annemin arkadaşını memnun ettim

Merhaba size basımdan gecen güzel bir olayı anlatıcam. Annemin banu adında cok güzel ve cılgın bir arkadsı var. Ben annem

ve o bir kersinde tatile gitmistik. Ben onu cok beğeniyodum vucudu ve yüzü cok güzeldi. Onu hep sikmeyi hayel ederdim ve bu fırsatı tatilde yakaladım.

Ben ozaman 19 yasındaydım. Bir keresinde annem alısverise gitti ve ikimiz yanlız kaldık. Onla tv seyrederken güzel bir sex sahnesi buldu ve orada kaldı. Benimki bi anda tas gibi oldu ve sorttan inanılmaz belli oluyordu.

O orama baktı ve güldü sonra bana filmdekileri tekrarlamak istemisin dedi ve bende hemen olur dedim. Bu fırsat kacarmı dedim ve dudaklarına yapıstım. O hem beni öpüyor hemde sikimle oynuyordu. Bende bir elimle göğüsünü birelimle amını mıncıklıyordum.

ilk tecrübem oldugu icin eline bosaldım. O da elini yalamaya basladı ve ben ona biraz daha istermisin deyip agzına verdim. Mükemmel yalıyordu. Agzına ( )
öyle bir patladımki menilerin hepsini yutmakta zorlandı. Ve ben onun amını kıvama getirmek icin amını bir güzel yalamaya basladım. Ben dilimi o mis gibi amın icinde kaydırırken oda inliyordu ve devam et diyordu.

Dilimi amın icinde habire hareket ettiriyor öpüyor ve ısırıyordum. Sonra bana artık sik ne olur sik diye inlemeye basladı. Bende hemen sikimi amına gecirdim ve yüklendim oda bagırdı. Önce yavas gidip geliyordum sonra bacaklarını omzuma atıp hızlandım. Bir elimle bacaklarını tutarken diğer elimle memesini mıncıklıyordum.
Her yeri cok güzeldi ve icine bosaldım. O bana bir kerde götünden girmemi istedi bende kıramadım ve götünü ve sikimi tükürükleyip iceri daldım. icerisi dardı bende sikmi cıkarıp götünü yalamaya basladım götü .

yalarken parmaklıyordum ve göt tam istedigim kıvamı aldı. Ben rahat

rahat götten banu ablaya kayıyordum. okurları  Ve sonunda götede bosaldım ve dus aldık. Ordan denize indik. Denizde de bi elden gecirdim. Bi daha yanlız kalmamızı sabısızlıkla bekliyorum..

kocamın arkadaşıyla sex yaptık

Merhaba  ben zeliha ama gerçek ismim değil. ben kapalı namazında niyazında dindar bir kızım ve sizlere basımdan geçeni anlatıcam lakin fazla uzatmak istemiyorm.yabancı free porn sitelerinde olan türbanlı kadına tecavüz videoları gibi bir hikaye benimkisi benim yıllardır çok sıkı dostum, arkadaşım kardeşten öte bir kız arkadaşım serap, aynı benim gibi çok güzel çok dürüst bir kızdır ve yeni evlendi ben onun kocasını zaten gözüm tutmamıştı çok yakışklıydı ama ahlaksız olduğunu seziyordum. arkadaşımın aşk gözünü kör etmişti biliyom yoksa o evlenilecek erkeği seçebilecek bi kızdı ama artk çok geç evlendiler ve bir ay oldu neyse özet geçiyorm birgün beni eve çağırdı kocası falan yemek yedik ve tv izliyoruz birden sex videos açıldı kanalda o akşam bizim serapın kocası olacak şerefsiz çayına uyku ilacı atmış yemekten sonra çayları içtik beni evime bırakacaklar güya, tam müsade isteyecem serap ağırlaşmaya başladı ne oldu falan derken ayıltmaya çalışıyoruz serapı serap birden uyur gibi bayıldı kolanyağı falan sürsekte yüzüne gözüne fayda etmedi meğer kocası kanı bozuk uyku ilacını fazla vermiş ben o sıra panikle hemen telofona sarılıp ambulans çağrcam kocası telfonu
elimden aldı. ben napıyosun uyanmadı bir rahatsızlığımı vardı gündüzden dedim kocası olacak murat iti bırak ta uyusun dedi ben birden şaşırdım ne uyuması karşmda sırıtıyor ben ona uyku ilacı verdim demezmi benim hemen ceton düştü seni şerefsiz senin niyetn farklıymış deyip sert bir tokat atıp hemen kapıya fırladım anladımkı tuzağa düştüm. (  )

