şaşırmıştı öyle menileri vardı ki oluk gibiydi at boşalmış ama siki hala dikti taşaklarını bırakıp elini bacaklarının arasına götürdü eteğini kaldırınca külotsuz ve tıraşlamış olduğunu gördüm amını bastırarak getirmeye çalışıyor bu arada atın sikine hızlı bir şekilde mastürbasyon yapıyordu artık ok yaydan çıkmış ve eğilip atınkini ağzına aldı hemde ne yalama müthiş bir şey olmalı ben bile seyrederken etkilendim ve ağzım sulandı kimbilir o nasıl zek alıyordu at rahatlamanın zevkiyle sönmeya başlamış sikine masaj yapan kadına bakarken eşim ağnıa sokuyor ara sıra tükürmek için bırakıyor tekrar başlıyor şılap şılap diye sesler geliyordu artık daha fazla dayanamadı ve sakır sakır gelmeye başladı boşalınca pişmanlık duymuş olmalıki hemen oradan uzaklaştı bende hemen oradan çıkıp doğru eve gittim sanki kahveden geliyormuş gibi yapıp yanına sokuldum eminim daha ağzını yıkama fırsatı olmamıştı dudaklarına birden yapışınca çok şaşırmıştı geri çekilmeye çalıştı ve dudaklarını emerken meyhoş bir tadın atın sikinden akan menilerin tadı olduğunu anlatmaya yetiyordu

kapıcının karısı ve kerem

Selam bu olay 3 ay önce oldu ben 30 yaşında bir gencim oturduğumuz apartmandaki kapıcının karısıyla olmuştu açıkçası öyle herkese bakan seks manyağı biri değildim ama o aylarda öyle biri olmuştum ve gözüme kapıcının yeni kuması Ayşeyi kestirdim. Ayşe 35    yaşındaydı yeni kuma gelmişti köyden ve çok fakirdiler güzelde değildi açıkçası ama öyle bir azmıştım ki güzel geliyordu 160 boylarında    saçı örtülü ama apartmanda temizlik yaparken açık siyah saçlı zayıf vücutlu bir kadındı ama artık öyle bir azmıştım ki anlatamam.    Bir gün evde tekken kapının önünden sesler geliyordu delikten baktım Ayşe yerleri siliyor ayağında terlik çok seksiydi izliyordum bir yandan .    da sikimle oynuyordum onu eve alıp sikmek istiyordum ama nasıl kolay değildi tabi evli bir kadınla düşünüyordum birden aklıma iyi    bir fikir geldi sabah saatleriydi ona evi temizlemesini söyliycektim. O ev temizliklerine gidiyordu çünkü diyicektimki annem söylemeyi unutmuş evi temizlermisin diyecektim açtım kapıyı Ayşe abla annem telefon açtı evi temizleyebilirmisiniz .    müsaitmisiniz dedim oda tabi dedi temizlik malzemesi varmı dedi var    dedim ve kovasını alıp içeri girdi çok terlemişti temizlik malzemelerini verdim başladı temizliğe. Bende ikinci planım yani nasıl sikicem planını yapmaya başlamıştım odama geçtim oda salondaydı bilgisayara film koydum porno sesini de baya açtım duysun diye nasılsa odama gelecekti temizlemeye    sikimide açtım başladım sikimle oynamaya. Birkaç dakika sonra Ayşe kapıyı açarak içeri girdi gözleri açıldı ne yapıyorsun sen dedi. Bende yanlışıkla olmuş gibi toparlandım şey yani filan derken Ayşe evin oğlu azmış dedi çok şaşırmıştım ama mutlu olmuştum. Oda soru    sormaya başladı -Kız arkadaşın yok her herhalde dedi-Evet bugünlerde çok azmış durumdayım dedim-Oda açıkça utanmadan Peki ben gideriyimmi bu azgınlığını dedi biraz bozuk Türkçesiyle-Nasıl yani dedim anlamazlıktan gelerek -Kendini bana bırakçaksın dedi tamam dedi inanılmazdı Bizim Türkçesi kıt Ayşe neler    diyordu yaklaştı bana baş örtüsünü çıkardı yalnız karşılığında hakkımı alırım dedi. Yuh artık dedim içimden ayşeye bak orospu olmuş tabi .    