En Yakın Kanka Dediğim Kız Arkadaşımı Siktim

En Yakın Kanka Dediğim Kız Arkadaşımı Siktim

Merhaba arkadaşlar anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. Ben 1.83 Boyunda 70 kilo elit bi ailenin çocuğu 21 yaşında alımlı yakışıklı bir gencim. En yakın kız arkadaşım ise adı Ezgi 1.65 boylarında esmer ve çok güzel bi kızdır tıpkı fiziği gibi. Ben yakışıklı ve yaşadığımız semte göre daha elit bir erkek olduğum için kızlardan sürekli sevgili teklifleri alan birisiyim ve bunun yanında birlikte olmak isteyenler cabası bi çok kız arkadaşım benimle çok yakın temasta oluyorlar bunu ben istemiyorum elimi göğsüne götürenler elletmeye çalışanlar falan her neyse. Kısacası sevilen bir tipimdir. Ezgi’yle hikayemiz ise bana ders çalıştırmasını istememle başladı. Ezgi’nin dersleri çok iyidir benim ise başarısız olduğum bi kaç ders var. O hafta Coğrafya sınavım vardı Ezgi’den beni çalıştırmasını istedim oda seve seve kabul etti. Bi cafeye gittik birer çay içtikten sonra ders çalışmaya başladık ancak cafe çok gürültülü bir ortamdı. Ezgi bana başka biyere gidelim dedi normalde sürekli bizim eve gelirdi kesinlikle herhangi bir şekilde bişey yapmaz sadece otururduk. Ezgi bana bizim eve gitmeyi teklif etti ancak evde misafir olduğu için kabul edemedim Ezgi o zaman bizim eve gidelim dedi ilk başta tereddüt ettim annesi ablası beni tanır ancak ilk defa gidicektim kabul ettim. 20 dakika içinde Ezgi’lere gittik. Evde annesi vardı tokalaştık birazcık konuştuk ardından annesi Alışverişe gidiceğini söyledi ve gitti Ezgi’yle artık yalnızdık üstümde bi polar vardı ve poları asmasını istedim. Sonrasında Ezgi bana üzerimi değiştiricem mutfakta kola var doldurur musun dedi bende tabi dedim mutfakta kola doldurdum ve Ezgi’nin odasına getirdim kapıya vurdum açtı ve ilk defa Ezgi benim yanımda bu kadar açık giyinmişti. Transparan bir gömlek ve tayt. Gömlek ise göğüslerine kadar açıktı nedense bi anda Ezgi hakkında düşünmediğim şeyler düşündüm. Ders çalışmaya başladıktan sonra sürekli gözüm göğüslerine kayıyordu ve taytı beni delicesine tahrik ediyordu. Mola vermek istedi bende olur dedim ve bana hiç biriyle birlikte oldun mu dedi bende hayır dedim çevrende sana verecek taş gibi kızlar var neden kabul etmiyorsun dedi bende bilmem düşünmedim dedim. Ve artık git gide istiyordum Ezgi’yi. Sence ben güzel miyim dedim bende tabi ki hayatım dedim Ezgi’de ayy yerim seni diyerek yanağımdan öptü aslında hep yaptığı şeydi ama bu sefer ki birazcık garip gelmişti bende onu öptüm ve bi anda ben uzanmış Ezgi ise kucağımda beni gıdıklar hale gelmiştik çok gülüyorduk Ezgi’nin poposu sikimin üstündeydi ve kazık gibi olmuştu. Ezgi bu ne lan diyerek güldü bende normaldir üstümdesin dedim kaç santim olduğunu söyledi bende hiç ölçmedim dedim dur ben ölçücem dedi ve mezure getirdi bende resmen kendimi bırakmıştım artık ölçtü ve 16 cm di çok kalın değil çok incede değil sonrasında ezgi eliyle penisimle oynamaya başladı bende gülümsüyordum. Bende ona onu kızlığın var dime kız diyerekten kontrol ettim olmadığını söyledi kim bozdu dedim ben kaşar mıyım aşkım kendim bozdum dedi tarak sapıyla yapmış bende güldüm bende bakıcam dedi ve bi anda çırılçıplak kalmıştık Ezginin elleri her zaman hastası olduğu göğüs kaslarımda idi bende poposunu avuçmış göğüslerini yalıyordum hadi yap artık dedi bende sen bilirsin dedim ve yere yatırdım sırtüstü acırsa söyle dedim sen rahat ol acımaz dedi her akşam yapıyormuş meğer orospum ve ben tek hamlede amına girdim öylesine sıcak öylesine güzeldi ki dudağımda öpüyordu yalıyordu beni 5-10 dk git gel yaptıktan sonra dışarı boşaldım göbeğine sonra ezgi annesinin dolabından prazervatif ve geciktirici getirmişti nerden buldun dediğimde ise babamın malzemeleri cevabını aldım ezgi penisimi yaladı ardından tekrar girmemi istedi ben geciktiriciyi sıktım prezeratifi taktım ve yatağa geçtim ezgi penisimde zıplıyor hopluyordu azmıştı kaşar Bu arada ezgi bi kaç kez orgazm olmuştu bende amını yalamaya başladım 3 dk yaladıktan sonra giiiir diye bağırdı bende soktum 20 dk ya yakın siktim ardından götüne sokucam dedim hayır olmaz lütfen çok acır dedi bende rahat ol dedidm ve vazelini götüne sürdüm parmakladım açılmadı mutfaktan yağ aldım döktüm ve birazcık yumuşadı ve artık başını sokmuştum muhteşem bir çığlık attı ve bende o çığlığın etkisiyle sokmuştum tamamını ve artık zevkten bağırııp çağırıyorduk en sonunda patladım ve yanına uzandım birer sigara içtik ve benim penisim artık kalkmıyordu onunda hali kalmamıştı bende göğüslerini yalıyordum deli gibi sonrasında annesi gelir diye topladık temizlendik ve bunlar yazarken Ezgi yanımda birazdan yine sevişicez bi kaç sex anım daha var onlar bi o kadar ilginç kendinize iyi bakın bekle beni hayatım.