serapın kocası olacak murat iti bana meğersem farklı niyet besliyormuş. evin dış kapısın ı kılıtlemiş balkonlar kılıtlı evden çıkamadım bırak benide gideym serefsiz diye haykırıyorm ben senin karının en yakın arkadaşıyım nasıl yaparsın bunu diye. o yanıma geldi sakın ol lütfen mahalleliye rezl olmayalım sonuçta seninde benimde bu hoşumuza gitmez bağırma ben seni çok sevdim senin ciddiliğin güzelliğin kapalı giyinmen bile beni tahrik ediyo çok sexsisin seni istiyorm ben zeliha nolur zorluk çıkartma diyor bende aklından bile geçirme ben kız olan kızım namusuma laf getirtmem seni parçalarım dedim üzerime geliyor ona tekme attm ittirdim tekrar üzerime çullandı güçlüydü hayvan hayvan gibiydi, ben ağlıyorm nasıl bu duruma düştm diye ve yine üzerime çullandı ben ittiriyorm o sım sıkı sarılıyor bana kahretsin gücüm yetmiyor elime bişey geçirsem kafasını yarıcam onu orackta öldürücem serap uyan diye bağırıyom duymuyo kızcaz uyuyo. hayvan başımdan tuttu eşarpım çıknca bi savrulduk sonra yine yakaladı beni hızlıca yere yatırdı yan tarafımda serap uyyo üzerime kapandı altında kıpırdayamıyorm bile, ağzımı büyük elyle kapattı ağlamaktan başka elimden bişey gelmiyor bu beni kahrediyor memelerimi okşuyor öpüyor izin vermemeye çalışıyorum gücüm yetmiyor beceremiyorm ben 169 boyunda 64 kılo bi kızım dolayısıyla seefsizin hakından ne yazıkkı gelemedim. gömleğimi ve içimdeki atletimi yırttı ve sütyenim kaldı sonra onuda kopardı göğüslerimi emiyor. inanin ben onu istemiyorm teslim olmak niyetm de yok arkadaşlar, hayvan herf bi eliylede eteğimden bacaklarımı okşuyor benim kıymetli hazineme doğru yaklaşıyor yani simdi söylerken bile utanıyorum amımı okşuyor beni zevke getirmeye uğraşıyor evet zevk almaya başladım on onbeş dakkadır beni okşuyor her yerimi ama ona asla karşılık vermiceme inaniyorm. zeliha diyorum içimden tamam sende bir kadınsın zevk alıyorsun ama diren seytana uyma diyom kendime. en fazla boşaltır fakat kızlığımı ya bozarsa diyede korkuyom uzun siyağ eteğimi iyce kaldırp sıyırdı içimde ince bir etek dağa var onuda çıkarp kılotumu asıldı yırtp attı ve oramı yani amımı yalamaya başladı hayvan beni zor durmda bıraktı canım benim seni çok seviyorm aşkm ben seninle de evlenmek istiyorm gibi sözler ediyor altndan kurtulamıyorm o amımı yaladıkça ben iyce zevke geldim ama belli etmiyorm anladım beni sikecek bukadar ilerledi. nolur kızm ben kızlığımı olsun bozma diye yalvarıyorm ağlaya ağlaya gözlerm şişti. pis herif yarağını amıma sürtmeye başladı seni öyle hale getiricemki kendin yalvarıcaksın diyor. ( )

