eşim yanımda inletseler

Merhaba, ismim Ahmet 44 yaşındayım,eşim feza 42 yaşında 1.65 boyunda balıketinde iri göğüslü,uzun zamandan beri eşimin yanımda başka erkek tarafından sikilmesini hayal ederek onunla sevişiyordum.aslında kıskanç biriyim ama onun başak bir erkeğe zevk vermesi başka bir erkeğin altında inlemesi beni cıldırtıyordu,birgün yine sevişirken tüm cesaretimi toplayıp eşim tam orgazm olmak üzereyken kendisine bu fantezimi anlattım,tepkisini merak ediyordum…oan evet başka erkeklerle şikişmek istediğini söyledi,hiç beklemediğim bir cevaptı o anın şokunla içine öyle bir patladımki böyle bir boşalma yaşamamıştım..sevişmeden sonra konuyu tekrar actığımda konuyu kapatmamı kendisi asla böyle birşey yapamıycanı söyledi..ama benim kafama acaba sorusu takılmıştı…bundan sonraki sevişmelerimizde sürekli orgazm olmaya yakın başka erkeklerden bahsederdim kendisi başka bir erkeğin sikini nasıl yalayıcağını onu nasıl bacak acıcağından falan bahsederdi,buda beni delirtirdi,sonunda bu işi nasıl yapacağımızı sordum kendine oda sen bul ben bulamam dedi bu konuşmalar hep onu sikerken oluyordu,hatta fanteziler o kadar ilerlemiştiki,onu sikerken kendisi acıyordu konuyu ve ben nasıl birini istediğini sorduğumda senin yaşlarında olsun diyordu,ben ise onu genç birine siktirmek istiyordum…sevişme bittkten sonra bu konu hakkında konuşmak bile istemiyor… Bazı planlarım var bunu gerçekleştirmenin yollarını arıyorum… yakında gerçekleştirip yanımda başka erkek tarafından sikilriken inlemesini dinlemek istiyorumm….
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

bana yetmiyodu eşim

ben 23 yaşında yeşilgözlü istanbulda oturan birisiyim. Bu siteye ilk girdiğimde çok şaşırdım ama sonra epeyce eylenmeye başladım ve başımdan kardeşimle geçen olayı anlatmaya karar verdim. Kardeşim adı sema. Daha 17 yaşında lise 1`e gidiyor. Annemle babam o gün akraba ziyaretine gitmişlerdi. Bende akşam işten yorgun geldiğim için şortumu giyip spor programlarını izliyordumm. Kardeşim ortalıklarda gözükmüyordu aradan biraz vakit geçtiğinde kapı açıldı ve kardeşim gelmişti. Arkadaşına gittiğini söyledi ve odasına gitti. Saat epeycene ilerlemişti bende biraz porno filmi izlemek için vcd yi açtım. Izledikçe azmıştım. Aklıma birden izlediklerimi kardeşimde uygulamak geliyordu. Neyse aradan biraz vakit geçmiştiki kapı açılmıştı. Benim şort yarıya kadar inmiş vcd açık bi halde yakalamıştı kardeşim. Hementv yi kapadım şotu mu çektim. Utanmıştım. Kardeşim görmemezlikten gelmişti. Mutfakta kıkırdayıp gülüyordu. Sonra kardeşim sema yanıma gelerek abi bende tv izlemek istiyorum dedi. sex hikayesiTamam demiştim. Karşıma oturmuştu. Biraz izledikten sonra yanıma gelmesini söylemiştim. Elimi omzuna atmıştım.. Dayanamıyordum artık ne olursa olsun umrumda değildi. Elimi yavaş yavaş ufak göğüslerine götürmüştüm. Sesini çıkarmıyordu. Sağ göğsü artık avuçlarımın içindeydi. Diyer elimi bacaklarında dolaştırmaya başladım ve elimi pijamanın üstünden amını okşamaya başladım. Bana dönerek abi napıyorsun dedi. Sesini çıkarmamasını söyledim ve yanaklarından öpmeye başladım. Hem okşuyor hemde öpüyordum. Sema abi yapma diyordu. Sen de zevk alacaksın bi sus artık dedim elini şortumun içine sokmuştum acemice okşuyordu. Ayağa kalktım. Şortumu indirip taş gibi sertleşmiş sikimi gören kardeşim utandı. Sema ağzına almanı istiyorum dedim ve ağzına verdim. Çok tatlı yalıyordu. Boşalmamak için zor tutuyordum ve ağzına boşalmıştım. Sıra bendeydi ve eşofmanını indirerek beyaz donu çıkarmıştım. Kilodunuda sıyırmıştım ve yalamaya başladım amını. Okadar ufak amı vardı kı anlatamam size. Daha kıl bile çıkmamıştı. Kardeşim inliyordu. Sonra tekrar sikimi ağzına verdim. Iyice sertleşen sikimi ağzından çıkardım. Semaya seni götünden sikicem merak etme acımicak dedim. Sonra kanepeye doğru domaltıp arkasına geçtim. Sema hiç sesini çıkarmıyor dediklerimi yapıyordu. Sikimi amına sürtmeye başladım. Ufak amı sulanmıştı. Sonra götdeliğine dayadım ilk yüklenişte sokamamıştım. Tekrar denedim yine olmamıştı. Kardeşim dönerek sabunlasana demişti. Çok şaşırmıştım ama hoşuma gitmişti bu sözü. Banyoya gitttim iice sabunladıktan sora götüne yüklendim. Ilk kafası girdiğinde kardeşim çığlık atmıştı ama ben iyice gaza gelip abanıyordum götüne ve sonunda taşşaklarıma kadar girmişti. Gitgellerre başlamıştım kardeşim acıdan ağlıyordu sanki ve sonunda götünün içine boşalmıştım. O gece sabaha kadar kardeşimi sikmiştim. Sema bana abi yerine kocacığım demeye başlamıştı. Bazen ailemin yanında bile dio…