Liseli Kız Doyumsuz Biriydi

Liseli Kız Doyumsuz Biriydi

Merhaba arkadaşlar. Hayatımda en çok zevk aldığım ve hala unutamadığım seks hikayemi sizlere de anlatmak istiyorum. ben liseli kızın birini öyle bir siktim ki o gün bu gündür unutamıyorum. Annem her hafta bir güne katılır ve bu hafta gün sırası bize gelmişti. O gün eve geldiğimde ev tıklım tıklım kadın doluydu ve içlerinde de çıtır mı .ıtır bir de liseli vardı. Kızı çok beğeniyordum ama orospu bana bi türlü yüz vermiyordu. Ama o gün Duygu gelmemişti. Ben de hazır annesi buradayken oraya gideyim diye düşündüm. Hemen evden çıktım ve komşunun evine geçtim. Duygu karşısında beni görünce şaşırdı tabi ama evde bi sürü kadın var canım sıkıldı sana geldim dedim. Kıza biraz emrivaki yapmıştım mecburen beni içeriye aldı. Hemen odasına geçtik.
Sanırım ben gelmeden önce bilgisayarda bi şeyler yapıyordu. Ben gelince hemen kapattı ve benimle sohbet etmeye başladı. Öyle havadan sudan konuşuyorduk ama kısa süre sonrada artık ona çok güzel olduğunu ve çok çekici olduğunu falan söylemeye başlamıştım.
Niyetim kızı sikmekti bunu da ona belli etmeye çalışıyodum. İlk müstehcen konumda biraz damdan düşecek gibi olacak ama bakire olup olmadığını sordum. Kızın ağzı açık bi şekilde bana balkıyordu. Hemen konuyu kapatmaya çalıştı ama ben ısrarcıydım. Ama ben bu konulara girince beni evden göndermek için bu kadar yeter ben banyoya girecektim sen de gitsen iyi olacak dedi. Yok sen gir ben beklerim dedim ama kız iyice tedirgin oldu. Bana git demeye başlayınca hemen kalkıp sarıldım ve öpmeye başladım. Kız çığlık atmaya başladı ama valla hiç durmaya niyetim yoktu.
Elimi ağzına kapattığım gibi yere yatırdım ve ağzını açmadan ellerimle memelerini okşamaya başladım. O kadar yumuşak ve dolgunlardı ki elimi bir türlü memelerinden ayıramıyor ve her okşadığımda biraz daha ağzına bastırdığımı hissediyordum. Çok direniyordu ama ben devam ediyodum. Memelerini uzun bir süre sıktıktan okşadıktan sonra elimi amına attım ve bu defa amını avuçlamaya başladım. Kızın memelerini okşamak bana çok zevk vermişti. Ağzını sıkı sıkı kapatarak önce memelerini sonra amını okşadıktan sonra bu defa pantolonunun düğmelerini açmaya başladım.
Kız hiç rahat durmadığı için elimden çok bişey gelmiyordu. O öyle yapınca bende ellerimi amından ve ağzından çekip suratına sıkı bir tokat attım. Kız tokatı yiyince daha sakin bir hal aldı. Ben de yavaş yavaş dudaklarına doğru yaklaştım ve dudağına yumuşak bir öpücük attım. Liseli kızda bir alt dudak vardı arkadaşlar emin olun tecavüzü hak ediyordu.
Dudaklarını öperken ve emerken direnmiyor sadece karşılık vermeden öylece bekliyordu. Ben tekrar elimi kızın amına attım. Bu defa pantolonunu sıyırmayı başardım. Her ne kadar sessiz ve karşı koymadan dursada elleriyle sürekli elimi itekliyordu.