ben artık korkuyorum çünkü çok zevk alıyorm hayatmda ilk defa boyle bişey başıma geliyo o yarağını amıma sürttükçe ben dayanamıyorm artk dişlermi sıkıyor ve istemesemde inliyorm resmen . amımdan sular adeta çağlayan gibi boşalıyor dudaklarımı öpmeye başladı ben iyce azmamın etkisiyle galiba o hayvanın dudaklarından zevk alıyom çokta güzel öpüyo ben o hale gelicem hiç aklıma bile gelmezdi beni resmen azdırıyor çıldırtıyordu kıvranıyorm arkadaşımın altında ve artık beni sikse diye iç geçirmeye başladım beni oyle güzel emiyorki her yerimi beni adeta mahvetti dayanacak gücüm kalmadı yanımda uyuyan arkadaşim bile aklıma gelmiyordu kadınsı duygularm iyce arttı çok harika sevişiyor ben artk kendimi ona bıraktım ne yapacaksan yap yarağını amıma sürtümekten vazgeç sonuna kadar soook bitanemmm 28 yıllık yarağa hasretliğimi gider dedim ha şöyle yavrum deyip amıma yarağını oyle bir soktukı ben zevkten çıldırıyorum evet kızlığimıda bozdu ama aldırmıyorum onu öperken ısırıyorm oyle çok güselki tadı sikilmek yani o gidip geldikçe defalarca beraber boşaldk iki üç saat aralıklı sikiştk ve sonra arkadaşlar kafe kapanıyor devamını sonra yazıcam bekleyin? Yada buradan bana ulaşın canlı olarak hikaye dinleyin aradığınızda canlı olarak dinleyebilirsiniz.

seksi yengemle sikiştik

Sabah uyandıktan sonra çok zinde bir şekild kalktım ve annem hülya ile keriman yengem sabah sabah azmış bir şekilde bana bakıyorlardı. Bende bugün sizi sikmeyeceğimi söyleyerek esma yengemin yanı gitmek için hazırlanmaya başladım. Doğru onun evine gittim. Beni geceliği ile karşıladı.

Çok sexi bir şekilde idi. Eve girer girmez dudaklarıma yapıştı. Beni çok özlediğini dün gece rüyasına girdiğimi ertesi gün sabaha kadar onu becerğimi söyledi. Bende bu rüyanı gerçekleştrelem dedim ve soyunmaya başladım. Onuda soyarak yarrağımı ağzına verdim. Çok güzel bir şekilde yalıyordu çok yalayınca dayanamayarak tüm menilerimi ağzına boşallattım o daha hiç bir tanesini boşa harcaöıyarak hepsini yuttu. Biraz dinlenmek için odaya geçtik ikimizde çıplak bir şekilde oturuyorduk. ( )

Bana çok güzel sikiştimi ve güçlü olduğumu söyledi. sabahakadar ponula olacağımı annemle yengem kendi kendilerini tatmin etmelerini istedim çünkü bensenle olacakrım. Dedim. Yarım saat geçtikten sonra yengem kahvaltı yapalım dedi. Bende tamam diyerek beraber mutfağa geçtik. O kahvaltıyı hazırlarken benimoğlan uyanmaya başladı. Niye uyanmasın ki karşımda çok güzel bir götle am duruyor ve bana dönük olarak kahvaltı hazırlıyordu. Bende daha fazla dayanamıyaraaaak arkasına geçtim. Ve yarrağımı tutarak sokmaya başladım buramı yapacaz dedi.

tezgaha dayanmış ben arkasından sokuyordumBende nerede bulursam yapacağımı söyleyerek sokmaya başladım ani bir şekilde sokunba bağırmaya başladı yavaş olmamı istedi. Bende dahada hızlanarak gidipgelmeye başadım. Çok güzeldi o tezgaha dayanmış ben arkasından sokuyordum. Ben boşalmak üzereydim yarrağımı çıkartarak götüne sokmaya hazırlanıyordum ki yengem çok azıyoor lütfen şuaradan yağı al sür öyle sok dedi. Bende hem yarrağımı hemde onun götünü yağlayarak sokmaya başladım kafası girdikten sonra çıkarmamı istedi. Ben onu dinlemeyerek ani bir şekilde soktum götüne.

Oda bağırarak çıkar götüm yırtıldı dei bende bir şey olmaz şmdi alışır dedim gidip gelmeye başaladım. Alışınca oda zevk almaya başlayınca kocacım sok daha hızlı sok demeye başladı. Daha hızlı dedi. Bende artık bitmiştim ve götüne boşalmaya başladım. Öğleden sonra yengeme kardeşi gelmişti yeni evli olduğu için ben çok beyeniyordum. Adı yarendi.

