Otel Odamda Üç Adamla Beraberdim

Merhabalar;
Ben İzmir`den 24 yaşında , kumral, ela gözlü minyon yapıda bir kızım (bakire olmayanlardan). Sexe düşkünlüğüm aşırıdır. Neyse lafı uzatmadan hikayeme geçmek istiyorum.
Msn üzerinde konuştuğum ve sanal olarak sex yaptığım bazı arkadaşlarım var. güzel oluyo böyle bazı gecelerde. Bir hafta önce falan istanbula gelmiştim. aslında istanbulu bilmem fazla. Neyse bi otele yerleştim. Orada iki genç erkekle tanıştım.
Onlar bana iki gün istanbulu gezdirdi. Günlerden perşembeyi cumaya bağlayan geceydi ve onlar ziyaretime gelceklerdi. Sadece arkadaş olark. Bende o gece onları beklerken internette yine sanal sex yapıyodum. Haliyle çıplaktım. Daha sonra normal sohbete döndük. Bende üzerime seffaf bi sahablık giygim.
Ama içimde hiçbişey olmadığı için heryerim görünüyodu. Buda msndeki arkadaşımın çok hoşuna gidiyodu. Gece 3-3,5 gibi kapı çaldı ve ben netten çıkıp kapıyı açtım. Gelenler o iki arkadaşımdı ve baya sarhoştular. İçeri girdiler ve koltuğa oturdular. Zor konuşuyolardı o kadar sarhoştular. Fazla geçmeden kapı yine çaldı ve bu gelen kişiyi beklemiyodum. Kapıyı açtığımda bir erkek daha vardı.
Onu tanımıyodum ve üzerimde hiçbişey yokmuş gibi herşeyimle onun karşısında duruyodum. Gelen arkadaşlarımı tanıyomuş ve o yüzden gelmiş. Onuda davet ettim içeri. Korkuyodum ama belli etmek istemiyodum. Üstümü değiştiremiyodum anlrlar diye.
Üç erkeğin karşısında heryerim gözükür şekilde sanki benimle sevişin der gibi oturuyodum. Hiç kimse konuşmuyodu. Bisüre sonra ben sizin konuşucaklarınız vardır diyerek yatak odasına doğru yürümeye başladım sonrada uyucam uykum geldi benim dedim. Odaya girdikten hemen sonra o tanımadığım kişi geldi.
Ben noldu dedim. Cevabı benimle biraz konuşmak olduğunu söyledi. Tamam dedim. Sürekli bana iltifat ediyodu ve sonunda korktuğum şeyi söyledi. Benimle sevişmek istiyomuş. Olmaz dedim arkaraşlarım içerde falan diye bahaneler bulmaya çalışıyodum. O kimse duymaz bi kere yapalım dedi.
Olmaz dedim terbiyesiz diyerek tokat atcaktım alimi tuttu ve bıçak çıkardı mecbursun dedi bana. Hoş biriydi ama zorla olması hoşuma gitmiyodu. Üzerimdekini çıkardı göğüslerimi yalamaya başladı. bende kemerini açtım ve onunkini dışarı aldım. Büyümemiş hali bile oldukça kalındı.
Ağzımda büyüdükçe büyüdü. Sonra göğüslerime boşaldı. Zamanı geldi diyerek yatakta beni domaltı arkama geçti ve o 20lik kalın şeyi arkamdan yüklendi. Çok canım yandı ve bağırdım. O yüklenmeyle yarısı bile girmemişti. İkinci yüklenmesinde anca yarısı içimdeydi öyle bi süre durdu. durması bile canımı yakıyodu.
Oradan çık amıma gir alamıyorum diyordum. buradan helebi işini bitireyim orayada sora gelcek dediğinde anladımki zor bi durum içindeydim. Bir kez daha yüklendi en hızlısı buydu sanırım hepsi içimdeydi. Nasıl almıştım onu bende anlamamıştım. biraz bekledikten sonra tamamen dışarı aldı.
Organının başında biraz kan vardı. sanırım iyice genişlemiştim. Biraz parmağını soktuktan sonra hadi yine başlıyoruz dedi ve bu sefer fazla acımadan hepsini aldım. gidip gelmeleri başlamıştı artık. çok geçmeden menilerini sıcacık arkamda hisetim. biraz öyle bekledi. sonra beni ayağa kaldırdı. yatağa yattı ve beni üstüne aldı. Artık amimdan gircekti. Bir defaydı hani dedim. sabaha kadar devam edcez dedi bana.
Mecbursun diyodu bana. Zorla amıma girdi. Üzerinde zıplıyodum ama korku ve içimdekinin bana bıraktığı his çok güzeldi. O sırada kapı açıldı içeri o iki arkadaşım girdi. Organları büyümüş ve çıplaktılar. Biri hemen arkama geçti. Önceden genişlemiş olan arkamdan girmeye çalışıyodu ve istegine ulaşmıştı. Artık içimde iki organ vardı. Diğeride ağzıma girmişti. Bu şekilde herkez bir kez boşaldı.
sonra çıplak şekilde diğer odaya geçtik. İçkileri hazırlamıştı diğer arkadaşlarım. Biraz içtikten sonra bende iyice sarhoş olmuştum. Sonra orada devam ettik uzun bi süre. Ağzım amim ve arkam sürekli doluydu. Sonraki gün izmire döndüm. Biraz zorlama vardı en başta ama sonrası güzeldi.
Günlük hayatta açık giyinmeyi ve sexi çok seviyorum. Bilmiyorum erkeklerin bana öyle alıcı gözle bakması hoşuma gidiyo. Grup sexemi yoksa Tecavüzemi yazyim diye karar veremedim ama Grup daha iyi olur sanırım.
Sonrasında bende istiyodum çünkü. Sizlerlede sanal ve daha sonra gerçeğini yapabiliriz