Eşim ve Hala oğlum

4 Ay önce başıma gelen bir olayı paylaşmak istiyorum. Evleneli daha 1 sene olmuştu. Hala oğlu Samet sürekli bize gelirKalır muhabbet fır dönerdi. Bu arada samet 25 yaşında 1.80 boyunda 80 kilo civarında yakışıklı bir gençtir. Neyse Samet süreklibize gelir ben sabah erken işe gideceğim için erken yatarım demetle samet gece oturmaya devam ederlerdi ve sesli olurlardı.Bir ay sonra bu iş sesli sohbetten sessize döndü demet yanıma gelip beni kontrol ederdi sonra tekrar giderdi sametin yanınaŞüphelenmeye başlamıştım iyice ev dublex olduğundan salondan ses gelmez olmuştu o gece dayanamadım kalktım ve salona baktım yoklardıüst kata çıktım hafif ses geliyordu yenge korkma abim olmasada ben varım ben yardımcı olurum falan diyor teşekkür ederim diyordu.Abim cumartesi çalışıyormu dedi evet akşam 7 de gelir dedi o zaman ben gelim yalnız kalma demişti hemde anlarsın bişeyler yaparızabimde evde olmaz rahat oluruz diyordu valla deli gibi bağırmak istiyorum ama sessiz olmuyor falan diyordu.

eşim ve ben (private-tim)

Eşim ve ben selam arkadaşlar netle tanışalı yaklaşık 7 yıl oldu ben turan eşim neslin degişik sitelerde degişik hikayeler okudum beni cok etkiledi içimde önlenemez bir arzu uyanmaya başladı eşlere dair hikayeler beni delige ceviriyordu.Okudugum bir hikayede adam karısını arkadaşıyla sevişirken yakalıyor fakat tepki yerine onları izleme ve zevk alma .    duygusu uyanıyordu bu beynimi altüst etmeye başladı bende okudugum o    hikayeden büyükbir haz duydum ve ikili ilişkilerimde hayal üzerine sevişiyordum karım temiz üstderece bir ayleden geliyor cok dürüst ve insancıl    biridir ve eşine cok baglıdır içimdekileri kendisine anlatmaya calıştım fakat yapamıyordum neyse eve neti getirme kararı aldım bu fikri karımla .    tanıştırmalıydın biraz caba sarfederek günde bir iki saatimi nete harcadım kendime degişik adresler actım karımla nette cetleşiyordum evden işe degişik adreslerde baglanıyordum ve devemli grup sex üzerineydi ama bir türlü konuşmuyordu bir gece sohbet ederken kendisine netten devamlı birilerinin degişik fantazileri olanların baglandıgını ne tür insanların oldugunu falan anlatıyordum(maksadım konuşturtacaktım) derken konu acıldı kendisinede öyle kişilerin baglandıgını rahatsız edildigini söylüyordu    ben kendisine onlarla oyun oynuyorum onların zevkleriyle dalga geciyorum gibi laflar sarfettim işte birçift baglandı kadın kendisinitatmin edecek bir erkek    veya cift arıyor falan dedim başka bircift benim karımı sikecek erkek varsa gibi uydurmalar anlattım kendide alalhallah böyle insanlar varmı    olamaz insanlar bukadar aşalık olamaz gibi laflar sarfetti neyse uzatmıyacam derken olan oldu karım netten zevk almaya başladı iş saatlerinde kendisiyle başka bir çiftmişim gibi konuşmaya başladım resimler gönderdim karım iyice acıldı benim sordugum soruları o bana sormaya başladı varmıdır    böyleleri gercek olabilirmi gibi laflar kadın zevk alıyormu falan gibi bizim hanım iyice acılmaya başladı ve sex hayatımız sikişmelerimiz canlanmaya başladı degişik aletlerle sikişmeye başladık sohbetimiz muhabbetimiz eş degişim üzerineydi beni görürsen tepkin ne olur gibi derken olan oldu yeni    bir aileylen tanıştık erdal ve senem diye bide 4 yaşlarında bir kızları vardı buse iyi anlaşıyorduk ve karısı cok sexsiydi adamda bi yakışıklı içki sefaları piknik turları derken birbirimize kaynadık erdal tüccardı ve degişik ülkelerle ticareti sırasında o ülkelerin sembolu    olan eşyalar alırdı evinde nargilesi vardı ve ben cok severdim eşim sigara içmez erdalla eşi kullanır iyi bir arkadaş olduk zamparalık bile yapıyorduk sohbetlerde içki kumar derken dumanlı iceceklere başladık oranc diye bir bitki getirdi beraber nargilede içtik olamaz böyle    birşey kafam cok tatlı olmuştu bunu karıma anlattım önce tepki verdi sonraları es gecti evde hep beraberdik aklıma kadınlara icirmek geldi muzurluk olsun diye erdal hazırladı içtik kadınlar bir iki fırta robotgibi oldular oturdukları yerden kalmıyorlardı bile o ara erdelın    kızı uyandı erdal odaya gitti ben kadınlara sorular soruyordum beni duymuyorlardı sanki erdal eşine seslendi tık yok işte o an ne olduysa oldu ben seneme kötü bakmaya başladım sexsiydi bide cok tatlıydı kaktım yanlarına gittim ikisinin arasına oturdum karımı dudagından    öptüm senem bize bakıyordu istermisin dedimdudaklarını oynatıyordu hafifce öptüm ve .    azıcık ısırdım dudagından ve kaktım yerime karım degişik bakmaya başladı    cok güzel tebessüm ediyordu erdal geldi ne oldu dedim bunlar ucuyorlar dedim daha bekle dedi biz devamlı iceriz seneme dansözlük    yaptırırım dedi ve bir kafa daha oranc yaptı kadınlar içmedi ama erdal cok kurnazdı üzerlerine üflüyordu bende öyle yapmaya başladım ve bizde kendimizden kopma derecesine geldigimizi anladık ben yeter içmiyecem dedim erdal devam etti kadınları kaldırdık erdal senemin caktırmadan poposunu    memelerini elliyordu senem ayakta hafifce kıvırarak oynuyo benin karım seyrediyordu kaktı senemle oynamaya başladı üçü dans ediyorlardı senem ellerini erdalın sikine götürdü oynuyordu kendilerinden okadar gecmişlerdiki biz varız yokuz farkında bile degillerdi karım olamaz beni şok etmişti senemin poposunu elliyordu    senem tam bir afroditgidi hareketlere döndü ve karımı öptü ama nasıl öpüş ben kopmuştum onları seyrediyordum farkında olmadan sikimle oynuyordum ve erdfal resmen karısını yalamaya başladı nesrinde eşlik ediyordu senem soyundu olamaz böyle bir güzellik anlatamam kalbim kopacak zannettim karım    benim karım degildi oda senem ne yaparsa yapıyordu erdal karımı ellemeye başladı ammını mıncıklıyor avucluyordu inanın bayılacaktım nefes alamıyordum karım    deli olmuştu senem erdalın üzerine cıktı sikişiyorlardı erdalda karımın ammını parmaklıyordu senem bana bakarak dilini cıkardı ve gel dedi kaktım soyundum erdal bana bakıyordu siki benimkinden biraz kücüktü ama kalındı senemle önce öpüştük kendimi durduramıyordum beni arkasına itti sikimi tükürükledim    ama gecmiyordu erdalın kalın siki izizn vermiyordu karıma baktım deli gibi sevişiyor oruspu gibiydi geldi yanıma sikimi somurdu senemin götünü yalaması nı istedim yalıyor ara sıra erdalın sikine dil atıyordu ve ben seneme arkadan girdim ne muhteşem bir popo anlatamam ateş gibi ama onu önden sikmek istiyordum ammına girmeliydim üstüne yüklendim erdal sıkıldı bende senemi kaldırıp ters cevirdim götü erdalda    ammı bendeydi ögle bir soktumki içini hissede biliyordum karımı cagırdım senemle öpüştü ve ben boşaldım inanın hayatımda okadar sarsılarak boşaldıgımı    ve bukadar döl cıktıgı bir sikişmemi hatırlamıyorum kalktık evet şimdi sıra karımdaydı kalbin tekrar hızlanmaya başladı nasıl bir duygubu bilemiyorum ama olsunla olmasın arasındaydım ve kendimi sanki buna mecburmuşgibi zannediyordum senem gitti banyoya girdi bana gel dedi bende gittim duş alıyordum ama aklım icerdeki karımdaydı senem sevişmek istiyor bende karımı istiyordum cıkalım dedim cıktık içeri girdigimde ne görüm karımı nasıl .    sikiyor aşşağlık herih üstüne yüklenmiş sanki intikam alıyordu karımın hıckırıkları cok netti zevk cok büyüktü erdal bana bakarak daha bir hızlandı bende o an koptum ve karımın arkasına gectim ve içine yavaş yavaş soktum karım aglıyormu zevkmi alıyor bilemiyordum her    itişimde sesi birazdaha yükseliyordu ve sonunda boşaldım ama ilkinden daha zevkliydi anlatılamaz bir duygu yaşanılması lazım diye bilirim giyindik ve    aşagıya indik tabi kafamız daha iyi gülüyoruz şakalaşıyoruz duş aldık yattık sabah oldugunda hayretle uyandım karım yatıyordu her yanı mor    içindeydi boynu gögüsleri falan işe gittim döndügümde nesrin ban bak canım ne yapmışsın heryerimi moratmışsın nasıl cıkarım elalemin yüzüne falan    derken ben heralde akşam birşey hatırlamıyormusun dedim hayır ama her yerim agırıyor dedi ne olduki diye sordu bende hiç seviştik dedim o akşam zil caldı gelen erdald ve eşiydi nasılsınız sohbeti falan erdal cok samimiydi ve bu olayı hiç konuşmadı    böyle sonuclandı cok degişik anılarımda oldu ve şimdiye kadar yaşıyoruz karımı cok seviyorum ada beni başka anılarımıda anlatacagım bu konu    üzerine konuşmak bilgi almak isteyen bay veya bayan arkadaşlar içinizden geleni yapın kimsenin baskısına taviz vermeyin derim Gönderen: privatetur (for_fun_cift)Gönderen: private-tim