Çok güzel esmer ve uzun boylu dolgun kalçalı ve götü çok hoşuma gidiyordu. Yengem yaren gelince bana bakarak ona nasıl baktığımı anlamıştı heralde bana öyle bakmamı söyledi. Yengem esma çay koymak için mutfağa gidince bende peşinden giderek arkasından yapışarak götünü ve memelerini okşamaya nbaşladım bir yandan da konuşuyorduk. Bana onu çok beyendin herade dedi. Bende evet dedim. Onu becermek istediğimi söyledim kıskandı heralde biz yemiyoruz heralde dedi. (  )

Bende hayır bu fırsatı bulmuşkan kaçırmak olmaz dedim hazırda yeni evlibir saat içinde sikelim öyle gitisn dedim. Ona yarenin götüne çok hoşladındığımı söyledim anladım zaten dedi. kızı yyiyecekmiş gibi bakıyordun dedi. Devamı diğer konumda bunu gibi hikayeleriniz varsa bana maillerinizi bekliyorum. Hikaye yollamayana cevap yok. Hepsini annemle beraber okuyoruz.

sinemada sikiş böyle olur

Merhaba… İsmimi vermek istemiyorum. Sadece başımdan geçen bir anımı sizlerle paylaşacağım. Kolejin son sınıfındayken, alt sınıfımdan u… adında, esmer, düz uzun saçları olan, 165 boylarında ve kalın bacaklı-büyük göğüslü-etine dolgun bir lolitayla çıkıyordum. kışları hava soğuk olduğundan genelde ya bir kafede otururduk ya da sinemaya giderdik. sinemada yaptığımız yaramazlıklar ilk, u…’ın elini penisime götürmemle başlamıştı. her sinemaya gittiğimizde de bir adım daha ileriye gidiyorduk. u… artık bana sinemada oral seks yapıyordu. her seferinde de ağzına boşalıp, bütün spermlerimi yutturuyordum. bir süre sonra u…’da kendisine oral seks yapmamı istemişti, bende yapmıştım. hatta artık genelde bol pileli etekler giyiyor ve iç çamaşırı giymiyordu. böylelikle hiç vakit kaybetmeden bir sinemanın içinde yapılabilecek bütün yaramazlıkları yapıyorduk. ama ben size yaptığımız en büyük çılgınlığı anlatacağım. aslında kışları yazlığımız boştu. pek tabi onu yazlığımıza götürüp, özgürce sevişebilirdik. ama bu sinemada ki yaramazlıklarımız beni fazlasıyla tahrik ediyordu ve yazlıkta alacağım zevkten çok daha fazlasını burda aldığıma emindim. o nedenle yazlık seçeneğini hiç düşünmüyordum. yine bir gün sinemaya gittiğimizde, u…’ın altında yine bol pileli bir etek vardı ve iç çamaşırı giymemişti. filmin ilk yarısında önce oral seksle o beni boşalttı, sonra da ben onun vajinasını yalamaya başladım. u… vajinasını daha iyi yalamam için koltukta iyice öne doğru çıkmıştı ve bu pozisyonda her daim mutlaka traş ettiği, kaymak gibi etli vajinası tamamen dışarı doğru çıkmıştı, hatta arka deliği de önümdeydi. vajinasından yavaşça arka deliğine doğru geçip, arka deliğini yalamaya başlamamla irkilmesi bir oldu. anladığım kadarıyla çok hoşuna gitmişti. bir süre daha böyle devam ettim. filmin ilk yarısı bitip ışıklar açıldığında, birbirimize bakıp güldük. sonra ona “tuvalete gidelim mi?” dedim. “sen git, benim yok” dedi. “öyle değil, tuvalete gidip orda devam edelim mi?” dedim. “nasıl yani?” diyerek şaşırdı. bende ona hızlıca tuvalete gidip bir kabinde dilediğimiz gibi sevişebileceğimizi, onu arka deliğinden becermek istediğimi söyledim. ergen ve meraklı bir kız tavırlarıyla gülerek “olur” dedi. filmin ikinci yarısı başlar başlamaz çıktık ve tuvaletlere doğru gittik. haftaiçiydi ve gündüz seansı olduğundan sinema hiç kalabalık değildi. u… bayanlar tuvaletine girip kontrol etti ve kimse olmadığını anladığında beni çağırdı. içeri girdim ve hemen bir kabine girdik. içeri girer girmez deli gibi öpüşmeye başladık. sonra klozetin kapağını kapatıp üzerine oturdu ve penisimi çıkarıp ağzına aldı. çok hızlı hareket ediyorduk ama herşeyi de yaşamak istiyorduk. çünkü filmin bitmesine 40 dakikamız vardı. kısa bir oral seks faslından sonra ona klozete doğru çevirip, eteğini beline topladım ve arka deliğini yalamaya başladım. ağzını kapatmış, inliyordu. sonra kalktım ve penisimi de iyice tükürükleyip arka deliğine dayadım. bu ilk seferiydi. girmeye çalıştım ama olmadı. sonra bir kez daha denedim ama yine olmadı. kabinden dışarı çıkıp sessizce lavabonun birinden sıvı sabunu aldım. bu onun daha sonradan canını yakacaktı ama o an için gerekliydi. sıvı sabunu hem penisime, hem u…’ın arka deliğine iyice sürdüm ve tekrar denedim. bu sefer ilk denemede penisimin başı girmişti. ağzını sıkıca kapatmış bağırmamaya çalışıyordu. bana dönüp, “çıkar lütfen çok acıdı” dedi. “bekle biraz, geçecek” diyerek onu sakinleştirmeye çalışıyordum çünkü bu aşamadan sonra asla bırakmazdım. penisim içinde biraz bekledim. sonra çok yavaş bir şekilde penisimin başıyla git gele başladım. u… hala acıdığını söylüyordu. bir süre sonra deliği biraz rahatladı ve penisimi daha da içeri sokarak devam ettim. penisim arka deliğinin dibini bulduğunda saatime baktım ve 15 dakikamız kalmıştı sadece. “iyi misin?” dedim. “evet” dedi. sonra belinden tutup arka deliğini pompalamaya başladım. gözlerinden yaşlar akıyordu, ağzı sımsıkı kapalı inliyordu. sanırım her dibini bulduğumda hissettiği duyguya alışamamıştı. onu pompalarken bir taraftan göğüslerini ellerimle sıkıyordum, bir taraftan vajinasıyla oynuyordum. amacım o kısıtlı an ve alanda yapabildiğim herşeyi yapmaktı. saatime tekrar baktığımda son 7 dakikamızı gördüm. “içine boşalıcam” dedim. “tamam” dedi. daha da hızlanarak inanılmaz bir şekilde, sımsıkı arka deliğine bütün spermlerimi boşalttım. penisimi içinden çıkardığımda, bir süre doğrulamadı. sonra alel acele toparlandık ve önce u… kapıdan dışarıyı kontrol etti, sonra çıktık. sinemadan çıkıp eve doğru yürürken, ikimizinde yüzünde gülümseme vardı. “iyi misin?” dedim. “iyiyim” dedi. çok güzel bir 40 dakika yaşamıştık. sonra yürürken birden durdu, suratında tuhaf bir ifade vardı. “noldu?” diye sordum. “bacağımdan aşağı akıyor” diye fısıldayarak söyledi. güldüm ve devam ettik… (  )