Kocamı bardaki adamla aldattım

Kocamı bardaki adamla aldattım

Şuan evli çiftlerin çoğu veya şöyle söylüyeyim. Hemen hmen hepsi kocasını aldatmakta bende bir bayan olarak sizlere aldatan kadınlar hikayesinden bir seks hikayemi anlatmak istiyorum.
Adım Jale 29 yaşında seksi bir vücuda sahip daha öncesinde barda dans show bir çok şekilde çalıştım. Evlenme sebebim beni çok seven zengin bir adam beni her şekilde mutlu edeceğini söyleyince kıramadım buna inanıp onunla evlendim. Fakat bu evliliğin canım cicim ayları 2 ay falan sürdü daha evliliğimiz 1 yılını doldurmadan birbirimizi aldatmaya başladık. Kocamın beni aldattığını yakaladıktan sonra önceki çalıştığım bara gittim ve orada alkol falan kafayı bulduktan sonra sahneye çıkıp dans falan sonrasında bir erkeğin kollarına atmışım kendimi kafam yerinde ama istediğimde buydu zaten.
Hem farklı bir erkekle ilişkiye girmeyi de istemiyor değildim. Bu benim için güzel bir değişim olacaktı evime gidelim mi bende olur tabi sorman hata hadi götür beni dedim. Arabasına bindik ve eve gittik daha eve girer girmez dudağıma yapıştı bende aynı şekil elini tutup bacağıma yapıştırıyordum. Seksin en mükemmelini yaşamaya hazır mısın dedim. Hazırım dedi.
Elimden tutup bacaklarımdan kaldırarak kucağına alıp öpüşerek odasına gittik. Beni yatağa attı. Daha sonra üstündekilerini çıkarıp göğüslerimin uçlarını yalayarak ısırmaya başladı canım yanıyordu ama çok büyük zevk alıyordum. Yapsın istiyordum hiç durmasın istiyordum. Deliriyordum açıkçası zevkten. Sikini çıkarıp ağzına almak istermisin dedi. Bende olabilir gel bakayım dedim. Kalın yarrağını ağzıma soktuğu an kendisine bir titreme geldi güzel oldu ama kendisinden geçiyor azdıkça beni daha sert sikeceğini biliyordum onun için uzun bir süre ağzıma alıp sakso çektikten sonra, tükürükleyip hadi sok dedim.
Kalın yarağını amımın üstünde gezdirmeye başladı ve yavaşça içine daldırdı. Ufaktan bir  titreme geldi kendimi kaybettim o anda çok güzel oluyorrdu. daha hızlı sik diyordum kendisine. Ben söyledikçe o beni daha sert sikerek güzel mi hoşuna gidiyor mu amını deleceğim gibi sözler söyleyerek kendisinden geçiyordu. İlk postayı kafasının verdiği sarhoşluk nedeniyle içime boşaldı ikinci postada da hıza gelip onuda içime boşalınca o an sarhoşluk nedeniyle birde zevk aldığım için bir şey demedim ama daha sonra ağzına sıçtım.
Ertesi gün eve kocam gelir gelmez gece yatakta üstüne çıkıp sikişip bir posta içime boşaltıp ondan hamile kaldığımı söyleyince inandı ama karnımdaki bebek onun değil barda tanıştığım o geceki adama aitti.  Kocamın bundan haberi yok tabi ki ama bir nevi onu çok kötü derecede aldatmış oldum. Okuyan herkese seksli dakikalar iyi eğlenceler diliyorum.

sex izle ankara escort escort escort altyazılı porno Sex izle sex izle rus porno kayseri escort türk porno czech Porn sex izle bursa escort ataşehir escort rus porno ankara escort ankara escort sex izle Escort ankara ankara escort beylikdüzü escort sex izle