esim ve arkadasim.2

Slm bakin yine burdayim cünkü böyle seylere inanamazdim taki bu siteyi buluncaya kadar neyse bugün ibrahim bizdeydi,hic artik sorgu sual yoktu cünkü birsey demeyede hakkim yoktu ibrahim serpili baya benimsemisti cünkü esim bende bulamadiklarini onda bulmustu cünkü ibrahimin siki benimkinden büyüktü ve kadini nasil tatmin edecegini ben den daha iyi biliyordu bunu ikisinde gördümesimin bende aminin dudaklarinin hic sistigini görmedim ama ibrahimi gördügü zaman aminin dudaklari sisiyor hemen dudaklarina sariliyor üstüne cekiyor kendini benim yanimda siktirmek hosuna gidiyordu esim hep sen bak izle diyordu bana esimin amina ibrahimin sikinin nasil girdigini seyretmek acikca bana da zevk vermeye basladi sünkü ibrahim gercekten cok güzel sikiyordu esimi,artik benimde karim oldu serpil diyordu bu sözler kariminda hosuna gidiyordu,serpil dediki neden ikiniz birden amima sokmuyorsunuz ibrahim gel serhat beraber sokalim amina serpilin ami kasinmis diyordu ger cekten iki erkek ayni anda bir kadini sikmesi kadar zevkli birsey yoktukarim ibrahimin üstünde dudaklarina yapismis ibrahimin dudaklarini isiriyordu zevkden.ne olur sikin daha derinlere diye inliyorduben zevke gelmistim ibrahim halen devam ediyordu.serpil üzerinde ziplamaya baslamis ibrahimin tasaklarini avuslarina almis oksuyordu ve ibrahimi bosaltti.sonra ibrahiminkini temizlemeye basladi.devami bir dahaki sefere,görüsmek üzere benimle msn de yazismak isteyen yada sorusu olan arkadaslara msn adresim. [email protected] görüsürüz.