Amını açtıktan sonra ellemeye ve öpmeye başladım. Altımda yatan taze liseli amcığını görmüşüm ve amcığın kokusunu dahi almışım artık durmaya hiç niyetim yoktu. Yavaş yavaş o da artık bu duruma alışmaya başlamıştı. Zevk aldığına hiç şüphe yoktu amı da ıslanmaya başlamıştı. Artık kız da sikişmek için hazır hale gelmişti. Amını yalarken ve amını okşarken daha fazla dayanamayarak işaret parmağımı kızın amından içeri sokmaya başladım. Amının içine parmaklarım girmeye başlayınca ıhhhh ıhhh diye inlemeleri de gelmeye başladı.
Artık canımı acıtmadan sik demeye başlamıştı bile. Kızın bakireliğini parmağımla bozdum resmen.

Kız kıza yurtta gece seviştik

Kız kıza yurtta gece seviştik

Merhaba lezbiyen hikaye okurları, arkadaşlar ben sedef. üniversitede işletme okuyorum. 22 yaşındayım ve 4.sınıftayım. özel bir yurtta kalıyorum. size bir hikayem var tabiki. hep birileriyle paylaşmak istedim. anlatırken bile zevk duyuyorum. çok iyi hatırlıyorum. 10 haziran 2005 günüydü. final sınavım bitmişti. yurda döndüm.odada sadece burcu ve ben kalmıştık.birçoğumuz memleketine gitmişti.ben de 11’ine akşamına bilet almıştım. akşamdı, odaya geldiğimde burcu banyodaydı.kapısından ona seslendim.cevap vermedi.bende merakla eğilip anahtar deliğinden baktım.bunu daha öncede yapıyordum.
ve burcunun sadece göğüs ile diz arasını görüyordum.burcu hep sexy gördüğüm bir arkadaşımdı.1,70boyu, 50-55 kilosu vardı ve kumraldı,güzeldide. burcu o çıplaklığıyla harika görünüyordu.’küçük burcu’da bir harikaydı.temizdi,yeni olduğu belliydi. burcu elindeki duş başlığıyla amını okşuyordu,masturbasyona hazırlanıyordu.duş başlığını sokar gibi hareket ettiriyordu ve haz aldığı belliydi.izlerken benimde çok hoşuma gidiyordu.şampuanını üzerine döktü ve eliyle okşamaya devam etti,sonra klozete oturdu,bacaklarını açıp masturbasyona başladı.iki parmağı amının dudaklarıyla bütünleşmişti.tamamen izlemeye dalmıştım ve bende haz almaya başladım. kendimi toparladım ve çekildim oradan,yakalamasını istemezdim. bir süre sonra tekrar seslendim.’efendim’ dedi, ‘bende gireceğim nezaman çıkacaksın’ dedim. ‘sen hazırlan banyo için,şimdi çıkıyorum’ dedi.
 
ben soyunup havlumu büründüm.üzerimde sadece külotum vardı ama. burcu hemen çıktı,üzerinde kısa pembe havlusu vardı.göğüslerini sıkıştırmıştı ve dolgun duruyorlardı.bana ‘naber kız’ dedi,gülümseyerek.onu hiç böyle seslenirken görmemiştim.dolabının önünde kurulanmaya başladı ama saçını kurularken,havusu küçük olduğundan, ben onu arkasından çıplaklığını görüyordum.kalçası çok hoş göründü gözüme.içimden yalamak istedim.biranda böyle bir his geçti içimden.bir anda arkasına döndü ve beni bakarken yakaladı.bu sefer tüm çıplaklığıyla önümdeydi.harika görünüyordu.onu yalamak istedim yine.amına dokunmak istedim.bana ‘beni bu halde çeksene’ deyip cep telefonunu verdi.burcu çok acayip davranıyordu.bende saçmalama dedim. ısrar etti.’bende seni çekerim’ dedi.aslında bu hoşuma gitmişti,vücudumda bir yanma hissediyordum.yatağına uzanıp masturbasyon yapar gibi poz verdi.çektim.kalktı ve üzerimden havluyu çekiverdi.sadece külotumla kaldım.’sıra sende’ dedi.beni kendine çekip vücudumzu birleştirdi.ve gözlerime birşeyler anlatıyordu sanki.boynumu öpmeye başladı.kısık bi sesle ‘burcu yapma’ dedim. ‘bana hünerlerini göster’ dedi.
 