fırsat buldukça baldızımı sikiyorum

Merhaba ben 24 yaşındayım yeni evlendim eşim ikiz baldızım 19 yaşında sarışın bir afet evlerimiz birbirine yakın birgün eşim evde yokken televizyon izliyordum kapı çaldı açtığımda baldızım kapıdaydı içeri çağırdım ve geldi benim üzerimde sadece boxer vardı baldızımdan fazla çekinmediğim için önemli değildi neyse baldız içeri girdi ve odaya geçtik beraber televizyon izlemeye başladık televizyonda yatak sahnesi bol olan bir film izliyordum baldızın üzerinde kolsuz bir badi altında ise mini bir etek vardı koltuğa oturduğu zaman tangası gayet rahat görünmekteydi.Yaşayış itibariyle kendini fazla sakınmazdı benim filmin ve baldızımın duruşu itibariyle yarrağım kalkmaya başlamıştı.Altımda boxer olduğundan hemen belli oluyordu.Biraz oturduktan sonra baldız hayırdır enişte seninki hareketlendi dedi bende napayım kızım seni gören kudurur benimki hareketlenmiş çokmu dedim ,öyle deyince baldız biraz daha cesaret almış olacakki koltutan kalkarak benim uzandığım üçlü koltuğa gelerek diz hizama oturdu.muhabbet ederken bana enişticiğim sen hiç ikizimden başkasını siktinmi diye sordu bende hayır dedim ve ekledim hayırdır canın sikilmekmi istiyor deyince biraz kızardı ve eliyle yarağımı okşamaya başladı . (  )