eşim ve patronum

Herkese merhaba.Ben 51 eşim 32 yaşında,ikimizinde 2. evliliği.İlk eşimi trafik kazasında kaybetmiştim.2.eşimde çocuğu olmuyor diye memleketinde çok zengin ağa oğlu ailesinin baskısı sonucu boşamış.Zira karısını seviyormuş ama dediğim gibi ailesinin baskısına dayanamamış.Çünkü karım çok ama çok güzel.Gerek fizik gerekse yüzü bir içim su.Benimle evlenincede doktora gittik doktorda çocukken geçirmiş olduğu hastalığından dolayı çocuk olması mümkün değil dedi.Neyse çocuk benim içinde sorun değil.Zamanla eşimde kabullenmek zorunda oldu ve bu konuyu kafamıza ikimizde takmamayı başardık.Eşim 165 boy 56 kilo ve beyaz tenli çok seksi görünüşü var.İst.gelince komşu kadınlar sayesinde kendisine bakmayı giyinmeyi kuaför falan derken herkesin gözü üzerinde olan afet oldu ama dışarıda gözü olan biri değil zira ona çok değer verdiğimi vede memleketindeki sosyal yaşantısıyla karşılaştırılınca hayatından çok ama çok memnun.Seks hayatımızda renkli sayılır.Evde bilgiyasar kullanmayı seks sitelerine girmeyi seks hikayelerini okumayı gösterdim.Gündüzleri sıkıldıkça buda bu sitelere girip hikayeleri okumaya iyi sardırdı.Akşam oluncada sikişmelerimiz daha bir ateşli ouyor.Bana eşlerin hikayelerinden bahsedip bunlar oluyormu kocacığım dediğinde elbette çoğu yaşanmış yada eşlerin arzuları olduğunu söyledim.Aslında benimde eşimi birisine siktirmek hevesim var ama karıma söyleyemiyordum.Bazen eski kocasından bahsetmesini nasıl sikiştiklerini anlatmasını isterdim kıskanmazmısın derdi.Bende neden kıskanayım olan şeyler bunlar geçmişte kalmış anlatırsan çok memnun olurum derdim o anlattıkçada sikim daha fazla kalkar daha iştahlı sikişiriz.Ben büyük bir beyaz eşya mağazasında muhasebede patronla beraber çalışırız.Birgün ben bankalara gidince karım ilk defa işyerine geliyor ve patronumla tanışıyorlar.Ben olmayınca patronda daha fazla ilgileniyor çay falan derken karım ile epey bir sohbet eiyorlar.Ben gelince izin alıp işimizi görmek için çıkıyoruz.Karıma patronumla sohbetinden sıkıldınmı dediğimde ne sıkılması Murat bey(Patronun adı)çok hoş espirili ve sempatik bulduğunu söyledi.Bende biliyorum patronum çok yakışıklı ve karizmatik bir erkek olduğunu ama bilerek acaba karım nasıl buldu diye sormuştum.Akşam yatakta sikişirken karım çoh iştahlıydı nedenini sorduğumda nette okuduğu eşli hikayelerinin birinde adamın karısını sikirdiği hikayeyi çok beğendiğini söyledi.Tam sırası idi karıcığım istersen bizde yapabiliriz malum aramaızdaki yaş farkından dolayı sana bazen yetmiyorum dedim.Karım olurmu ben seni çok seviyorum,bende seni ama bu seks bir ihtiyaç hem zevk alacaksın banada anlatırsın bak o zaman ikimizde çok mutlu oluruz dedim.Nasıl olur bir duyan olursa gibi endişelerden bahsetti.Bende herkesle olmaz tabi,güvenilir vede senin hoşlanacağın biri olmalı seçim senin,mesala patronum Murat bey nasıl diye sorduğumda,zaten bugün bana çok ilifat etti sanki beni gözleriyle sikti demezmi.Bende sen nasıl buldun istersen siktirebilirsin dedim.Ciddimisin kızmazmısın bana,hayır sen zevk alırsan bende mutlu olurum karımın bu güzel daracık amının sikilmesinden,gerçekten amım güzelmi?hemde çok birde Murat bey görsün notunu versin,görürse sikmeden bırakırmı,siksin daha iyi ya senin amda değişik bir sik yemiş olur,biliyorsun beni daha önce ilk kocam sikti ,ne olur birde Murat sikse aşınmaz ya dedim.Ah kocacığım harikasın biliyorsun eski kocamın sikide seninki gibi ufak sayılır ya Murat beyin siki büyükse filimlerdeki gibi?Olsun daha iyi ya amın bir kat daha fazla bayram yapar karıcığım.O akşam dolu dolu boşaldık ve uyuduk.Artık akşamları patronum karımı görmek için beni eve bırakır oldu.Bende eve davet edip eşim kahve falan veriyor.Bir akşam bizi lux bir yere yemeğe götürdü.Biraz içkiyi fazla kaçırınca hepimizde çakır olduk.Eşim 2 badak şarap içmesine rağmen çok neşeli ve patrona daha samimi yaklaşıyor cilveler yapıyordu.Patronun arabasını orada bırakıp taksiyle onu evine gittik ama bizi bırakmadı illaki yukarı çıkalım evimi görün 1 rer tek daha atarız diye.Patron tuvalata gidince karıma istersen bu gece ver ama nazlanarak ben az sonra uyku numarası yaparım