dedim… Başladı beni öpmeye dudaklarımdan bende onu.. Yatağımda yana yana oturmuş öpüşüyorduk tükürüklerimiz karışmıştı artık. Ayşe çirkindi ama azmıştım bir    kere. Sonra beni soymaya başladı soydu sikim için büyükmüş yavrucum dedi sonra kendi bir çırpıda soyundu. Çıplaktık annemin yatağına geçelim dedim geçtik ayaktayken eğildi başladı sikimi emmeye müthişti taşaklarımı bile .    yalıyordu inanılmazdı. Ayşe ohhhhhh diye sesler çıkarıyordum vücudu tahta gibiydi kıllıydı bile tıraş olmamış gibiydi vücudu ama azgınlıktan o bile azdırıyordu beni sikim iyice kalkmıştı. Oda eve ne yapacaksan yap hadi dedi ve yattı yatağa. Bacaklarını araladım amına yaklaştım ter kokuyordu bacaklarını yalamaya başladım yukarı çıkıyordum kıllı amına gelmiştim amını .    yalayacaktım ama kıllar öyle uzamıştı ki ağzıma geliyordu. Yinede dilimi attım amına Ayşe inlemeye başladı. Dilimi içine hafifçe soktum dahada    inledi alışık değildi herhalde. Çünkü monoton bir seks hayatı vardı büyük ihtimalle amını yalarken daha fazla dayanamayarak doğruldum açtım iyice    bacaklarını sokucam dedim Oda tamam ama yavaş dedi. Önce başını soktum yavaşça sonra hepsini yerleştirdim gidip gelmeye başladım. Ayşede bağırıyordu ahhhhhh ohhhhhh diye ama daha da hızlandım oda acıyla ayaklarını sırtıma vuruyordu fazla geçmeden boşalma vakti geldi çıkardım aniden göbeğine patladım. Ayşe gülüyordu oh be dedi. Bende daha bitmedi saatlerce ev boş dedim. Oda güldü… peki dedi Hadi banyoya geçelim dedim geçtik ayşeyle. Ayakların çok güzelmiş dedim oda öyledir dedi oturttum klozete başladım ayaklarını emmeye. Ayşe bana bakarak gülüyordu bende o pis ter kokulu ayaklarını yalıyordum. Ayaklarını sikiyimmi dedim Oda nasıl dedi bak böyle dedim aldım iki elime ayağını ortasına    sikimi yerleştirdim gidip geliyordum. Oda şaşırdı böyle dedim ayaklarını sikiyordum bir kaç dakika sonra patladım ayaklarına ama dahada azmıştım. Ayşeye internette gördüğüm bir şeyi yapmasını istedim. Ağzıma işermisin dedim sen iste yeterki dedi. Eğildim oda kıllı amını ağzıma yerleştirdi fışşşşşşş    şırıllllllllll diye işedi hepsini içtim oda gülüyordu pis pis. Orda yığılmıştım yere oda annemin parfümlerine bakıyordu ayakta sürüyordu. Kalktım oturdum    klozete gel götten izin verirmisin dedim. Tamam ama hiç yapmadım yavaş ol geçen yavaş dedik mahvettin dedi tamam dedim. Oturdum    onuda önce ayaklarını dizime koydu sonra yavaşça girmeye başladı bağırdı ahhhh diye birden oturdu taşaklarıma kadar girmişti müthişti başladım zıplatmaya oda inliyordu ohhhhh ahhhhh ellerinle yüzümü okşuyordu. Götüne vurdukça ses geliyordu şaşp şuppppp taşaklarım patlıycaktı sonra biraz korktuğum bir şey    oldu götü kanadı Ayşe ablanın ama söylemedim devam ettim derken içine bütün gücümle boşaldım oda orgazm olmuştu sıvıları akıyordu bacaklarıma    kalktı kucağımdan kanları görünce korktu korkma ilkse olur dedim. Oda evi temizliycez şimdi dedi aldı kovayı temizlemeye başladı yeri filan. Nede olsa temizlikçiydi o temizlerken bende duşa girdim duş alıyordum istersen sende gel Ayşe abla dedim. Ama annen gelmesin dedi.    Çünkü fark etmemiştik ama baya zaman geçmişti. Tamam ozaman dedim parasını verdim gitti eger bana ulasmak ısteyen bayanlar varsa msn adresım : jawslover3 yada azginman_ist yada .    turizm57 beklıyom
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66