Baldızın bakire olduğunu biliyordum bu arada benim 17 lük yarak kazık gibi oldu baldız bu yaşına kadar gerçekte hiç yarak görmemiş sadece porno filmlerde görmüş,boxer imi indirdi ve benim ufaklık tüm heybeti ile ortaya çıkmıştı baldız bir anda ürktü ve enişte bunu hepsini kardeşime sokuyormusun dedi bende evet istersen sanada sokayım dedim ve baldız yanıma uzandı bende üzerindeki badiyi ve sütyeni çıkardım eşiminkinde çok büyük olan göğüsleri ortaya çıkmıştı ben göğüslerini yalarken oda yarağımla oynuyordu sonra elimi yavaşça amına aşağı götürdüm ve o ateş gibi yanan amcığını okşamaya başladım bana enişte korkuyorum bunun hepsini içime alamam diyordu bende ben sokacağım sende acayip zevk alacaksın dedim sonra yavaş yavaş eteğini ve tangasını çıkardın ve çırılçıplak kaldı onu kucaklatarak yatak odasına götürdüm ve yatağın üzerine uzattım .biraz titriyordu sonra yavaş yavaş amını yalamaya başladım böyle bir zevki ilk defa tattığı için aşırı zevk alıyordu ve inlemeye başladı biraz sonra titreyerek boşaldı ben amını yalamaya devam ediyordu ve o enişte artık dayanamıyorum nolur beni sik diye yalvarmaya başlamıştı.sonra baldıza şimdi birazda sen benimkini yala dedim yarağımı ağzına dayadın o kadar güzel emiyorduki çıldıracaktım artık vakti gelmişti belinin altına bir yastı koyarak amını biraz yükselttim ve vıcık vıcık olan amına yarrağımı hafiten sürtmeye başladım baldız adeta çıldırmış vaziyette enişti artık o kocaman yarrağını içime sok diye yalvarıyordu ben ise ikinci defa kızlık bozmanın zevkini tadacaktım yarrağımı yavaş yavaş baldızın amına sokuyordum ve kızlığına geldiğimde baldız biraz irkildi ve sok enişte ben bu yarrağı gördükten sonra rahat durmam nede olsa amımı siktireceğin kızlığımı bozan neden sen olmayasınki bu zevki sen tat dedi bende yarağımı bastırmaya başladım ve biraz yüklenince kızlığını deldim baldız önce bir çığlık attı ve bir kaç defa gidip geldikten sonra sok enişteciğim sik beni sik diye yalvarıyordu baldızın amcığı daha dar olduğundan fazla dayanamıyordum içine boşalayımmı dediğimde baldız evet enişte bütün menilerini içime akıt diye yalvarıyordu ve ben daha fazla dayanamayıp baldızım amında patladım ve son damlasına kadar baldızın amına boşaldım benim en büyük zevkim amın içine boşalmaktır onun için baldız hamile kalmasın diye ona doğum kontrol hapı aldım o gün baldızı iki defa daha siktim ve gönderdim ondan sonra baldız yarağımın tadını aldığı için eşimin evde olmadığı zamanları taküp ediyor ve her fırsatta kendini siktirmek için yanıma geliyor bende memnuniyetle sikiyorum bana bu anımı anlatmama vesile olduğu için bu siteye teşekkür ederim

Amerikan Viagrası

Yıllardır satışı sunulmakta olan amerikan viagra 10’lu olarak satılmaktadır. Bitkisel ürünlerin bileşenleriyle oluşturulmuş olup hiç bir zararı ve yan etkisi yoktur. ilişkiye girmeden yarım saat önce 1 adet alınarak bir bardak su ile tüketilmesi gerekmektedir.

amerikan viagra penise kan pompalar ve penisin sertleşmesini sağlar, erken boşalma ve cinsel soğukluğu ortadan kaldırır.

Viagra nasıl kullanılmalıdır. Uzman doktorlar tarafından tavsiye dilen viagra kullanımında dikkat edilmesi gereken bir kaç kural sayesinde sağlığınızı riske atmadan , nasıl kullanırsınız bir bakalım. Viagranın etki göstermesi için gereken zaman kişiden kişiye değişmekle birlikte bu süre normalde yarım saat ile bir saat arasındadır.

Piyasada bulunun amerikan viagra Etkisi 15 dakikada başlayıp 20 saate kadar sürüyor. 36 saate kadar seksi garanti ediyor.

altyazılı porno altyazılı porno ankara escort ataşehir escort beylikdüzü escort bursa escort czech porn escort escort kayseri escort porno izle rus porno rus porno sex izle sex izle sex izle sex izle sex izle travesti izmir türk porno