sende uyanmaz artık dersin ama ne olursun bende göreyim sikişmenizi odaya bile götürürse kapıyı aralık bırak ve bol bol konuşun biliyorsun ben bu tür konuşmalardan büyük haz alırım.Biraz sonra ben uyur numarasına geçtim.Karım aaa uyudu top atsan uyanmaz ne yapacağız Murat da uyusun biz muhabbetize devam edelim,eline bir kadaeh daha verdi.Karımda yarı sarhoş.Patronum karıma çok güzelsin sana bayılıyorum ne olur bu akşam beni kırma ne istersen ev araba ama banada karılık yap.Karım ben kocamı seviyorum olmaz diyor ama bir taraftanda kırıtıyor.Patron sen yine kocanla yaşa haftada 10 günde banada ver 3 müz yaşayalım gidelim.Bana güvenebilirsiniz asla kimseye söylemem ve hissettirmem.Karım yine naz yaparken beni lavaboyo götürürmüsün midem tuhaf oldu,tabi güzelim lavobada sesleri duyuyorum istersen duş al daha iyi kendine gelirsin.Tamam.Karım duşa girdi patron beni kontrola geldi uyuyormu diye sesleniyor Mustafa diye(Benim adım)ben nerde daha hafiften horluyorum.Karım duştan geldi sadece sudyen ve incecik bir donla.Patronum başladı karımı havlu ile kurulamaya derken bunu öpmeye başladı.Karımda fazla nazı bırakarak tepkisisz kaldı.Karımı kucakladığı gibi odaya gittiler.karım kapıyı hafif açık bıraktı.Murat hemen soyundu sadece kilotu kaldı ama siki kilotu yırtacak gibi.Karımın sütyeni derken kilodunuda çıkardı ama karım eliyle amını kapatıyor benim tam karşımda kanepeden ayrılmadan olduğu gibi rahat görebiliyorum.Yatağa attı bunu başladı dudaklardan gerdan,göğüs göbek çukuru deken ama geldi sıra karımın ellerini açtı.Oooo olamaz bukar güzel temiz ve ufacık am ilk defa göüyorum harikasın aşkım güzelim bir tanem benim her şeyim helal olsun bu ama.Gündüz beraber kendi ellerimle karıma ağda yapıp amını pırıl pırıl etmiştik.Karşılıklı konuşmalar.Çokmu güzel,çoook.peki senin ilk kocan salakmı kızım bu amı bırakıyor,bırakmayacak ama babasından ailesinden birde servetten mahrum kalmamak için bıraktı bu amı.Mustafa çok şanslı ne güzel böyle bir am sikiyor.Kocam bir tanedir.İlki am yamezin tekiydı ama Mustafa çok harika sikiyor beni.Bazen sabahlara kadar yalar bu amı.Kız yalanmazmı bu am.Bundan sonra bende yalayalacağım tamammı?Yala Muratım sana helal olsun bu am.Yalama faslı en az yarım saat sürdü bu ara karımda patronun kilodunu çıkardı sik elinde ohoooo benim 2 kocamın sikide bunun yanında yavru kalır ben bunu nasıl yerim,yersin güzelim hemde zevkle.Ne olur yavaş yavaş alıştıra alıştıra,tamam güzelim.Kafasını karımın amına dayadı ama sokmuyor aşağı yukarı fırça fırça fıça karımda bayılır bu fırça muamelesine.Şimdi yavaşca sokmaya başladı ama ben bittim ve boşaldım.Nihayet hepsi karımın tamamı içine girdi ve bekledi karım zorlandı ama şimdi rahat başladı alttan hareketlenmeye Murat ta hızını biraz artırdı ama yine yavaş yavaş tam karımın istediği gibi zira böyle hareketlerden çok zevk alır.Derken karım 3.boşaldı Murat bende geliyorum,içime boşalabilirsin biliyorsun benim çocuğum olmuyor,biliyorum sevgilim Mustafa bana her şeyi anlattı sağolsun.Ben uyudum uyandım karım yanımda.Ben uyuyunca 2 posta daha sikmiş karımı.Murat bu ara derin uykuda bizde daha uzak odaya geçtik.Karıcığım harikaydın,amını ellediğimde sular içinde yıkamadın değilmi evet sen sen öyle istememişmiydin evet karıcığım sıra bende Murat ın kalan menilerini karımın suyunu bol bo yaladım.Offff bu amı siktirdin demi karıcığım evet kocacığım kocan sana kurban olsun senin siktirdiğin bu am yalanmazmı sikilmezmi bak sikilmiş am ne güzel sikiliyor.Sağol kocacığım bana bu zevki taddırdın istersen Murat beyle devamlı sikişirim.O istiyo bize evde arabada alırım diyor.Ne dersin kocacığım olur bunları yarın düşünürüz ohhhh sik kocacığım sik bu sikilmiş amı birde sen sik ohhh karıcığım harikasın ve geldim güzelim.Sabahleyin tatil olunca geç vakit uyandık kimsede bir şey olmamış gibi ayrıldık ama bize dediği gibi ev ve araba daha neler neler almadıki tabi karımda karşılığında istediği zaman o güzel amından bol bol verdi.Hatta artık 3 lü yapıyoruz.Daha sonra 3 lü ilk sikişimizi anlatacağım kalın sağlıcakla.Bana yazarsanız sevinirim.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