göğüslerimi öpmeye başladı ve ben kendimi ona bırakıverdim.istemdışı bir şekilde yanmaya başladım. içimi bir arzu kaplamıştı.hem öpüyor hemde amımı külotumun içinden okşuyordu.bu daha çok hoşuma gidiyordu.ben gözlerimi kapadım ve onu hissetmeye başladım.kendimi ona göre hareket ettiriyordum.göğüslerime dokunuyordu ve beni öpmeye başladı.boynumdan,göğüslerimden aşağı doğru öpüyordu.bende kısık bir nefesle inlemeler oluyordu.gerçekten çok haz alıyordum.öpmeleri amıma yaklaşınca duruyor ve aynısını tekrarlıyordu.amıma doğru geldi ve sadece yanaklarını öpüyordu.sıcacık nefesini tam üzerine üflüyordu.bu çok hoşuma gidiyordu.(hatta gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm şeyin duvardaki küçük resim olduğunu iyi hatırlıyorum). önce öpüp sonra nefeini veriyordu.benim ellerimde amımın kenarında dolaşıyordu.o ise kalçamı okşuyordu.her hareketinde içime heyecan doluyordu.diliyle ‘küçük sedef’i yalamaya başladı.bu hareketiyle bende göğüslerimi okşamaya başlamıştım. diliyle her darbesi içime işliyordu.beni bu denli istediğini hiç anlamamıştım daha önce..doğruldu ve amını benimkine sürtmeye başladı.benim zevk aldığımı görünce daha da hareketlendi.belimden tuttu ve yatağına götürdü beni.külotumu çıkardı.benim hala gözlerim kapalıydı.açmak istemiyordum.
 
bulutların üzerine çkmak istiyordum. yatağına uzandım ve bacaklarımı açtım.hemen girdi arama ve amımı yalamaya başladı.ellerimle kafasını tutuyordum.o ise beni doyasıya yalıyordu.dilinin sıcaklığını hissediyordum vücudumda ve amımda.onun dil darbesiyle sanki içime birşeyler giriyordu.beni ateşler sarmıştı.inanılmaz bir zevk alıyodum.burcu da zevk alıyordu yaptıklarından.beni yalarken onun havadaki ayrık halde duran kalçasını görüyordum.ellerini kullanmaya başladı.tüm avucuyla amımı okşuyordu.benim zevke geldiğimi biliyordu.ben tekrar kısık iniltiler çıkarıyordum.hem göğüslerimi yalıyor hemde avucuyla amımı okşuyordu.sonra yüzüme bakarak parmaklarını kullanmaya başladı.iki parmağını amıma sokuyordu.vücudumun gerildiğini hissettim o an.uyarılmaya başlamıştım.başkasının parmakları bana çok zevk veriyordu.burcu öyle devam ederken ben ellerimi başımın üzerinden geriye doğru gerdirerek duvara dokunuyordum.iniltilerim artıyordu.daha önce zevk yaşamıştım ama böylesini yaşamamıştım.vücudum bir alev topu gibiydi. üzerime çıktı.başımın,yüzümün üzerine geldi.dizlerini başımın iki tarafına koydu.gözlerimin önünde onun çok istediğim amı vardı.pürüssüz ve şişkin bir şekildeydi.belliki burcu da yanıyordu. o şekildeyken onun amını yalamaya başladım.burcu bir elini duvara koyup diğer elinin iki parmağıyla amının dudaklarını tutuyordu ben yalarken.
 
o da gözlerini apadı ve iniltileri başladı.ben böyle bir zevk alacağımı düşünmezken zevk beni kollarında oynatıyordu. bir elimlede kendimi okşuyordum.burcu da kendinden geçiyordu.boşalır gibi iniltileri vardı.yurt böyle iniltileri hiç duymamıştır. burcu geriye doğru yattı ve ben onun bacak arasına daldırdım dilimi tekrar.bu sefer ben üzerindeydim. parmaklarımla onu baştan çıkarıyordum.sanki benden daha fazla zevk duyuyordu. kalkıp banyoya gittik.burcu kapıyı kilitledi.sıcak suyu açıp öylece bıraktı.beni tekrar yalamaya başladı.klozete oturdum.bacaklarımı sonuna kadar açtım.içime girmesini arzuluyordum. hemen diliyle yalamaya başladı. yine sıcacıktı dili, hissediyodum onu. harikaydı.

altyazılı porno altyazılı porno ankara escort ataşehir escort beylikdüzü escort bursa escort czech porn escort escort kayseri escort porno izle rus porno rus porno sex izle sex izle sex izle sex izle sex izle travesti izmir türk porno