eşim isteyince bende siktirdim

merhaba arkadaşlar ne kadar inanırsınız bilmem ama sizin sorununuz 1 yıl oldu 4 senelik evliyiz eşim esraMobil Porno Hikayeleriçok alım lı ve güzel bi kadın açık saçık giyinip başka erkekleri tahrik etmeye bayılır bir gün eve geldimde benimlekonuşmak istedini ve kız mammı rica etti tamam dedim ve dinledim dinledikçe içimi bi korku bi heyecan kapladı penisimdesertleşme hissettim esra yani eşim başka bi erkekle denemek sevişmek istiyormuş ama ne zamandır anlatamammış bana vebiraz zaman istedim 2 günün sonunda kararımı verdim izin verdim eşime bi kereden bişey olmaz dedim eşim çoktan pılanı kurmuşbile birisini ayarlamış neyse o gün sabah erkenden çıktı ve akşama kadar gelmedi içim içimi yiyor nasıl izin verdin diyekızarken kendime birden içeri geldi saçı başı dağılmış dudaklar ve boynunda kızarıklıklar vardı eşime nasıl geçti diye sordumda eşim harika dedi anlat dedim de ise bana cep te4lefonunu çıkarıp al izle dedi adam oldukça iri penisli bi delikenlıymışeşim yarranı baya bi süre yalamış benim sikmeye kıyamadım götünü karımı domaltmış vaziyette götüne zorlayarak giriyordueşim çiğlıklar içinde bağıra bağıra alıyordu anlıcanız artık eşim yanımda başka erkek lerle ve bende başka evli çi,ftarkadaşlarla bulup zevkin hertürlğüsünü yaşıyoruz . bizden bukadar saygılarımızla esra ve akın

eşim ve ben

Eşim ve ben selam arkadaşlar netle tanışalı yaklaşık 7 yıl oldu ben turan eşim neslin degişik sitelerde degişik hikayeler okudum beni cok etkiledi içimde önlenemez bir arzu uyanmaya başladı eşlere dair hikayeler beni delige ceviriyordu.Okudugum türkçe altyazılı porno bir hikayede adam karısını arkadaşıyla sevişirken yakalıyor fakat tepki yerine onları izleme ve zevk alma duygusu uyanıyordu bu beynimi altüst etmeye başladı bende okudugum o hikayeden büyükbir haz duydum ve ikili ilişkilerimde hayal üzerine sevişiyordum karım temiz üstderece bir ayleden geliyor cok dürüst ve insancıl biridir ve eşine cok baglıdır içimdekileri kendisine anlatmaya calıştım fakat yapamıyordum neyse eve neti getirme kararı aldım bu fikri karımla tanıştırmalıydın biraz caba sarfederek günde bir iki saatimi nete harcadım kendime degişik adresler actım karımla nette cetleşiyordum evden işe degişik adreslerde baglanıyordum ve devemli grup sex üzerineydi ama bir türlü konuşmuyordu bir gece sohbet ederken kendisine netten devamlı birilerinin degişik fantazileri olanların baglandıgını ne tür insanların oldugunu falan anlatıyordum(maksadım konuşturtacaktım) derken konu acıldı kendisinede öyle kişilerin baglandıgını rahatsız edildigini söylüyordu ben kendisine onlarla oyun oynuyorum onların zevkleriyle dalga geciyorum gibi laflar sarfettim işte birçift baglandı kadın kendisini tatmin edecek bir erkek veya cift arıyor falan dedim başka bircift benim karımı sikecek erkek varsa gibi uydurmalar anlattım kendide alalhallah böyle insanlar varmı olamaz insanlar bukadar aşalık olamaz gibi laflar sarfetti neyse uzatmıyacam derken olan oldu karım netten zevk almaya başladı iş saatlerinde kendisiyle başka bir çiftmişim gibi konuşmaya başladım resimler gönderdim karım iyice acıldı benim sordugum soruları o bana sormaya başladı varmıdır böyleleri gercek olabilirmi gibi laflar kadın zevk alıyormu falan gibi bizim hanım iyice acılmaya başladı ve sex hayatımız sikişmelerimiz brazzers porno canlanmaya başladı degişik aletlerle sikişmeye başladık sohbetimiz muhabbetimiz eş degişim üzerineydi beni görürsen tepkin ne olur gibi derken olan oldu yeni bir aileylen tanıştık erdal ve senem diye bide 4 yaşlarında bir kızları vardı buse iyi anlaşıyorduk ve karısı cok sexsiydi adamda bi yakışıklı içki sefaları piknik turları derken birbirimize kaynadık erdal tüccardı ve degişik ülkelerle ticareti sırasında o ülkelerin sembolu olan eşyalar alırdı evinde nargilesi vardı ve ben cok severdim eşim sigara içmez erdalla eşi kullanır iyi bir arkadaş olduk zamparalık bile yapıyorduk sohbetlerde içki kumar derken dumanlı iceceklere başladık oranc diye bir bitki getirdi beraber nargilede içtik olamaz böyle birşey kafam cok tatlı olmuştu bunu karıma anlattım önce tepki verdi sonraları es gecti evde hep beraberdik aklıma kadınlara icirmek geldi muzurluk olsun diye erdal hazırladı içtik kadınlar bir iki fırta robotgibi oldular oturdukları yerden kalmıyorlardı bile o ara erdelın kızı uyandı erdal odaya gitti ben kadınlara sorular soruyordum beni duymuyorlardı sanki erdal eşine seslendi tık yok işte o an ne olduysa oldu ben seneme kötü bakmaya başladım sexsiydi bide cok tatlıydı kaktım yanlarına gittim ikisinin arasına oturdum karımı dudagından öptüm senem bize bakıyordu istermisin dedim dudaklarını oynatıyordu hafifce öptüm ve azıcık ısırdım dudagından ve kaktım yerime karım degişik bakmaya başladı cok güzel tebessüm ediyordu erdal geldi ne oldu dedim bunlar ucuyorlar dedim daha bekle dedi biz devamlı iceriz seneme dansözlük yaptırırım dedi ve bir kafa daha oranc yaptı kadınlar içmedi ama erdal cok kurnazdı üzerlerine üflüyordu bende öyle yapmaya başladım ve bizde kendimizden kopma derecesine geldigimizi anladık ben yeter içmiyecem dedim erdal devam etti kadınları kaldırdık erdal senemin caktırmadan poposunu memelerini elliyordu senem ayakta hafifce kıvırarak oynuyo benin karım seyrediyordu kaktı senemle oynamaya başladı üçü dans ediyorlardı senem ellerini erdalın sikine götürdü oynuyordu kendilerinden okadar gecmişlerdiki biz varız yokuz farkında bile degillerdi karım olamaz beni şok etmişti senemin poposunu elliyordu senem tam bir afroditgidi hareketlere döndü ve karımı öptü ama nasıl öpüş ben kopmuştum onları seyrediyordum farkında olmadan sikimle oynuyordum ve erdfal resmen karısını yalamaya başladı nesrinde eşlik ediyordu senem soyundu olamaz böyle bir altyazılı porno güzellik anlatamam kalbim kopacak zannettim karım benim karım degildi oda senem ne yaparsa yapıyordu erdal karımı ellemeye başladı ammını mıncıklıyor avucluyordu inanın bayılacaktım nefes alamıyordum karım deli olmuştu senem erdalın üzerine cıktı sikişiyorlardı erdalda karımın ammını parmaklıyordu senem bana bakarak dilini cıkardı ve gel dedi kaktım soyundum erdal bana bakıyordu siki benimkinden biraz kücüktü ama kalındı senemle önce öpüştük kendimi durduramıyordum beni arkasına itti sikimi tükürükledim ama gecmiyordu erdalın kalın siki izizn vermiyordu karıma baktım deli gibi sevişiyor oruspu gibiydi geldi yanıma sikimi somurdu senemin götünü yalaması nı istedim yalıyor ara sıra erdalın sikine dil atıyordu ve ben seneme arkadan girdim ne muhteşem bir popo anlatamam ateş gibi ama onu önden sikmek istiyordum ammına girmeliydim üstüne yüklendim erdal sıkıldı bende senemi kaldırıp ters cevirdim götü erdalda ammı bendeydi ögle bir soktumki içini hissede biliyordum karımı cagırdım senemle öpüştü ve ben boşaldım inanın hayatımda okadar sarsılarak boşaldıgımı ve bukadar döl cıktıgı bir sikişmemi hatırlamıyorum kalktık evet şimdi sıra karımdaydı kalbin tekrar hızlanmaya başladı nasıl bir duygubu bilemiyorum ama olsunla olmasın arasındaydım ve kendimi sanki buna mecburmuşgibi zannediyordum senem gitti banyoya girdi bana gel dedi bende gittim duş alıyordum ama aklım icerdeki karımdaydı senem sevişmek istiyor bende karımı istiyordum cıkalım dedim cıktık içeri girdigimde ne görüm karımı nasıl sikiyor aşşağlık herih üstüne yüklenmiş sanki intikam alıyordu karımın hıckırıkları cok netti zevk cok büyüktü erdal bana bakarak daha bir hızlandı bende o an koptum ve karımın arkasına gectim ve içine yavaş yavaş soktum karım aglıyormu zevkmi alıyor bilemiyordum her itişimde sesi birazdaha yükseliyordu ve sonunda boşaldım ama ilkinden daha zevkliydi anlatılamaz bir duygu yaşanılması lazım diye bilirim giyindik ve aşagıya indik tabi kafamız daha iyi gülüyoruz şakalaşıyoruz duş aldık yattık sabah oldugunda hayretle uyandım karım yatıyordu her yanı mor içindeydi boynu gögüsleri falan işe gittim döndügümde nesrin ban bak canım ne yapmışsın heryerimi moratmışsın nasıl cıkarım elalemin yüzüne falan derken ben heralde akşam birşey hatırlamıyormusun dedim hayır ama her yerim agırıyor dedi ne olduki diye sordu bende hiç seviştik dedim o akşam zil caldı gelen erdald ve eşiydi nasılsınız sohbeti falan erdal cok samimiydi ve bu olayı hiç konuşmadı böyle sonuclandı cok degişik anılarımda oldu ve şimdiye kadar yaşıyoruz karımı cok seviyorum ada beni başka anılarımıda anlatacagım bu konu üzerine konuşmak bilgi almak isteyen bay veya bayan arkadaşlar içinizden geleni yapın kimsenin baskısına taviz vermeyin derim Gönderen: privatetur ([email protected])

eşim ve dostumla grup sex yaptık

ben Bodrum’dan Nisa, 22 yaşındayım. Sarışın ve ela gözlüyüm. Boyum 172 ve 69 kilodayım. Şu anki yakın zamanda başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Ben şu an evliyim ve evlenmeden önce bir sevgilim vardı. Halada onunla gizli gizli görüşmelerimiz oluyor. Ama evlendikten sonra ona cinsel duygular hissetmeye başladım. Bunun nedeni ise eşim sex konusunda beni pek tatmin edemiyordu ve haftada 1 ya da 10 günde bir ilişkiye girerdik. Dostumla beraber olmayı her geçen gün daha çok istiyordum. Birgün sevgilime yani Atak’a telefon açtım ve kensiyle buluşmak istediğimi söyledim Atak ilk önce evli olduğum için tereddütle karşıladı sonrada kabul etti beni bulunduğum yerden aldı ve cafeye gittik biraz havadan sudan muhabbetten sonra derdimi anlattım ve mutsuz olduğumu anlattım Atakta bana zamanla alışmamı söyledi saatte epeyce ilerlemiş olduğunu farkettim ve beni evime bırakmasını söyledim Atak beni eve bırakırken elini tuttum hiç tepkisi yoktu evimin yakınına bıraktı ben ona inmeden bir gün mutlaka bana gelmesini söyledim kabul etti hemen. Gece mesajlaşmalar başladı Atakla aramda bana çok çılgın mesajlar yazıp beni azdırmaya başladı kontrolümü kaybetmeye başlamıştım iyice.Atak bana ?kıllı amdan hoşlandığını ve jartiyere bayıldığından? bahsediyordu bu olaylar kafama kazındı ilk işim bir jartiyer almak oldu ve amımın kıllarını uzatmak oldu. Yaklaşık buluşmamızdan 4 hafta sonra Atak’ı evime davet etti yanlız sabah 8 de gelmesini söyledim kocam işe gittikten sonra gelmesi daha güvenli olduğu için o sabah kocamı işine uğurladıktan sonra hemen soyunup jartiyerimi giydim ama külotumu giymedim kapı çaldı Atak karşımda duruyordu bacaklarımın titrediğini hissettim. Atak durumumu fark etmedi ve içeri girdi sarıldık öpüştük üzerindeki hırkayı çıkartıp astı ve arkasına döndüğünde karşılaştığı manzara karşısında çok etkilendi bana ben senin altında külot var zannetmiştim dedi ve eğilerek kıllı amımı yalamaya başladı kocam bunu hiç yapmamıştı acaip zevk alıyordum bu durumdan kocamın işyerine gittiğini öğrenmek için iş yerini aradım Atakta bu sırada durmuş idi ben konuşmaya başladığım sırada yalamaya tekrar başladı telefona eşimin arkadaşı çıktı ?henüz gelmediğini? söyledi ben konuşurken zevkten inlemeye başladım ve telefonu kapattım Atak beni kucağına alıp yatak odasına götürdü yatağa uzatıp yaklaşık 15-20 dakika boyunca amımı yaladı sanki yutacakmış gibi yalıyordur bütün kıvrımlarında dilini gezdiriyordu hemen 69 pozisyonuna geçtik. 10 dakikada böyle birbirimizi yaladık bir ara beni domalttı ve götümü yalamaya başladı ben biraz huylandım ama çok zevkli idi.Sonra aynanın karşısına getirdi beni Atak yatağa sırt üstü uzandı bende aynayı karşıma alıp üzerine oturdum kalmış yarrağın hızlı bir şekilde kendimi sikiyordum bir ara bana ?seni göttende istiyorum? dedi Atak ben de olur dedim ve amımdan çıkartıp yavaş yavaş götüme zorlamaya başladım Atak’ınki biraz kalın olduğu için biraz uğraştıktan sonra içime almaya başladım götüm genişledikçe zevk alıyorum ve aynadan giriş çıkışını gördükçe iyice azıyordum iyice kendimizi kaybetmiştik çılgınlar gibi inliyorduk bu arada kapı açılmış ve kocam içeri girmiş bunda haberimiz yoktu seslere doğru geldiğinde ise gördüklerine çok şaşırmış ve kızmış olmalıydı ben bir ara aynadan baktığımda eşimin kapının arasından bize bakıp mastürbasyon yaptığını gördüm ilk başta çok korktum ama eşimden tepki gelmeyince görmemiş gibi devam ettim Atak bu sırada götümden çıkıp amıma tekrar girdi eşim genişlemiş olan götümü görünce dayanamayıp içeri girdi ve kalkmış olan yarrağını götüme soktu ve bana ? orospu demekki seni her zaman iki erkek sikecek yoksa sen zevk almazsın? dedi kocam 5 dakika sonra götüme sarsıla sarsıla boşaldı Atakta altımdan kalkıp ağzıma doğru yarrağını sıvazlamaya başladı oda ağzımın içine menilerini doldurdu biraz ağzımda oynadıktan sonra menileri hepsini yuttum. Kocam bundan sonra beni herzaman iki erkerle olmamın şart olduğunu öyledi halen Atak, ben ve kocam deliler gibi grup seks yapıyoruz harika bir duygu olduğunu yaşamayan bilemez.

esım ben ve sıkıcımız

Eşimle uyumlu sakin huzurlu dolu dolu seksi yaşayan hertürlü sekse açık ve seksimize fanteziler katan hareketli bir çiftiz.eşim 38 ben 44 yaşındayız bir gün fantezilerimizi gerçekleştirmeye karar verdik bu işi eşim üstlendi netten bir grnç buldu 30 yaşında iyice emin olduktan sonra genci evimize davet ettik.evde bende kendime göre sorguladım bende emin olunca içim rahatladı ancak öyle kıpır kıpır olmuştuki içim heyecan kıskamçlık zevk karışık duygular sadı bedenimi ancak iş başa düşmüş kişi eve gelmişti dönülemezdi artık.bayagı rahatlayınca ben yatak odasına gitmeyi teklif ettim hemen kalktık içeri girdiğimiz anda karım yapıştı dudaklarına bir çırpıda soyundular başladılar ilk defa kadın ve erkek görüyormuş gibi sevişmeye bende aşırı bir zevk sikimi oynuyor onları seyrediyordum.genç karımın amını öyle bir yalıyorduki inanamazsınız memeler ddaklar tüm bedeni sanki yedi ben bu arada organz olmuştum bile oynamaktan karım gencin sikini yalamıyor adete yutuyordu sonunda biricik bana ait olan amcıga öyle bir yerleştirdiki sikini karımın agzından çıkan sesler çok zevk aldıgının göstergesiydi her pozisyonu deniyor adete zevkten uçarak böşalıyor tekrar devam ediyorlardı bir ara karım benim yetaga girmemi istedi başladık üçlüye bir ara genç benim sikimi emmeye başladı bu bana zevk verdi ama acaba bende emsem nasıl olur zevklimi acaba diye düşündüm ve bende emmeye başladım eşim çok istiyorum içime gir diyordu bendr girdim biraz gelgitten sonra eşim gence kocamın arkasına geç dedi banada sendem ricam ltf kırma beni en büyük arzum sikilmenin keyfini seninde almandır dedi.dogrusu tutulmuştum peki çıktı agzımda kıçım yalanıyor parmakla dille uyarılyor bende çok zevk alıyordum sikini arkama dayadı usul usul içime soktu ve gidip gelmeye başlamıştı benim sikim karımın amında gencin siki benim gçtümde o ne zevk öyle inanılmaz bir şek,lde organzm olduk.şimdilerde aynı kişi ile ayda bir buluşuyoruz şanslı hem karımı hemde beni sikiyor mutlu mutlu götürüyoruz.bu olaydan çok zevk alan eşimin bir ricasıda bir başka kişi ile daha yaşamak istemesiydi bende müsade ettim şu an ben yurt dışındayım eşim bir otelde yeni arkadaşı ile sikişiyor bana devamlı mesaj atıyor çok kalın ve uzun kıremsiz alamıyorum amıma çok mutluyum şu an üçüncüsü bitti dedi bende yeni mesajları beklerken sizlerel paylaşmayı düşündüm.NOT. EŞİM ÇOK ZARİF DÜNYA GÜZELİ HER ERKEGİ ÇILDIRTACAK FARKLILIGA SAHİPTİT SEVGİLERİMLE.editöre ricam mail adres hiçbir şey adıma yayınlanmasın yalnızca hikayemiz

porno izle - porno - Ankara escort -